آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

  یکشنبه، 06 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها
در این مقاله قصد داریم که شما را با شماره مجازی تلگرام آشنا کنیم و به شما آموزش بدهیم که به صورت رایگان برای خود شماره مجازی بسازید.

استفاده از پیام رسان های مختلف به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و هرکدام از ما به دلایل مختلفی از جمله کار یا سرگرمی از آن ها استفاده می کنیم. همان طور که همه شما تجربه کرده اید زمانی که می خواهید یک پیام رسان مانند واتس اپ یا تلگرام را نصب کنید برای ثبت نام در برنامه و ورود به سیستم باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد فعال سازی برنامه به آن پیامک شود. حال ممکن است افرادی وجود داشته باشند که به هر دلیلی علاقه ای به وارد کردن شماره خود نداشته باشند یا این که فقط یک سیم کارت در اختیار داشته باشند اما لازم باشد که بیش از یک بار در این برنامه ها ثبت نام کنند. در این شرایط است که می توانید از شماره های مجازی تلگرام استفاده کنید.

شماره های مجازی چیست؟

شماره های مجازی مانند شماره اصلی عمل می کند و از آن برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می شود. یکی از تفاوت های شماره مجازی و شماره اصلی این است که شماره مجازی سیم کارت فیزیکی ندارد و شما فقط از طریق نرم افزارهای خاصی می توانید از خدمات این شماره تلفن بهره مند شوید. معمولاً این نرم افزارها در قالب وبسایت فعالیت می کنند یا شبیه به نرم افزارهای پیام رسان عمل می کنند به این ترتیب برای استفاده از خدمات شماره مجازی به اتصال اینترنت احتیاج داریم.

این اپلیکیشن ها یا وبسایت ها شماره های رایگانی را در اختیار افراد قرار می دهند که معمولاً موقت هستند، سپس اگر آن ها بخواهند که شماره داده شده را ثبت یا تمدید کنند باید هزینه ای را بپردازند. هزینه برقراری تماس و استفاده از خدمات این نوع شماره ها معمولاً کمتر از هزینه های اپراتورهای واقعی است. شماره های مجازی معمولاً از کشورهای مختلف ساخته می شوند و با استفاده از آن ها شما می توانید اطلاعات خود را تا حدودی مخفی نگه دارید.

علت استفاده از شماره های مجازی چیست؟

حریم خصوصی و امنیت : زمانی که برای ثبت نام در یک برنامه شماره خود را وارد می کنید احراز هویت شما از طریق آن صورت می گیرد و دیگر نیازی به وارد کردن ایمیل یا اطلاعات دیگر نیست. در بعضی از برنامه ها زمانی که به یک فرد پیامی ارسال می کنید شماره شما به او نشان داده می شود و قطعاً این برای شما مسئله ای آزار دهنده خواهد بود. برای مثال در برنامه های واتس اپ و وایبر به راحتی شماره های افراد نمایش داده می شوند. یا در تلگرام اگر شما شماره فردی را در مخاطبین خود ذخیره کرده باشید تلگرام شماره شما را هم به او نشان خواهد داد. از طرف دیگر زمانی که شماره کسی را در مخاطبین خود ذخیره می کنید می توانید به همه ی حساب های او در واتس اپ، تلگرام، وی پت و غیره دسترسی پیدا کنید و این مسئله برای خود شما هم صدق می کند.

این که بعضی افراد دوست نداشته باشند دیگران در پیام رسان های مختلف شماره تلفنشان را ببینند و یا به تمام اکانت های شخصی آن ها دسترسی پیدا کنند امری طبیعی است. البته باید بدانید که شماره های مجازی محدودیت هایی نیز دارند برای مثال بعضی از آن ها در مدت محدودی برایتان کار می کنند و سپس در اختیار فرد دیگری قرار می گیرند یا بعضی از آن ها قابلیت استفاده در تمام پیام رسان ها و مسنجرها را ندارند.

داشتن چند اکانت : ممکن است لازم شود که با اکانت اصلی خود با دیگران ارتباط برقرار نکنید. مثلاً بخواهید یک اکانت برای کار داشته باشید و نخواهید که شماره اصلی شما در دسترس همه قرار گیرد و یک اکانت برای سرگرمی داشته باشید.

آموزش ساخت شماره مجازی بدون بلاک و رایگان با NextPlus

برای ساخت شماره ی مجازی در نکست پلاس ابتدا برنامه Next plus را نصب و سپس اجرا کنید. در ابتدا یک صفحه برای شما باز می شود که بایستی گزینه sign up را انتخاب کنید. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام اعم از نام، نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت و ایمیل خود را وارد کرده و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

پس از اینکه به برنامه ورود کردید از قسمت بالا سمت راست روی گزینه منو (سه خط روی هم) ضربه بزنید و سپس گزینه Tap to get your free Next plus number را انتخاب کنید.

سپس با انتخاب کد شهر و پیش شماره مورد نظر خود بر روی Get A Custom Number ضربه بزنید تا شماره مجازی رایگان را دریافت کنید.

تصویر
نکست پلاس

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با Smartcall

در ادامه برای شما تصمیم داریم برنامه Smartcall را معرفی کنیم. ابتدا این برنامه را از این لینک نصب کنید. این برنامه به شما یک شماره مجازی اندونزی با پیش شماره ۶۲+ می دهد. برای وارد شدن به برنامه اسمارت کال باید ابتدا شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس یک کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که با وارد کردن این کد برنامه شماره مجازی فعال می شود.

این برنامه برای ساخت اکانت در تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام کاربرد دارد.

تصویر
اسمارت کال

استفاده از سایت های ساخت شماره مجازی

در صورتی که نصب و استفاده از برنامه شماره مجازی برای شما مفدور نیست، می توانید از سایت های آنلاین شماره مجازی و پیامک استفاده کنید. با استفاده از این سرویس ها می توانید پیامک تایید را به صورت آنلاین و بودن نصب نرم افزار دریافت کنید. برای استفاده از این خدمات کافی است به سایت های زیر مراجعه نمایید.

  • Sellaite SMS RECEIVER
  • Pinger Textfree Web
  • TextNow

خرید شماره مجازی و ساخت اکانت در تلگرام

در انتها اگر با استفاده از برنامه های معرفی شده نتوانستید شماره ی مجازی بسازید، شما ناچار به خرید یک شماره مجازی دارید! برای خرید شماره مجازی می توانید به وب سایت های مربوطه و معتبر مراجعه کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (702 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (200 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (28 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (11 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (11 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان