دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

آخرین وضعیت آماده‌باش در سرزمین‌های اشغال شده توسط اسرائیل! 

شنبه، 13 مرداد 1403
کد خبر: 400903
ساعدنیوز: پایگاه «اسرائیل رادار» آخرین وضعیت آماده‌باش دستگاه‌های مختلف در فلسطین اشغالی را در بحبوحه نگرانی صهیونیست‌ها از احتمال حملات تلافی‌جویانه ایران و متحدانش به اراضی اشغالی ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، مطابق این گزارش، پناهگاه‌های عمومی در شهرک‌های مرکز فلسطین اشغالی باز شده‌اند اما هنوز دستورالعمل جدیدی از سوی فرماندهی جبهه داخلی صادر نشده است.

چندین بیمارستان آماده انتقال بیماران به پارکینگ‌های زیرزمینی برای انجام اقدامات درمانی هستند.

شرکت‌های هواپیمایی دیگری علاوه بر شرکت‌های قبلی پروازهای خود به مقصد فلسطین اشغالی و برخی از کشورها در منطقه غرب آسیا را لغو کرده‌اند.

با وجود این، فعالیت فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو به صورت عادی ادامه دارد. ساعاتی قبل‌تر شبکه خبری العربیه و الحدث گزارش دادند وب‌سایت رسمی شرکت مدیریت فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شده است. این اتفاق‌ها در شرایطی رخ داده‌اند که رژیم صهیونیستی به دلیل احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران و متحدانش در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 13 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(ویدیو) سکانسی فوق العاده خنده دار از ورزش "حلقه زدن "صبحگاهی به سبک رضا عطاران با موسیقی فارسی در فیلم نهنگ عنبر 2/ فقط آخرش که پلیس ها اومدند و با ضبط فرار کردند/ ماشالله چقدرم حرفه ای
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تصاویری از خلاقیت هوش مصنوعی در نشان دادن چهرۀ مسن بازیکنان مشهور فوتبال/ فقط چرا مسی رو اینقدر چاق کرده، اصلاً بهش نمیاد!