دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

علت جیغ کشیدن ماشین موقع استارت خوردن در زمستان و نحوه رفع آن! 

چهارشنبه، 18 بهمن 1402
اگه منطقه‌ای که زندگی می‌کنید، در زمستان خیلی برفی، مرطوب و سرده، احتمال اینکه استارت ماشینتون اذیتتون کنه زیاده. ما در این مطلب از ساعد نیوز درباره جیغ کشیدن استارت در زمستان بحث می کنیم.

بعضی از مشکلات خودرو در زمستان می‌تونن باعث بشن تا برنامه‌ریزی‌های شما به مشکل بخوره و مجبور باشید تا آن‌ها را کنسل بکنید. این مشکلات حتی در موارد جدی می‌تونند باعث بشن تا شما چند ساعتی در برف و کولاک ماندگار بشید. یکی از اون مشکلات مشکل در استارت زدن خودرو هست !

چرا ماشین موقع استارت زدن جیغ می‌کشه!

یکی از مشکلات خودرو در زمستان که می‌تونه اذیتتون کنه، جیغ کشیدن ماشین موقع استارت خوردنه! آره باور کنید. همچنین می‌تونه با نشانه‌های دیگه‌ای هم مثل روشن شدن چراغ‌های هشدار و خارج شدن بخار از زیر کاپوت همراه باشه. این اتفاق اغلب به خاطر یخ زدن یا ترک خوردن رادیاتور رخ میده و می‌تونه باعث بشه که کلی هزینه برای خریدن یه رادیاتور جدید صرف کنید.

چطوری جلوی این مشکل رو بگیریم؟

اگر امکانش بود و می‌تونستید، ماشین را در خانه و یا پارکینگ پارک کنید. این کار کمک می‌کنه تا احتمال یخ زدن مایعات موتور و رادیاتور تا حد زیادی کم بشه. همچنین بررسی خلصت مایع خنک کننده خودرو یا ضدیخ هم میتونه تا حد زیادی کارساز باشه. یادتون باشه که بهترین ترکیب برای ضد یخ و آب نصف نصف هستش و در صورت رعایت این نسبت با یخ زدگی رادیاتور مواجه نمیشید.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب