دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

امیرمهدی ژوله کاندیدای ریاست جمهوری شد 

سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400
ساعد نیوز : امیرمهدی ژوله تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر ایرانی است که در تاریخ 27 مرداد 1358 در تهران به دنیا آمد ژوله از نویسندگان سریال های مهران مدیری می باشد که اخیراً در سینما و تلوزیون به ایفای نقش پرداخته است و با برنامه خندوانه توانست به خوبی شناخته شود. امیر مهدی ژوله متاهل است و ازدواج کرده است و یک فرزند دختر هم به نام گندم دارد.

امیرمهدی ژوله، بازیگر و نویسنده طنز نیز با اشاره به کاندیدا شدن بسیاری از مردم و مسئولان برای ریاست جمهوری، استوری زیر را به شوخی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

بیماری ام اس امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله که خود مبتلا به اِم اِس می باشد، در یکی از برنامه های خندوانه با این بیماری شوخی کرد و از تجربیاتش در مبارزه با این بیماری گفت.

امیر مهدی ژوله با انتشار متنی درباره بیماری اش نوشت: «بازم یه توضیح به نظرم غیر ضروری درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخی هام با بیماری و بیماران ام اس: من نزدیک به ده ساله درگیر بیماری ام اس ام. اساسا رامبد میخواست با من به عنوان یه ام اسی موفق! گفتگو کنه که من پیشنهاد دادم این خاطره گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه ام با این بیماری به صورت یه شبه استند اپ کمدی اتفاق بیفته. قطعا کم کاستی هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل ها و تلخی موضوع این کم و کاستی ها بیشتر هم نمود داشت. ضمن اینکه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری یه کم بی پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی که بر من گذاشته بود،ام اس رو روایت کردم… به نظرم اگر بخش معرفی ، بخشی از شوخی ها،بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و کل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمیشد ، این تک و توک سوتفاهمات هم برای این تک و توک دوستان پیش نمیومد. مخلصیم»


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟