علت تغییر نام توییتر به x چیست ؟ هدف اصلی ایلان ماسک

  چهارشنبه، 15 فروردین 1403   زمان مطالعه 7 دقیقه
علت تغییر نام توییتر به x چیست ؟ هدف اصلی ایلان ماسک
این برنامه در تاریخ 23 جولای مصادف با 2 مرداد به X تغییر نام داد ، این تغییر نام توسط ایلان ماسک انجام گرفت چرا که ایلان ماسک با خرید سهام این برنامه صاحب این شرکت شده و سپس نام آن را تغییر داد ، اما علت این تغییر نام چیست ؟ آیا این تغییر بازخورد مثبتی داشت ؟

توییتر یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین شبکه های موجود در جهان است ، این برنامه به دلیل وجود کاربران سرشار خود توانسته است جزو برترین برنامه های دنیا قرار گیرد ، و هم اکنون نیز با اختصاص بیشترین توییت و پیام در صدر جدول قرار دارد .

توییتر اپلیکیشن فعالی است که توانسته است حدود 320 میلیون کاربر در جهان را به خود اختصاص دهد ، این برنامه شبکه ای عظیم از پیام ها و تصاویر می باشد که روزانه در جهان ما بین افراد مبادله می‌شود و به راحتی می توان به تمامی اخبار در دنیا دسترسی داشت چرا که هر خبری در هر گوشه از جهان از آن بارگذاری میشود .
این برنامه در تاریخ 23 جولای مصادف با 2 مرداد به X تغییر نام داد ، این تغییر نام توسط ایلان ماسک انجام گرفت چرا که ایلان ماسک با خرید سهام این برنامه صاحب این شرکت شده و سپس نام آن را تغییر داد ، اما علت این تغییر نام چیست ؟ آیا این تغییر بازخورد مثبتی داشت ؟ آیا این تغییر نام کاملا ساده و بدون دلیل انجام گرفت ؟ برای یافتن پاسخ پرسش ها در ادامه همراه ما باشید تا کاملا بررسی کنیم .

شبکه توییتر چیست ؟

شبکه بزرگ توییتر یکی از بهترین شبکه ها برای مبادله اطلاعات و اخبار در تمامی جهان شناخته میشود ، این برنامه جهانی اولین بار در سال 2006 میلادی وارد بازار شد و سپس ما بین مردم محبوبیت بدست آورده و شناخته شد .

توییتر شبکه متن محور می باشد و افراد می توانند از طریق متون تبادل اطلاعات انجام دهد ، اما باید بدانید که در توییت های استفاده شده در توییتر می توان از تصاویر نیز کمک گرفت ،پیام های اشتراک گذاری شده در توییتر با نام توییت شناخته میشود ، برای اینکه بتوانید متن خود را در توییت جا بدهید باید توجه کنید که این متن حدود 280 کاراکتر و حرف داشته باشد و بیشتر از آن نمی توان توییت را نوشت .

توییتر شبکه ای است که می توان به کمک آن روزمرگی ها و تمامی اطلاعات در جهان را مشاهده کرد و از طریق هشتگ های موجود و سرچ آن مطالب دلخواه را پیدا کرده و مطالعه کرد ، این برنامه با اختصاص حدود روزانه 500 میلیون توییت جزو شبکه های پر بازید و فعال شناخته میشود و از تمامی سنین در آن حضور داشته و فعالیت می کند ، این برنامه با هدف ایجاد پیام های کوتاه همراه با خوانش ساده ایجاد شده است و همین مورد موجب توجه افراد به این برنامه شده است .

شبکه توییتر چیست ؟

کاربرد و اهمیت توییتر چیست ؟

توییتر یا همان برند ایکس که تغییر نام داده است یکی از شبکه های تاثیر گذار شمرده میشود این برنامه علاوه بر تاثیر فراوان خود در زمینه برقراری ارتباطات و تبادل اطلاعات نقش های فراوانی در سایر زمینه ها همچون کسب درآمد و بیزنس و شناسایی افراد و معروفیت افراد دارد برای همین جزو ابزار های مهم شناخته میشود که امکان رشد به تمامی کاربران خود را می دهد .

افرادی که در فضای توییتر با همان ایکس فعالیت دارند به دو دسته کلی تقسیم میشوند که بخش عظیمی از آنها افرادی هست که تنها مشغول خواندن توییت ها هستند و دسته دوم نیز از طریق توییتر کسب درآمد می کنند ، خوانش توییتر ها می تواند اطلاعات فراوانی را به خواننده های آن انتقال داده و سطح دانسته های آنان را اضافه کند .

برای دسته ای از افراد که به فکر کسب درآمد از طریق توییتر هستند فرصت های فراوانی وجود دارد و آنها می توانند از روش های متنوع برای کسب درآمد خود کمک بگیرند ، یکی از روش های بسیار مناسب برای کسب درآمد افزایش فالوور ها و به دنبال آن انجام تبلیغات می باشد ، پروسه جذب کاربر یا همان فالوور که صفحه شما را دنبال کرده و از محتوای آن کمک بگیرند زمان بر و بسیار سخت است به همین دلیل باید از روش های میانبر برای افزایش تعداد دنبال کننده های واقعی خود کمک بگیرید یکی از روش های رایجی که کار همه افراد را راحت کرده است خرید فالوور واقعی توییتر می باشد .

خرید فالوور توییتر واقعی به افراد این اجازه را می دهد که هم سریع تر مورد دید قرار گیرند و در کنار آن صاحب درآمد های میلیونی شوند ، برای خرید خود می توانید از وب سایت های معتبر کمک گرفته و افراد واقعی پیج خود را افزایش دهید ، در کنار افزایش فالوور مورد مهم دیگر تبلیغات انجام شده می باشد ، شما می توانید یا برای برند ها و شرکت های مختلف کار کنید و تبلیغ آنها را انجام دهید و یا اگر خود صاحب محصول هستید می توانید محصولات خودتان را تبلیغ کنید .

یکی از مواردی که افزایش فالوور توییتر به همراه دارد افزایش دایره ارتباطات و همچنین همکاری های اینترنتی می باشند ، به عبارتی اگر تعداد دنبال کننده های شما افزایش پیدا کند شرکت های بزرگی به شما پیشنهاد همکاری می دهند که شما می توانید از این مورد برای دیده شدن و کسب درآمد خود استفاده کنید .

یکی از کاربرد های بسیار ویژه توییتر که موجب جلب توجه افراد شده است و یکی از نکات مهم تمایز آن با سایر برنامه ها شناخته میشود قابلیت انالیتیکس توییتر می باشد ، شما می توانید به کمک این بخش اطلاعات جامع و کاملی درباره حساب توییتری خود و فالوور های خود بدست آورید این مورد برای افرادی که به دنبال کسب درآمد از توییتر هستند بسیار ویژه می باشد چرا که مهم ترین گام برای افزایش فروش و بازدهی بدست آوردن اطلاعات درباره مشتری ها و فالوور ها می باشد ، با کمک این اطلاعات و تجزیه و تحلیل کامل آنها می توانید به شناخت کافی درباره افراد برسید و محتواها توییت های خود را اصلاح کرده و در مسیر علاقه کاربران خود گام بردارید .

توییتر فضای اشتراکی برای انتشار و بارگذاری اطلاعات روز جهان است حتی افراد می توانند از طریق این برنامه و توییت های آن عقاید خود را با افراد در میان بگذارند ، توجه کنید که بارگذاری اطلاعات در توییتر سریع از تر اخبار های رسمی داخلی هر کشور نیز می توان انجام بگیرد و نکته حائز اهمیت این است که هر فردی که در کمترین زمان ممکن اطلاعات و اخبار های مهم جهانی را بارگذاری کند می تواند فالوور های زیادی بدست آورد و معروف تر شود .

چرا توییتر تغییر نام داده است و به برند X تبدیل شده است ؟

یکی از رویداد های بزرگی که به سرعت در تمام جهان سروصدا به پا کرد تغییر نام توییتر به X بود ، این تغییر ناگهانی باعث ایجاد همهمه ما بین تمامی کاربران توییتر شد و اما چرا این تغییر نام انجام شد و هدف از آن چه بود ؟

ایلان ماسک طی چندین ماه توانست برنامه توییتر را خریداری کند و سپس بعد از مدتی
فعالیت در حساب خود توییت هایی درباره تغییر نام این برند صحبت هایی کرد و سپس آن را عملی کرد .

در تاریخ 2 مرداد پرنده آبی رنگ معروف توییتر که همه افراد با این نشان آن را می شناختند از بین رفت و به جای آن لوگوی تیره و مشکی X ایجاد شد ، یکی از دلایل بزرگ این تغییر نام به ایکس توسط ایلان ماسک اهمیت این حرف برای وی بوده است چرا که در چندین فعالیت خود از نام ایکس استفاده کرده است .

یکی دیگر از اهداف مهم و عمده تغییر این نام توانایی اداره کل دنیای مالی می باشد . در ادامه علاوه بر تغییر نام این برند و لوگوی آن وب سایت ان نیز دچار تغییر شد و به x.com تبدیل شد ، همچنین tweetdek یکی از ابراز های رایگان و مهم برای مدیریت حساب های توییتر و سازماندهی آنها به نام xpro تغییر نام داد .

تغییرات X نسبت به توییتر چه بوده است ؟

تغییرات X نسبت به توییتر چه بوده است ؟
تغییرات گسترده توسط ایلان ماسک در برنامه توییتر ایجاد شد که بزرگ ترین تغییر از بین رفتن پرنده آبی رنگ و تبدیل آن به لوگوی تیره ایکس بود که موجب سروصدای زیاد و اظهار نظر های فراوان توسط افراد شد.

ایلان ماسک طی گفتگوهای خود درباره تغییرات ایکس نسبت به توییتر اضافه شدن ویژگی های جدید تر و کاربردی تر برای تبدیل این برنامه به همه چیز خبر داد و تلاش او برای این است که یک برنامه بسیار جامع ایجاد کند .

یکی دیگر از تغییراتی که ایجاد شد تبدیل وب سایت به x.com بود اما باید بدانید که همانند قبل می توان با همان آدرس قدیمی twitter.com به آن وارد شد .

افراد و مشترکین توییتر بلو که امروزه با نام ایکس بلو شناخته میشوند توانایی دانلود ویدیو ها و همچنین اشتراک گذاری ویدیو های بالا را دارند ، همچنین یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده به آن امکان پنهان کردن تیک آبی می باشد و افراد می تواند آن را هاید کنند .

یکی دیگر از تغییرات که با افکار نظرات شدید کاربران روبه رو شد فروش تیک آبی توییتر یا همان ایکس می باشد که بنا به انتخاب ایلان ماسک این ویژگی اضافه شده است و افراد می توانند با پرداخت هزینه آن را دریافت کنند .

یکی دیگر از موارد جدید اضافه شده که توسط ایلان ماسک اعلام شد توانایی برقراری تماس توسط افراد بدون ارائه شماره تلفن می باشد .

همچنین در ادامه با توجه به صحبت های ماسک این موضوع برداشت می‌شود که در آینده نه چندان دور قرار است تغییرات بزرگ و دیگری برای بهبود عملکرد این برنامه اتفاق بیفتد .

نتیجه گیری

توییتر یا همان برنامه x با توجه به نقش خود در خبرگذاری ها و فروش مورد توجه قرار گرفت و امروزه نیز توسط ایلان ماسک خریداری شده و تغییرات گسترده ای در سطح آن انجام شد که توجه عموم مردم را به خود جلب کرد ، این تغییرات روز به روز در حال افزایش می باشد و در آینده نه چندان دور بر مقدار آن اضافه خواهد شد و ممکن است در ادامه بسیار تاثیر گذار تر از امروز شده و تاثیر شگرفی در زندگی افراد داشته باشد .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (208 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (165 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (150 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (34 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند
حمایت تمام قد قالیباف از جلیلی: همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شود
تاریخ مناظره‌ ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری + جدول
میانجی گری پسر 17 ساله با از دست دادن جانش تمام شد
یک حیوان نایاب پس از 2 قرن در ایران دیده شد + فیلم | این حیوان گمشده، ایرانی‌ها را خوشحال کرد
قدرت صدای علیرضا قربانی بنای تخت جمشید را خراب می‌کند؟ حاشیه‌های تازه کنسرتی که از امروز شروع می‌شود
از فحاشی به ایرانیان مقیم خارج پای صندوق های رای تا واکنش مردم به دو مرحله‌ای شدن انتخابات در حواشی داغ امروز یکشنبه 10 تیر 1403
وزیر علوم: علم قابل خرید و فروش نیست، ما به علم عنکبوتی اعتقاد نداریم
پیام پزشکیان خطاب به زنان و دختران ایرانی بعد از اعلام نتایج انتخابات
بار مسکن از چه زمانی روی دوش مردم سنگین شد؟
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر