دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

عیدی بزرگ کرونا به تیم فرهاد مجیدی ؛ استقلال با تمام قوا در لیگ قهرمانان آسیا 

دوشنبه، 05 اسفند 1398
کد خبر: 64612
ساعد نیوز : تعطیلی 10 روزه لیگ برتر فرصت مناسب برای بهبود مصدومان استقلال و فرار از تقویم فشرده

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از پترس فوتبال، با وجود اعلام برگزاری دیدارهای فوتبال بدون تماشاگر ، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام فدراسیون پزشکی – ورزشی مبنی بر تعطیلی ۱۰ روزه اما همچنان خبرهایی می رسد که با توجه به حاشیه های به وجود آمده در هفته بیستم ، از جمله اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس ، ممکن است دیدارهای هفته بیست و یکم لغو شود. در صورت رخداد این موضوع ، لغو دیدار های هفته بیست و یکم لیگ برتر از جمله دیدار گل گهر سیرجان – استقلال فرصت مناسب برای آبی پوشان مهیا شد.

این اتفاق شاید برنامه ریزی لیگ را دچار آشفتگی کند، اما برای برخی تیم ها از جمله استقلال توفیق اجباری خواهد بود تا بتوانند بازیکنان مصدوم خود از جمله شیخ دیاباته، فرشید باقری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و… را به آمادگی برسانند تا هم در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا از این بازیکنان بهره ببرند.

این تعطیلی ۱۰ روزه لیگ که لغو بازی های آخر هفته را به دنبال دارد، فرصت خوبی است تا تیم هایی از جمله استقلال بتوانند روی نقاط ضعف خود کار کنند و با بهبود مصدومان در ادامه مسابقات ظاهر شوند. قطعا بازگشت بازیکنان مصدوم تیم آبی پوش پایتخت می تواند خبر خوبی برای کادرفنی این تیم باشد.

گفتنی است؛ استقلال در هفته بیست ویکم باید به سیرجان برود و با گل گهر بازی کند . سپس بعد از آن ( در صورت برگزاری بازی ) باید عازم امارات شود تا در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده به میدان برود که لغو احتمالی بازی با گل گهر قبل از سفر به دبی، توانایی استقلالی ها را برای بازگشت به آسیا، بالا می برد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی