دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

امضاء یادداشت تفاهم همکاری میان دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه دولتی فرهنگ و هنر قازان 

سه شنبه، 16 آبان 1396
کد خبر: 481
ساعد نیوز: دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه دولتی فرهنگ و هنر قازان در راستای تبادل استاد و دانشجو و همکاری های مشترک دیگر، یادداشت تفاهم امضا کردند.

به گزارش ساعد نیوز و به نقل از خبرگزاری ایرنا، این یادداشت تفاهم همکاری را «مصطفی کیانی» رئیس دانشگاه هنر اصفهان و «رفکت یوسوپوف» رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر قازان امروز (سه شنبه) طی مراسمی با حضور علی بمان اقبالی، سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قازان امضا کردند.

بر اساس تفاهم نامه امضا شده، دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه فرهنگ و هنر قازان در زمینه های آموزشهای هنری، پروژه های مشترک، برگزاری کارگاههای آموزشی، برگزاری کنفرانسها و سمینارهای مختلفت فرهنگی و هنری، تبادل استاد و دانشجو، تبادل تجربیات، تاسیس گروه مرمت در دانشگاه هنر قازان و گروه موسیقی در دانشگاه اصفهان همکاری خواهند داشت.

در این مراسم در سالن شورای علمی دانشگاه فرهنگ و هنر قازان، اعضای هیات علمی این دانشگاه و رئیس انستیتو فرهنگ ملل یونسکو قازان نیز حضور داشتند.
در همین راستا مقرر شد هیاتی از دانشگاه فرهنگ و هنر قازان تا پایان امسال برای ادامه مذاکرات و اجرایی سازی همکاریها به اصفهان سفر کند.
در این نشست علی بمان اقبالی، سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قازان روسیه نیز چنین پیوندها و تبادل فعالیت های فرهنگی را مهم خواند و خاطرنشان کرد که دانشگاه هنر اصفهان ششمین دانشگاه ایرانی و اولین دانشگاه هنری از ایران است که برای توسعه همکاریهای بین دو کشور اقدام کرده است.
شایان ذکر است در روزهای اخیر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قازان نیز نمایشگاهی بین المللی با عنوان «آرت گالری» افتتاح شد. در این نمایشگاه از سراسر روسیه، تاتارستان و سایر کشورها، شرکتها و موسسات فعال در زمینه فرهنگ و هنر حضور داشتند.
جمهوری اسلامی ایران نیز در این نمایشگاه بین المللی غرفه ای برای نمایش آثار هنری و صنایع دستی کشورمان و نیز معرفی پروژه بازسازی و نوسازی منطقه نمونه گردشگری ابیانه برپا کرده بود که مورد استقبال مقامات و بازدیدگنندگان از نمایشگاه قرار گرفت.
تاتارستان با 68 هزار کیلومتر مربع وسعت و سه میلیون و 876 هزار نفر جمعیت در منطقه ولگای روسیه به پایتختی شهر قازان از جمهوری های توسعه یافته این کشور است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل اکسپت مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی