دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

احکام صادره برای بی‌حجابی، جسار‌ت و کینه را بیشتر می‌کند 

دوشنبه، 16 مرداد 1402
کد خبر: 351613
ساعد نیوز: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: احکامی که این روزها برای بی‌حجاب‌ها صادر می‌شود، اگر هدف اینست که این افراد تنبیه شوند، با این احکام نه‌تنها چنین هدفی حاصل نمی‌شود بلکه جسارت‌ها بیشتر و کینه‌ها عمیق‌تر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از جمهوری اسلامی، اگر این لایحه (لایحه حجا‌ب‌وعفاف) به تصویب مجلس برسد، نه عملی خواهد بود و نه نتیجه ‌بخش. به نظر می‌رسد تهیه‌ کنندگان این لایحه، با جامعه کنونی ایران سر و کار ندارند و در عالمی دیگر سیر می‌کنند. درباره احکامی که این روزها برای بی‌حجاب‌ها صادر می‌شود، با صراحت باید گفت این احکام نه بازدارنده هستند، نه انسان‌ساز و نه منطبق با شئون شهروندان. اگر هدف اینست که این افراد تنبیه شوند، با این احکام نه‌تنها چنین هدفی حاصل نمی‌شود بلکه جسارت‌ها بیشتر و کینه‌ها عمیق‌تر می‌شوند.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است: به متولیان امور توصیه می‌کنیم از این مسیر برگردید و به مساله اصلی که معالجه بیماری اقتصادی کشور است بپردازید. اگر با رفع بحران اقتصادی، عدالت را در جامعه جاری کنید و آزادی‌های مشروع را تامین نمائید، خواهید دید که مردم به اجرای احکام و قانون تمکین خواهند کرد. شما به جای معالجه ریشه، به شاخ و برگ چسبیده‌اید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب