دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

الترا فن های تیفوسی هلندی و آلمانی توافق کردند که به مدت 5 دقیقه یکدیگر را کتک بزنند +فیلم/ طرفدار فوتبال سوپردولوکس به این می گن 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعدنیوز: تماشاگران افراطی فوتبال در همه جای دنیا مایه زحمت مأموران انتظامی است. کنترل این افراد بسیار سخت است. در اینجا فیلمی از درگیری فیزیکی باورنکردنی طرفداران فوتبال هلندی و آلمانی را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، تیفوسی ( ایتالیایی: Tifosi ) به گروهی پرشور از طرفداران و تماشاچیان به ویژه زمانی که تیفو تشکیل دهند، می گویند. تیفوسی در زبان ایتالیایی به معنای شخصی است که به بیمار تیفوس مبتلا است گفته می شود، علاوه بر آن به شخصی که پر تب وتاب رفتار می کند، گفته می شود.فوتبال، رقابتی که ما را مدام برای چیزهایی خوب مسحور می‌کند، میزان قابل توجهی دردسر و مشکلات نیز داشته است. ورزشی که زمانی در انگلستان به علت خشونت بیش از حد ممنوع شده بود، حالا نه‌تنها برای جامعه الگو تولید می‌کند، بلکه درس‌هایی از زندگی شگفت‌انگیز بازیکنانی را به ما می‌آموزد که با تکیه بر توانایی فردی خود را بالا کشیدند و با همان سرعت هم به علت مشکلات خارج از میدان فوتبال، محو شدند.

هیچ باشگاه فوتبالی بدون تیم، کامل نمی‌شود. هیچ سرگرمی‌ایی در ورزش بدون تماشاگر وجود ندارد و این تماشاگران و حامیان هستند که در جای‌جای جهان نقشی بزرگ در موفقیت باشگاه، چه در داخل زمین و چه در بیرون آن، بازی می‌کنند.

اما وقتی که ورزش و رقابتی به عنوان دین در نظر گرفته می‌شود، دیگر عجیب نیست که ببینیم جناح‌ها و دسته‌های مختلف هواداران، برای عشق‌شان به باشگاه و تحت عنوان اشتیاق زیاد، دست به هر کاری می‌زنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 06 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به خونه زندگی مرتب و باسلیقه مرحوم زهره حمیدی+ویدیو/از گلدونای خوشگل و زیبای کنار سالنی تا پذیرایی غرق در نور
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پریناز ایزدیار : خیلی دوست دارم ازدواج کنم و بچه دار بشم ، هر وقت ازدواج کنم برنامه ریزی میکنم به زندگی شخصیم برسم
نگاهی به مبل‌های سلطنتیِ فیروزه‌ای، فرش نفیس و گچبری‌های فاخر اتاق جلسه مسعود پزشکیان با معاون سیاسی‌اش در نهاد ریاست جمهوری‎+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
رهبر معظم انقلاب خطاب به دختری که به سن تکلیف رسیده بود: دیگه نمیشه ماچت کرد ...
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟