آموزش استفاده از نرم افزار pitu

  چهارشنبه، 26 آذر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
آموزش استفاده از نرم افزار pitu
نرم افزار اندروید Pitu یک نرم افزار تخصصی در زمینه ویرایشات عکس می باشد. در حال حاضر ویرایش عکس یکی از عملیات روتین پس از عکاسی بوده که طبیعتا تمام عکاسان حرفه ای و آماتور از آن استفاده می کنند.

معرفی نرم افزار

Pitu یک نرم افزار تخصصی در زمینه ویرایشات عکس می باشد. در حال حاضر ویرایش عکس یکی از عملیات روتین پس از عکاسی بوده که طبیعتا تمام عکاسان حرفه ای و آماتور از آن استفاده می کنند.نرم افزار های اندرویدی بسیار زیادی تا بحال در زمینه ویرایش عکس ساخته شده اما یکی از بهترین و کم نقص ترین این برنامه ها، اپلیکیشن Pitu می باشد که بی شک یکی از جامع ترین و تخصصی ترین برنامه ها در زمینه ویرایش عکس می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید تمام قسمت های عکس تان را ویرایش کرده و از امکانات بسیار جالب این نرم افزار لذت ببرید.

‏نرم افزار اندروید Pitu دارای امکانات فراوانی بوده که از میان تمام این ویژگی ها می توان به ده ها افکت و فریم زیبا و با کیفیت که جلوه ای خیره کننده به عکس شما می دهد، فیلتر های حرفه ای، فلاش اتوماتیک، موزاییک، چراغ های ستاره، امکان انجام رتوش خودکار که پوست شما را نرم وصاف و اندامتان را متناسب نشان می دهد. امکان انجام آرایش هایی از قبیل ابرو، سایه چشم، مژه، رژگونه، رژ لب، رنگ مو که چهره شما را بسیار طبیعی نشان می دهد، داشتن استایل های مختلف مانند ملکه چینی، پاندا، خون آشام و دارای کلاژ ساز های رایگان و زیبا اشاره کرد.

‏برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید Pitu :

  • ده ها افکت و فریم زیبا و با کیفیت
  • فیلتر های حرفه ای
  • فلاش اتوماتیک
  • موزاییک
  • چراغ های ستاره
  • امکان انجام رتوش خودکار در جهت صافی و نرمی پوست
  • امکان انجام آرایش هایی از قبیل ابرو، سایه چشم، مژه و …
  • ایجاد چهره ای طبیعی
  • داشتن استایل های مختلف
  • کلاژ ساز های رایگان و زیبا

بخش های مختلف اپلیکیشن

۱ – edit (ویرایش): همانطور که از نام این بخش مشخصه به معنای تغییره در این بخش ابتدا شما عکس مورد نظر خودتون رو انتخواب میکنید ، سپس میتونید یک سری تغییرات خاص مانند اضافه کردن افکت ، تغییر سایز عکس ، اضافه کردن نوشته بر روی عکس ، اضافه کردن استیکر به عکس و سایر گزینه های بیشتر که در داخل این بخش موجود است.

۲- makeup ( آرایش): در قسمت میکآپ شما میتونید به عکس های خودتون رنگ و لا اب بدید ، ارایشش کنید ، چوش ها و چروک های صورتتون رو حذف یا کمرنگ کنید ، صورتتون رو چاق یا لاغر کنید ، قد خودتون رو بلند یا اندام خودتون رو بزرگ و کوچک کنید.

۳- collage (اختلاط تصویر): از این بخش اپ pitu متوانید تصویر در تصویر ، چند عکس در یک عکس ، یا اختلاط عکس هارو به وجود بیاورید ، به طور ساده بخوام بگم شما میتونید از این بخش چند تا عکس رو انتخاب کنید و همرو به صورت یک عکس در بیارید که بیشتر در شبکه های اجتماعی این قسمت مورد استفاده داره.

۴- fun video (ویدئو سرگرم کننده): این قسمت که بیشتر باعث محبوبیت اپ شده به راحتی میتونید ویدیو هایی همانند ویدیو بالا بسازین ، اما ما این بخش رو برای شما به صورت کامل اموزش میدیم چون قسمت های قبلی توی اکثر ویرایشگر های عکس هست اما این قسمت جدید و خیلیا دنبال این قسمت هستن . خوب بریم سراغ ساخت ویدیو فان برای این کار بعد از این که وارد قسمت fun video شدید نمایی مانند عکس زیر مشاهده میکنید.

تصویر
معرفی و اموزش تصویری برنامه pitu

از این بخش ویدیو فان مد نظر خودتون رو انتخاب میکنید و صبر میکنید که دانلود بشه ، بعد از اتمام دانلود ویدیو را مجدد انتخاب کنید و گزینه start را بزنید.

تصویر
دانلود برنامه پیتتو

سپس همانند عکس زیر بر روی قسمت اول زده و با زدن دکمه + عکس مد نظرتون رو اضافه میکنید و بعد عکس قسمت دوم را انتخاب میکنید و بعد گزینه preview رو در بالا سمت راست انتخاب کنید و منتظر بمونید که ویدیو شما ساخته بشه

تصویر
معرفی و اموزش تصویری برنامه pitu

اکنون ویدیو شما ساخته شده و اگر باب میل شما است میتونید ذخیره و به اشتراک بزارید.

تصویر

قسمت های بعدی برنامه از اهمیت کمتری برخوردارن و خودتون میتونید اونارو امتحان کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (515 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (108 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (94 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (13 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان برای دامادی من با فولکسشان شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
روش جدید احیای قلب در 3 دقیقه
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
برای جلوگیری از هک شدن موبایل چه کنیم؟
دانلود آهنگ جدید "نازنین" امیرعباس گلاب+فیلم/ زیبای من باید تو را از چشم بد دورت کنم ...
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای پوشیدن شلوار تنگ و پاره و مانتو نامتعارف +عکس
رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!