آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور

  دوشنبه، 27 آذر 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور
شما با داشتن ریزرگلد به مجموعه بسیار بزرگی از محتوای دیجیتال قابل دانلود و حتی نرم‌افزارها و سخت‌افزارها دسترسی خواهید داشت فروشگاه ونوم امکان خرید ریزر گلد را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. در ادامه علاوه‌بر آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور، مزیت‌ها و کاربردهای این گیفت کارت را برای شما توضیح خواهیم داد.

یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی که یک گیمر می‌تواند داشته باشد، گیفت کارت ریزر گلد است. این گیفت کارت که توسط شرکت ریزر تولید و به بازار عرضه شده است، یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های گیمینگ به‌شمار می‌رود. حتی اگر گیمر هم نباشید، خرید ریزر گلد مزیت‌های فراوانی برای شما دارد. زیرا شما با داشتن ریزرگلد به مجموعه بسیار بزرگی از محتوای دیجیتال قابل دانلود و حتی نرم‌افزارها و سخت‌افزارها دسترسی خواهید داشت که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را خریداری کنید. فروشگاه ونوم امکان خرید ریزر گلد را برای کاربران ایرانی که با مشکلات تحریم روبه‌رو هستند، فراهم کرده است. در ادامه علاوه‌بر آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور، مزیت‌ها و کاربردهای این گیفت کارت را برای شما توضیح خواهیم داد.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

حتی اگر آشنایی مختصری با گیفت کارت ریزرگلد دارید، بهتر است پیش از خرید ریزر گلد این آیتم با گیفت کارت ریزرگلد و کاربردهای آن آشنا شوید. ریزرگلد در حقیقت یکی از بهترین و مهم‌ترین اعتبارهای مجازی برای گیمرها به‌شمار می‌رود. به کمک این اعتبار مجازی می‌توانید به انواع محتوای دیجیتال در فروشگاه ریزر یا ریزر استور (Razer Store) دسترسی داشته باشید. البته این خدمات تنها به فروشگاه ریزر محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید از فروشگاه‌های ایکس باکس لایو، پلی استیشن نت‌ورک، استیم و غیره نیز خرید کنید.

می‌توانید به گیفت کارت ریزرگلد به‌عنوان یک کیف پول مجازی نگاه کنید که اعتبار کافی برای خرید محتوای دیجیتال دلخواه را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ از بازی‌ گرفته تا انواع اپلیکیشن و فیلم. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که پیش از استفاده از گیفت کارت ریزرگلد باید آن را ردیم یا فعالسازی کنید که در بخش‌های دیگر به آن می‌پردازیم.

گیفت کارت ریزرگلد

کاربردهای گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزرگلد مزیت‌های زیادی برای کاربران پلتفرم‌های مختلف ازجمله پی‌سی، موبایل و کنسو‌ل‌ها دارد. خرید گیفت کارت ریزرگلد مجموعه‌ بزرگی از انواع محتوای دیجیتال، از بازی گرفته تا آیتم‌های درون برنامه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. تنها کافی است گیفت کارت را فعال کرده و به‌راحتی با آن خرید کنید.

از مهم‌ترین کاربردهای گیفت کارت ریزرگلد می‌توان به امکان خرید بازی‌های ویدیویی اشاره کرد. مهم نیست به کدام ژانر بازی علاقه‌ دارید؛ به کمک گیفت کارت ریزرگلد می‌توانید به ده‌ها هزار عنوان روز و محبوب دسترسی داشته باشید و بازی‌های دلخواه خود را خریداری کنید. علاوه‌بر خرید بازی، می‌توانید از گیفت کارت ریزرگلد برای خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز استفاده کنید. حتی بازی‌هایی که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، دارای آیتم‌ها و امکانات غیررایگان هستند که برای دسترسی به آن‌ها باید پول پرداخت کنید.

ریزرگلد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا آیتم‌های پریمیوم و غیررایگان از جمله اسکین‌ها و ارزهای داخل بازی را به‌راحتی خریداری کنید. بازی‌هایی محبوب و شناخته‌شده‌ای مانند پابجی موبایل، فری فایر و موبایل لجند از ریزرگلد پشتیبانی می‌کنند.

یکی از امکانات ویژه ریزرگلد به دست آوردن ریزر سیلور است. شما زمانی‌که اعتبار ریزرگلد خرج می‌کنید و محتوای دلخواه خود را خریداری می‌کنید، امتیاز ریزر سیلور به شما تعلق می‌گیرد. ریزر سیلور پس از ردیم یا فعال شدن به شما کمک می‌کند به جوایز متعددی دست پیدا کنید. این جوایز از تنوع زیادی برخوردار هستند؛ از محصولات شرکت ریزر گرفته تا کوپن‌های تخفیف و غیره.

همانطور که پیش از اشاره شد، گیفت کارت ریزرگلد تنها مخصوص گیمرها نیست. حتی افرادی که گیمر نیستند اما به فعالیت‌های آنلاین علاقه دارند می‌توانند از خدمات این کارت بهره‌مند شوند. برای مثال می‌توانید از آن برای خرید اشتراک پریمیوم برنامه‌های مختلف یا حتی گوش کردن به موسیقی استفاده کنید. به‌علاوه، می‌توانید گیفت کارت ریزرگلد را به افراد گیمر یا غیرگیمر هدیه بدهید تا از انجام فعالیت‌های گیمینگ یا دیگر محتوای آنلاین لذت ببرند.

 ریزر گلد

آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور

گیمرها و کاربران ایرانی با موضوع تحریم‌ها مشکلاتی ناشی از آن که خریدهای آنلاین را عملا برایشان غیرممکن ساخته است به خوبی آشنایی دارند. بنابراین امکان خرید گیفت کارت ریزرگلد و در نتیجه دسترسی به محتوای ریزر استور و دیگر پلتفرم‌ها از طریق روش‌های رایج کاربران خارجی امکان‌پذیر نیست یا در صورت امکان‌پذیر بودن ریسک‌های خاص خودش را دارد.

اینجا است که اهمیت وجود فروشگاه‌های داخلی معتبر نظیر ونوم استور بیشتر نمایان می‌شود. فروشگاه ونوم استور با دارا بودن نماد اعتماد، این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا خرید ریزر گلد و دیگر آیتم‌های پرطرفدار و کاربردی گیمینگ را در شرایط ایمن و قانونی تجربه کنند. به‌علاوه، امکان تحویل آنی نیز برای کاربران وجود دارد.

در فروشگاه ونوم می توانید گیفت کارت‌های ریزرگلد را در ریجن‌های آمریکا و ترکیه با قیمت مناسب خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. در میان ریجن‌های مختلف گیفت کارت ریزرگلد، ریزرگلد ترکیه به دلیل آنکه با واحد لیر محاسبه می‌شود، قیمت مناسب‌تری برای کاربران ایرانی دارد.

برای خرید گیفت کارت ریزرگلد از سایت ونوم استور، تنها کافی است صفحه اصلی وبسایت را باز کنید و از قسمت گیفت کارت، گزینه ریزرگلد را انتخاب کنید. پس از انتخاب ریجن به صفحه خرید گیفت کارت هدایت می‌شوید. به خاطر داشته باشید که ریجن اکانت و والت شما در وبسایت ریزر باید با ریجن گیفت کارتی که خریداری می‌کنید یکسان باشد. از میان گیفت کارت‌هایی که با اعتبارهای مختلف برای شما به نمایش گذاشته شده است، گیفت کارت دلخواه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از ثبت نهایی سفارش و پرداخت، در کمترین زمان ممکن حساب شما شارژ خواهد شد.

گیمینگ

آموزش فعالسازی گیفت کارت ریزرگلد

برای استفاده از گیفت کارت ریزرگلد، ابتدا باید یک حساب کاربری و والت در وبسایت ریزر داشته باشید. ساخت اکانت ریزر مراحل ساده‌ای دارد؛ تنها کافی است به وبسایت ریزرگلد وارد شده و بر روی گزینه لاگین (Log in) کلیک کنید. پس از ورود به صفحه لاگین باید روی گزینه ساخت آیدی (Create Razer ID) کلیک کرده و فیلدهای لازم را پر کنید. ثبت‌نام از طریق حساب‌های فیس‌بوک، توییچ و گوگل نیز ممکن است. هنگام انتخاب ریجن دقت کنید زیرا همانطور که اشاره کردیم باید ریجن والت شما با ریجن گیفت کارتی که بعدا خریداری می‌کنید یکسان باشد.

اکنون در این مرحله باید کیف پول یا والت ریزرگلد را بسازید. برای ساخت کیف پول روی اکانت خود کلیک کرده گزینه (Create a Wallet) را انتخاب کنید. سپس واحد پول را انتخاب کرده و روی گزینه کانفرم یا تایید (Confirm) کلیک کنید. قدم بعدی که باید بردارید فعالسازی یا ردیم گیفت کارت است تا بتوانید از آن برای خرید استفاده کنید.

برای فعالسازی گیفت کارت ریزرگلد باید روی گزینه ریلود (Reload Now) کلیک کرده و ریزرگلد پین (Razer Gold Pin) را به‌عنوان روش پرداخت انتخاب کنید. در مرحله بعدی کد گیفت کارت را در جای خالی وارد کرده و گزینه (Next) را انتخاب کنید. گیفت کارت شما پس از اتمام احراز هویت دومرحله‌ای (2 Step Authentication) فعال شده و کیف پول شما شارژ خواهد شد.

کلام پایانی

نمی‌شود گیمر بود و چشم بر روی یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌های گیمینگ بست؛ گیفت کارت ریزرگلد به دلیل مزیت‌های زیادی که برای کاربران دارد یکی از پرطرفدارترین آیتم‌ها و روش‌های پرداخت در میان گیمرها به‌شمار می‌رود. با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید به بیش از 42 هزار عنوان بازی از ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشید. به‌علاوه، محتوای دیجیتال متنوع و جذاب دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید گیفت کارت ریزرگلد و دسترسی به این امکانات دیگر نیازی نیست نگران نحوه خرید از داخل ایران باشید. فروشگاه ونوم با دارا بودن نماد اعتماد و سابقه فروش محصولات گیمینگ، خرید گیفت کارت ریزرگلد و دیگر آیتم‌های بازی‌های مختلف را برای شما ساده‌تر از هر زمانی ساخته است. کافی است به وبسایت فروشگاه مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (224 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (133 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (52 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (49 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (32 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (18 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت