دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

الهام چرخنده : چرا لقب هنرمند ارزشی به من می دهید! همین باعث می شود به من بگویند هنرمند حکومتی 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
کد خبر: 406967
ساعدنیوز: الهام چرخنده یکی از بازیگران کشورمان است او با حضور در برنامه به افق فلسطین از مواجهه تند با هنرمندان و شیوه برخورد با جامعه هنری انتقاد کرد./منبع:همشهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، الهام چرخنده (زادهٔ 4 تیر 1357) بازیگر و مستندساز ایرانی است. او فعّالیت خود را از سال 1375 با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقهٔ کاری داشته و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

چرخنده و همسر سابقش در دههٔ 1380 مجری برنامهٔ ستارهٔ مهاجر در شبکهٔ ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک امریکن آیدل بود.

الهام چرخنده گفت: وقتی حضرت آقا می فرمایند اغلب هنرمندان ما خوبند. حجت تمام است. چرا باید به من لقب هنرمند ارزشی بدهند؟ من هیچی نیستم. همین باعث می شود به من بگویند هنرمند حکومتی. حرف های من وایرال خور است. مهم نیست. من نه در فضای مجازی هستم نه فرصتش را دارم. همه این مسائل می‌شود اندوخته من برای حضرت زهرا(س).

تنها جایی که خط کشی و مرزبندی و گروه وجود ندارد در کنار اهل بیت است. هنرمند را دعوت کنید. دلجویی کنید. این کارها را نکردیم.»


1 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(فیلم) مهران مدیری: دیگه نمیتونستم حتی نون پنیر بخرم! / بچم از گشنگی انقدر گریه کرد تا بیهوش شد! / تو کوچه عربده می‌زدم!
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) یکی از عجیب ترین چیزهایی که در عمرتان دیده اید / با این کشتی قدم زدن در کف دریاچه را تجربه کنید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
(عکس) اصلا میدانستید امسال سال تحصیلی عجیبی برای دانش آموزان است؟
اقدام تحسین‌برانگیز و پهلوانانه امین حیایی، پدر هاشم سریال از سرنوشت؛ پرداخت هزینه عمل همکار شرکت کننده عصر جدید+ویدیو/ واکنش و تعجب احسان علیخانی