دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

آلبوم تصاویر آذری جهرمی به مناسبت سالروز تولدش ؛ از استایل دامادی در شب عقد و سفر به حافظیه و تخت جمشید با اهل و عیال تا موتورسواری کنار دریا و دوشیدن شیر گوسفند 

یکشنبه، 25 شهریور 1403
ساعدنیوز: امروز 25 شهریور سالروز تولد محمدجواد آذری جهرمی جوان سیاستمدار کشورمان هست به همین مناسبت تصاویری از کمتر دیده شده از ایشان را در این مطلب گردآوری کرده ایم. آقای جهرمی این تصاویر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، محمدجواد آذری جهرمی ، زادهٔ 25 شهریور 1360، سیاستمدار جوان کشورمان است که در دولت دوازدهم سمت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده داشت.

وی دانش‌آموختهٔ مقطع کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال 1384 به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از 1388 تا 1393 مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود. او در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از 1395 تا 1396 به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد.

وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب 1357 متولد شده‌است. آذری جهرمی وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی در زمان قطع اینترنت با هدف کشتار آبان 98 ایران بود.

در روز جمعه 1 آذر 1398 وزارت خزانه‌داری آمریکا محمدجواد آذری جهرمی را به دلیل اعمال قطع گسترده اینترنت در ایران، به فهرست تحریم‌ها افزود.

آقای جهرمی برا این تصویر نوشته اند: شب عقد در کنار پدر


4 پسندیدم 13 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 25 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) وقتی بهرام رادان لباس‌های تابستونیشو با همسرش ست میکنه/ دلبری ملیله‌دوزی های وست خوشرنگ مینا مختاری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
شهرزاد دختر مهران مدیری: بعد از اینکه عکس یه خانم کنار پدرم به عنوان همسر ایشون منتشر شد، مامانم بهم زنگ زد و گفت مردم حق دارند ته چهره ‌اش خیلی شبیه توئه+ویدیو
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
امیرعلی نبویان: همسرم دستپخت خیلی خوبی داره و سیکس پَک من رو تبدیل به ایربگ کرده؛ توی شرکت بهار کار می‌کردم و از اونجا آشنا شدم +ویدیو
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی