عجیب ترین غذاهایی که مردم می خورند!

  یکشنبه، 02 آبان 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
عجیب ترین غذاهایی که مردم می خورند!
ساعد نیوز :برخی به جای مربا یا کره، ترجیح می‌دهند از ترکیب سس مایونز به همراه کره بادام زمینی استفاده کنند. برخی توصیه می‌کنند که می‌توان در این ترکیب از خیارشور نیز استفاده کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از اقتصادنیوز ، «ذائقه ها متفاوت است!» این جمله ای است که کسی که غذا های عجیب و غریب می خورد و برخی خوراکی ها که با هم سنخیت ندارند را ترکیب می کند، می گوید. در شبکه های اجتماعی ممکن است با ذائقه های عجیب و غریب برخی از افراد روبرو شده باشید. مثل فردی که شیرینی جات را با مرزه می خورد یا نوشیدنی ها را با غذایش مخلوط می کند. معمولا ویدئو ها و تصاویری که این افراد از غذا های عجیب و غریب خود در فضای مجازی منتشر می کنند، مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد.

در ادامه عجیب ترین غذا ها و نوشیدنی هایی که برخی از افراد می خورند، معرفی شده است:

خیارشور و کره بادام زمینی

اینکه برخی خیارشور را با کره بادام زمینی به صورت همزمان می خورند، در بین غذا های عجیب و غریب طبقه بندی می شود. برخی می گویند که طعم تندی خیار، با شیرینی بادام زمینی، مزه فوق العاده ای را به همراه دارد و برخی توصیه می کنند این ترکیب را یکبار امتحان کنید.

تصویر

بستنی با سیب زمینی سرخ کرده

حتی شنیدن و تصور کردن این ترکیب هم حس عجیبی دارد. این مخلوط شاید در بین غذا های عجیب معروف ترین آن ها باشد. برخی از مردم به همراه سیب زمینی سرخ شده که پر از نمک است، بستنی وانیلی می خرند و شروع به خوردن همزمان این دو می کنند. در واقع از بستنی به عنوان سس کچاپ استفاده می کنند.

تصویر

شکلات با آووکادو

بدون شک آووکادو یک غذای مفید و خوشمزه است و برخی هنگام تهیه نوشیدنی شکلاتی از آن استفاده می کنند تا بافت خامه ای به دست آید. برخی ترجیح می دهند برای داشتن بافت غلیظ به جای استفاده از کرم از آووکادو با پودر کاکائو استفاده کنند.

تصویر

روغن زیتون با بستنی

در میان ترکیب های عجیب و غریب که برخی خوردن آن را توصیه می کنند این است که در روغن زیتون کمی نمک بریزید و آن را با بستنی وانیلی بخورید. برخی یکبار امتحان کردن این ترکیب ترش و شیرین را پیشنهاد می کنند.

تصویر

مرغ ترد با نوشابه

این ترکیب ممکن است در ابتدا طبیعی به نظر برسد، اما افرادی هستند که مرغ را به طور کامل در نوشیدنی خود قرار می دهند و در این زمان است که این غذا عجیب می شود. عده ای این ترکیب عجیب را برای رسیدن به طعم شیرین و شور به صورت همزمان امتحان می کنند.

تصویر

چیپس سیب زمینی با شکلات

چیپس سیب زمینی با شکلات همانطور که از نامش مشخص است، ترکیبی از چیپس سیب زمینی ترد در شکلات تلخ یا شیر است و یکی از غذا های مورد علاقه برخی از مردم به حساب می آید.

تصویر

بیکن و موز

بعضی ها بیکن و موز را در نان قرار می دهند که عجیب به نظر می رسد، اما برخی می گویند در غذا های ترکیبی، این یکی از بهترین ساندویچ هایی است که می توان در طول زندگی خورد.

تصویر

انبه با فلفل تند

این ترکیب که قبلا در ژاپن تهیه شده است، با ایجاد برش هایی در انبه و ریختن پودر فلفل در بین آن درست می شود و یکی از ترکیب های عجیب و غریبی است که بسیاری ترجیح می دهند آن را بخورند.

پیتزا با عسل

درست است، افرادی که خوردن این غذا را توصیه می کنند، تصمیم گرفتند سس گوجه فرنگی و سس مایونز را کنار بگذارند و از عسل به عنوان طعم دهنده ای برای پیتزا استفاده کنند.

تصویر

فلفل تند با بستنی

برخی افراد ترجیح می دهند هنگام خوردن بستنی احساس داغی را هم در دهانشان حس کنند. در این ترکیب فلفل تند روی بستنی هایی با طعم وانیل یا شکلات ریخته می شود.

تصویر

سس مایونز با کره بادام زمینی

برخی به جای مربا یا کره، ترجیح می دهند از ترکیب سس مایونز به همراه کره بادام زمینی استفاده کنند. برخی توصیه می کنند که می توان در این ترکیب از خیارشور نیز استفاده کرد


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (542 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (35 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شهاب حسینی برای سومین بار پدر شد +عکس/مادر شدن ساناز ارجمند همسر جدید آقای بازیگر
شهید رئیسی چرا گفت :«دفعه بعد خودم باید پشت فرمون بشینم»؟
اعلام اسامی 30 دانشجوی نمونۀ سال 1402
برنامه تازه اردوغان برای بقاء / ترکیه از روی عربستان کپی می‌کند
دغدغه‌ها و اولویت‌های پزشکیان و جلیلی برای «آموزش و پرورش»
جلیلی: دولت را با 1500 تحریم تحویل رئیسی دادند!
ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» شهید رئیسی چه بود
واردات خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در دستور کار دولت
مدافع پرسپولیس به تراکتور پاسخ مثبت داد / هایجک چهارم از اردوی سرخ پوشان توسط زنوزی
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 11 تیر 1403
از واکنش متفاوت پسر بزرگ دهقان فداکار به توییت پزشکیان تا مراسم وداع با شهید حافظ صندوق در حواشی داغ امروز دوشنبه 11 تیر 1403
همسر سعید جلیلی چرا غایب است و این کاندیدا را همراهی نمی کند؟ / شغل او چیست؟ + عکس
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس