احسان علیخانی: مادرم بخاطر ماه عسل مدتی را با من قهر بود!

  جمعه، 05 مرداد 1403 ID  کد خبر 399416
احسان علیخانی: مادرم بخاطر ماه عسل مدتی را با من قهر بود!
ساعدنیوز: احسان علیخانی در مراسم تجلیل از برنامه «ماه عسل» بیان کرد که مدت زمانی را که برای این برنامه گذاشته است باعث شد تا مدتی مادرش را نبیند و بیان کرد اگر آبرویی دارد از دعای مادرش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، مراسم تجلیل از عوامل برنامه رمضانی «ماه عسل» دوشنبه شب دوم شهریور با حضور رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما، محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، داوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران و... برگزار شد. اجرای این مراسم را محمد سلوکی بر عهده داشت و دیگر حاضران آن را مهمانان دوره های مختلف برنامه «ماه عسل» تشکیل داده بود.

مادرم مدتی را با من قهر بود

در پایان این مراسم احسان علیخانی بیان کرد: من شک ندارم که «ماه عسل» به دلیل حضور مردم و روایت قصه های آنها به «ماه عسل» تبدیل شد. من به این برنامه مدیوم و «ماه عسل» هم به مهمانانش مدیون است و همچنین اگر دوستان و همکاران من نبودند این برنامه امروز در جایی بود که به عنوان یکی از برنامه های برند تاریخ تلویزیون محسوب شود.

وی درباره فوق لیسانس روانشناسی خود که از طرف صلاحی مطرح شد، بیان کرد: من هنوز فوق لیسانس نگرفته ام اما آقای صلاحی یک فوق لیسانس به من داد.

مجری برنامه «ماه عسل» با تشکر از نگاه دقیق جلالی و با اشاره به سخنان وی که گفت سوژه های برنامه از کف خیابان انتخاب شدند، بیان کرد: مخاطبان ممکن است از این جمله هم برداشت بد داشته باشند و هم برداشت خوب. برای من بسیار کار ساده ای بود که در 30 شب از حوزه های سیاسی، اجتماعی و هنری مهمانانی را به برنامه بیاورم و ساخت برنامه با این مهمانان بسیار سخت است. هیچ کس به اندازه خود مهمانان ماه عسل نمی داند که چطور این افراد کشف شدند و چقدر طول کشید تا به برنامه بیایند و حجم همین اتفاقات باعث موفقیت برنامه شد. من فرم های دیگر برنامه سازی را به راحتی بلدم و درمورد آن ادعایی ندارم.

علیخانی ادامه داد: ما بیشتر از 10 مهمان داشتیم که که تهران را تاکنون ندیده بودند وای به حال استودیوی برنامه سازی و اینکه بخواهیم آنها را با استودیو آشنا کنیم.

این مجری برنامه های تلویزیونی اظهار کرد: این برنامه اگر تلخ بود یا اگر شاد مهم این است که ما آن را با ناامیدی تمام نکردیم و این آدمی را خرسند و دلگرم می‌کند و من ممنون تک تک مهمانانی هستم که اجازه دادند شاهد ماجراهایشان باشم.

وی در ادامه با یاد کردن از مادرش گفت: من اگر اندک آبرویی در حوزه برنامه سازی دارم آن را مدیون مادرم هستم و از دعای او می دانم. با این حال او کمی با من قهر کرده است که نتوانستم در مدت برنامه خدمتش برسم و حالا از شما می خواهم یک نفر را هم به خاطر من تشویق کنید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (188 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (135 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (88 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (65 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (61 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (23 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....