دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

آهنگ لری عاشقانه و سوزناک که اکرم بانو تو ماشین میلیاردی اش گوش میکرد را به همسرش علیرضا بیرانوند تقدیم کرد / یادت باشد عاشق را نه شب تهدید می کند، نه مرگ فقط فاصله ! 

شنبه، 13 مرداد 1403
ساعد نیوز : آهنگ لری اکرم بانو را به همسرش تقدیم می کند را با هم گوش کنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، علیرضا صفر بیرانوند (زادهٔ 30 شهریور 1371 در لرستان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال تراکتور و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل 94–1393 تا 98–1397 بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل 98–1397، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. او با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا 2018 شد. وی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های آسیا 2019 بود و در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس حضور داشت و در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا 2019 نیز قرار گرفت. نام بیرانوند به‌عنوان رکورددار بلندترین پرتاب دست و بلندترین ضربهٔ زیر توپ جهان در کتاب گینس ثبت شده است.

بیرانوند اولین بازی ملی خود را در یک دیدار دوستانه برابر عراق انجام داد که به پیروزی یک بر صفر ایران انجامید. در اردیبهشت 1393، او به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی توسط کارلوس کیروش دعوت شد اما به جام جهانی راه پیدا نکرد؛ اما در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی ایران، با انجام بیشترین کلین شیت ممکن بهترین رکورد را در تاریخ حضور ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به نام خود به ثبت رساند. گل نخوردن تیم ملی در بازی‌هایی که بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی بود، توسط فیفا به عنوان یک رکورد ویژه یاد شد؛ در نهایت این رکورد بعد از 1124 دقیقه (بازی رسمی) در بازی ایران و سوریه شکست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 13 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(تصاویر)تغییر چهره بازیگران زی زی گولو بعد از 30 سال/خاطره انگیز ترین سریال های دهه ی 70 ها یادش بخیر
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
خلاقیت مایکل شوماخر ایرانی در سوار کردن 18 مهاجر غیرقانونی به پژو 405 شوتی حماسه آفرین شد/ آقا این بره مسابقات جهانی این رشته ورزشی موافقید؟ +فیلم
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از خستگی شدید هادی چوپان دقایقی بعد از قهرمانی در آرنولد کلاسیک / استرس نابودُم کِرده کاکو ...
وقتی نفیسه روشن عصر جمعه توی هیئت آش نذری دست مردم میده+ویدیو/ قبول باشه
ویدیو/ فامیل‌دور خطاب به آقای مجری: فوت می‌کنی تمیز میشه! میکروب‌ها 5 ثانیه وقت دارن که سوار شن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC