دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / استخدامی /

امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی فرزندان شهدا 

پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400
کد خبر: 150025
ساعد نیوز: اصلاحات سری چهارم دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محله ای جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند، می توانند تا روز جمعه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت زمانی باقی مانده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات اطلاعیه های فوق و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند. همچنین به علت شرایط بیماری کرونا و شیوع مجدد آن تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب