دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

الهام حمیدی: من به‌ شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری؟ 

چهارشنبه، 21 شهریور 1403
کد خبر: 407986
ساعدنیوز: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای دنیا ستاره‌ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره‌ها زندگی مجلل و لوکسی دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، الهام حمیدی از بازیگران مطرح سینما و تلوزیون است که حواشی کمی دارد اما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

الهام حمیدی چند سال پیش درباره ی شان مالی هنرمندان صحبت هایی جنجالی داشته است، وی می گوید: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای دنیا ستاره‌ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره‌ها زندگی مجلل و لوکسی دارند.

اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این‌گونه باشد چون مدام زیر ذره‌بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده‌ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه‌ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه‌ها تامین نمی‌شوند.

بازیگرها عموما مجبورند با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند. همه می‌خواهند بدانند تو چه لباسی می‌پوشی، کجا زندگی می‌کنی یا چه ماشینی سوار می‌شوی. برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد.

خود من به‌شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری یا اصلا نان داری که بخوری؟ اما وقتی یک سفر خارجی می‌روی همه درباره آن صحبت می‌کنند.


9 پسندیدم 36 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استارت مثبت اندیشی و شکرگذاری به سبک مینا مختاری با این متن و تصویری از گلدان ارکیده خانه‌اش زده شد+عکس/ چقد سر صبحی امیدبخش بود👌
رضا شفیعی جم: مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه ام را بفروشم/ پول زحمت 20 ساله ام را برای 6 ماه زندگی از دست دادم!
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(فیلم) اسکورت سنگین رئیس جمهور پزشکیان در عراق با شاسی‌بلندهای آمریکایی / شورلت تشریفاتی عراق پربازدید شد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مسعود پزشکیان خطاب به نماینده دفتر رهبری بعد از سخنرانی امروزش در مراسم بدرقه: خیلی خراب نکردم که؟+ویدیو
دارا حیایی به کیسان دیباج: همه که مثل تو نیستند صد بار برن خواستگاری بهش دختر ندن+ویدئو
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی