ساعدنیوز
ساعدنیوز

آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور

  دوشنبه، 27 آذر 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور
شما با داشتن ریزرگلد به مجموعه بسیار بزرگی از محتوای دیجیتال قابل دانلود و حتی نرم‌افزارها و سخت‌افزارها دسترسی خواهید داشت فروشگاه ونوم امکان خرید ریزر گلد را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. در ادامه علاوه‌بر آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور، مزیت‌ها و کاربردهای این گیفت کارت را برای شما توضیح خواهیم داد.

یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی که یک گیمر می‌تواند داشته باشد، گیفت کارت ریزر گلد است. این گیفت کارت که توسط شرکت ریزر تولید و به بازار عرضه شده است، یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های گیمینگ به‌شمار می‌رود. حتی اگر گیمر هم نباشید، خرید ریزر گلد مزیت‌های فراوانی برای شما دارد. زیرا شما با داشتن ریزرگلد به مجموعه بسیار بزرگی از محتوای دیجیتال قابل دانلود و حتی نرم‌افزارها و سخت‌افزارها دسترسی خواهید داشت که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را خریداری کنید. فروشگاه ونوم امکان خرید ریزر گلد را برای کاربران ایرانی که با مشکلات تحریم روبه‌رو هستند، فراهم کرده است. در ادامه علاوه‌بر آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور، مزیت‌ها و کاربردهای این گیفت کارت را برای شما توضیح خواهیم داد.

گیفت کارت ریزر گلد چیست؟

حتی اگر آشنایی مختصری با گیفت کارت ریزرگلد دارید، بهتر است پیش از خرید ریزر گلد این آیتم با گیفت کارت ریزرگلد و کاربردهای آن آشنا شوید. ریزرگلد در حقیقت یکی از بهترین و مهم‌ترین اعتبارهای مجازی برای گیمرها به‌شمار می‌رود. به کمک این اعتبار مجازی می‌توانید به انواع محتوای دیجیتال در فروشگاه ریزر یا ریزر استور (Razer Store) دسترسی داشته باشید. البته این خدمات تنها به فروشگاه ریزر محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید از فروشگاه‌های ایکس باکس لایو، پلی استیشن نت‌ورک، استیم و غیره نیز خرید کنید.

می‌توانید به گیفت کارت ریزرگلد به‌عنوان یک کیف پول مجازی نگاه کنید که اعتبار کافی برای خرید محتوای دیجیتال دلخواه را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ از بازی‌ گرفته تا انواع اپلیکیشن و فیلم. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که پیش از استفاده از گیفت کارت ریزرگلد باید آن را ردیم یا فعالسازی کنید که در بخش‌های دیگر به آن می‌پردازیم.

گیفت کارت ریزرگلد

کاربردهای گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت ریزرگلد مزیت‌های زیادی برای کاربران پلتفرم‌های مختلف ازجمله پی‌سی، موبایل و کنسو‌ل‌ها دارد. خرید گیفت کارت ریزرگلد مجموعه‌ بزرگی از انواع محتوای دیجیتال، از بازی گرفته تا آیتم‌های درون برنامه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. تنها کافی است گیفت کارت را فعال کرده و به‌راحتی با آن خرید کنید.

از مهم‌ترین کاربردهای گیفت کارت ریزرگلد می‌توان به امکان خرید بازی‌های ویدیویی اشاره کرد. مهم نیست به کدام ژانر بازی علاقه‌ دارید؛ به کمک گیفت کارت ریزرگلد می‌توانید به ده‌ها هزار عنوان روز و محبوب دسترسی داشته باشید و بازی‌های دلخواه خود را خریداری کنید. علاوه‌بر خرید بازی، می‌توانید از گیفت کارت ریزرگلد برای خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز استفاده کنید. حتی بازی‌هایی که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، دارای آیتم‌ها و امکانات غیررایگان هستند که برای دسترسی به آن‌ها باید پول پرداخت کنید.

ریزرگلد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا آیتم‌های پریمیوم و غیررایگان از جمله اسکین‌ها و ارزهای داخل بازی را به‌راحتی خریداری کنید. بازی‌هایی محبوب و شناخته‌شده‌ای مانند پابجی موبایل، فری فایر و موبایل لجند از ریزرگلد پشتیبانی می‌کنند.

یکی از امکانات ویژه ریزرگلد به دست آوردن ریزر سیلور است. شما زمانی‌که اعتبار ریزرگلد خرج می‌کنید و محتوای دلخواه خود را خریداری می‌کنید، امتیاز ریزر سیلور به شما تعلق می‌گیرد. ریزر سیلور پس از ردیم یا فعال شدن به شما کمک می‌کند به جوایز متعددی دست پیدا کنید. این جوایز از تنوع زیادی برخوردار هستند؛ از محصولات شرکت ریزر گرفته تا کوپن‌های تخفیف و غیره.

همانطور که پیش از اشاره شد، گیفت کارت ریزرگلد تنها مخصوص گیمرها نیست. حتی افرادی که گیمر نیستند اما به فعالیت‌های آنلاین علاقه دارند می‌توانند از خدمات این کارت بهره‌مند شوند. برای مثال می‌توانید از آن برای خرید اشتراک پریمیوم برنامه‌های مختلف یا حتی گوش کردن به موسیقی استفاده کنید. به‌علاوه، می‌توانید گیفت کارت ریزرگلد را به افراد گیمر یا غیرگیمر هدیه بدهید تا از انجام فعالیت‌های گیمینگ یا دیگر محتوای آنلاین لذت ببرند.

 ریزر گلد

آموزش خرید ریزر گلد از سایت ونوم استور

گیمرها و کاربران ایرانی با موضوع تحریم‌ها مشکلاتی ناشی از آن که خریدهای آنلاین را عملا برایشان غیرممکن ساخته است به خوبی آشنایی دارند. بنابراین امکان خرید گیفت کارت ریزرگلد و در نتیجه دسترسی به محتوای ریزر استور و دیگر پلتفرم‌ها از طریق روش‌های رایج کاربران خارجی امکان‌پذیر نیست یا در صورت امکان‌پذیر بودن ریسک‌های خاص خودش را دارد.

اینجا است که اهمیت وجود فروشگاه‌های داخلی معتبر نظیر ونوم استور بیشتر نمایان می‌شود. فروشگاه ونوم استور با دارا بودن نماد اعتماد، این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا خرید ریزر گلد و دیگر آیتم‌های پرطرفدار و کاربردی گیمینگ را در شرایط ایمن و قانونی تجربه کنند. به‌علاوه، امکان تحویل آنی نیز برای کاربران وجود دارد.

در فروشگاه ونوم می توانید گیفت کارت‌های ریزرگلد را در ریجن‌های آمریکا و ترکیه با قیمت مناسب خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید. در میان ریجن‌های مختلف گیفت کارت ریزرگلد، ریزرگلد ترکیه به دلیل آنکه با واحد لیر محاسبه می‌شود، قیمت مناسب‌تری برای کاربران ایرانی دارد.

برای خرید گیفت کارت ریزرگلد از سایت ونوم استور، تنها کافی است صفحه اصلی وبسایت را باز کنید و از قسمت گیفت کارت، گزینه ریزرگلد را انتخاب کنید. پس از انتخاب ریجن به صفحه خرید گیفت کارت هدایت می‌شوید. به خاطر داشته باشید که ریجن اکانت و والت شما در وبسایت ریزر باید با ریجن گیفت کارتی که خریداری می‌کنید یکسان باشد. از میان گیفت کارت‌هایی که با اعتبارهای مختلف برای شما به نمایش گذاشته شده است، گیفت کارت دلخواه خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از ثبت نهایی سفارش و پرداخت، در کمترین زمان ممکن حساب شما شارژ خواهد شد.

گیمینگ

آموزش فعالسازی گیفت کارت ریزرگلد

برای استفاده از گیفت کارت ریزرگلد، ابتدا باید یک حساب کاربری و والت در وبسایت ریزر داشته باشید. ساخت اکانت ریزر مراحل ساده‌ای دارد؛ تنها کافی است به وبسایت ریزرگلد وارد شده و بر روی گزینه لاگین (Log in) کلیک کنید. پس از ورود به صفحه لاگین باید روی گزینه ساخت آیدی (Create Razer ID) کلیک کرده و فیلدهای لازم را پر کنید. ثبت‌نام از طریق حساب‌های فیس‌بوک، توییچ و گوگل نیز ممکن است. هنگام انتخاب ریجن دقت کنید زیرا همانطور که اشاره کردیم باید ریجن والت شما با ریجن گیفت کارتی که بعدا خریداری می‌کنید یکسان باشد.

اکنون در این مرحله باید کیف پول یا والت ریزرگلد را بسازید. برای ساخت کیف پول روی اکانت خود کلیک کرده گزینه (Create a Wallet) را انتخاب کنید. سپس واحد پول را انتخاب کرده و روی گزینه کانفرم یا تایید (Confirm) کلیک کنید. قدم بعدی که باید بردارید فعالسازی یا ردیم گیفت کارت است تا بتوانید از آن برای خرید استفاده کنید.

برای فعالسازی گیفت کارت ریزرگلد باید روی گزینه ریلود (Reload Now) کلیک کرده و ریزرگلد پین (Razer Gold Pin) را به‌عنوان روش پرداخت انتخاب کنید. در مرحله بعدی کد گیفت کارت را در جای خالی وارد کرده و گزینه (Next) را انتخاب کنید. گیفت کارت شما پس از اتمام احراز هویت دومرحله‌ای (2 Step Authentication) فعال شده و کیف پول شما شارژ خواهد شد.

کلام پایانی

نمی‌شود گیمر بود و چشم بر روی یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین آیتم‌های گیمینگ بست؛ گیفت کارت ریزرگلد به دلیل مزیت‌های زیادی که برای کاربران دارد یکی از پرطرفدارترین آیتم‌ها و روش‌های پرداخت در میان گیمرها به‌شمار می‌رود. با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید به بیش از 42 هزار عنوان بازی از ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشید. به‌علاوه، محتوای دیجیتال متنوع و جذاب دیگری نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید گیفت کارت ریزرگلد و دسترسی به این امکانات دیگر نیازی نیست نگران نحوه خرید از داخل ایران باشید. فروشگاه ونوم با دارا بودن نماد اعتماد و سابقه فروش محصولات گیمینگ، خرید گیفت کارت ریزرگلد و دیگر آیتم‌های بازی‌های مختلف را برای شما ساده‌تر از هر زمانی ساخته است. کافی است به وبسایت فروشگاه مراجعه کنید تا در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (66 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (29 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (20 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم بعد از طلاق؛ این بار در قامت همکار و نه زن و شوهر! +عکس/ جوری نشستن که همدیگرو نبینن
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...