دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

بازدید از آکواریوم شگفت‌انگیز شهر دریایی مشهد 

دوشنبه، 13 شهریور 1402
آکواریوم شهر آبی مشهد یکی از آکواریوم‌های بزرگ ایران است که در آن می‌توانید به تماشای انواع آبزیان و ماهی‌های آب‌های شور و شیرین بنشینید. برای آشنایی بیشتر با این آکواریوم زیبا با ما همراه شوید.

معرفی آکواریوم شهر دریایی مشهد

در میدان خیام مشهد، منطقه‌ تجاری گردشگری سپاد قرار گرفته است. در این منطقه، مرکز خرید الماس شرق واقع شده است، که در چهارم آن بروید. در طبقه چهارم آن آکواریوم شرق دریایی مشهد را می‌توان مشاهده نمود. آکواریوم شهر دریایی چندین بخش اصلی و چند قسمت فرعی دارد. در این بخش‌ها، انواع گونه‌های آبزی از سرتاسر دنیا جمع شده‌اند. ماهی‌های آب شور زیبایی بیشتری نسبت به ماهی‌های آب شیرین دارند. با این حال جالب است بدانید ایجاد شرایطی مانند آبِ شورِ دریا در آکواریوم کار چندان ساده‌ای نیست. به همین دلیل بخش اصلی نمایشگاه آبزیان شهر دریایی شرق به ماهی‌های آب شور اختصاص داده شده است. البته در کنار بخش‌های مخصوص ماهی‌های آب شور، بخش‌هایی نیز به ماهی‌های آب شیرین اختصاص دارد. به لطف این بخش‌ها می‌توان گفت آکواریوم شهر دریایی، طیف گسترده‌ای از انواع ماهی‌های دریایی و رودخانه‌ای را دور هم جمع کرده است.

ماهی‌های آکواریوم شهر دریایی مشهد

گلچینی زیبا از انواع گونه‌های ماهی‌های آب شور و آب شیرین در آکواریوم شهر دریایی پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته است. طرفداران ماهی‌های آب شور به‌خوبی می‌دانند که دلقک‌ماهی، یکی از بامزه‌ترین گونه‌های ماهی‌های دریایی است که در بیشتر آکواریوم‌های شهری وجود دارد. چندین نمونه از این گونه بامزه در آکواریوم شهر دریایی نگهداری می‌شوند. گونه دیگری که در این آکواریومی موجود است، کوسه ماهی است. در این آکواریوم چندین گونه لاک‌پشت آبی نیز وجود دارد. این لاک‌پشت‌ها در آب زندگی می‌کنند و از لاک‌پشت‌های خاکی زیباتر هستند. مارماهی، یکی‌دیگر از گونه‌های جانوران آبزیِ آکواریوم شهر دریایی است. خرگوش ماهی، ماهی کاردینال و ماهی نئون از دیگر گونه‌های آب شوری است که در آکواریوم شهر دریایی نگهداری می‌شود. در کنار این ماهی‌های آب شور، چندین گونه ماهی آب شیرین نیز وجود دارد. ماهی اسکار و ماهی کله‌ماری از ماهی‌های جذابی هستند که در قسمت آب‌شیرین این آکواریوم زندگی می‌کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(تصاویر) چیدمان ایرانی پسند خانه ی رحمان عموزاد، دارنده مدال نقره المپیک 2024، و همسر جوان و موقرش با کابینت های چوبی و مبلمان استخوانی/ واای به این میگن حیاط👌 شیک و باصفا
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی