آموزش تصویری روش های جالب بستن بند کفش

  دوشنبه، 29 آذر 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
آموزش تصویری روش های جالب بستن بند کفش
بیشتر ما حداقل یک جفت کفش بند دار و یک حالت معمول برای بستن بندها داریم. اما نمی دانید که برای بستن بند کفش ده ها روش وجود دارد که کفش شما را شیک و زیبا می کند. در این مطلب مدل های زیبا و شیک به همراه آموزش بستن بند کفش ارائه شده است که شما همراهان ساعد نیوز می توانید از مدل های زیر کمک بگیرید و بند کفش هایتان را خاص و زیبا ببندید.

بستن بند کفش یکی از تغییراتی است که میتوانید روی کفش های ساده تان بدهید و آنها را متمایز کنید. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به همه جزئیات توجه می کنید یا دوست دارید خاص تر باشید، می توانید با تغییر روش بستن بند کفش های تغییراتی کوچک و خاص در ظاهرتان ایجاد کنید. مدلهای بستن بند کتانی امروز را میتوانید بسته بـه نوع کفش یا کتانی اسپرتی کـه دارید اجرا کنید، عکسهای امروز گویای نحوه کار هستند و شـما می توانید با ذخیره آن ها، مدلهای مورد علاقتان را روی کتانی خودتان پیاده سازی کنید. نکته ابتدایی این اسـت کـه: هر چقدر کفش یا کتانی تان ساده تر باشد بندها بهتر خودشان را نشان می دهند.

مدل بستن بند کفش کتانی و اسپرت

گره مخفی، گره ضربدری، گره پاپیونی، گره موازی، گره با بندهای رنگی و … از انواع مدل های بستن بند کفش هستند و هر کدام از این مدل ها را می توان برای انواع کفش اسپرت و کتانی استفاده کرد. برای جلوه و تناسب بیشتر کفش بهتر است این مدل گره ها را روی کفش های کتانی و اسپرت ساده پیاده کنید.

گره ضربدری

این نوع گره بسیار رایج است و برای بستن انواع کفش اسپرت و کتانی استفاده می شود، این مدل گره حتی برای کفش آکسفورد و کفش قیصری بند دار هم به کار گرفته می شود.

برای بستن بند کفش با این روش باید بند را از سوراخ دوم روی کفش و از قسمت بالا رد کنید و آن را در ردیف سوراخ های مقابل و از پنجمین سوراخ بیرون بیاورید، این شیوره را به ترتیب برای سوراخ های بعدی کفش هم انجام دهید، که در نهایت نتیجه کار شما در این مرحله باید 3 خط مورب بر روی کفش ایچاد کند.

در ادامه باید بند کفش را از زیر نخستین سوراخ کفش در قسمت پایین و در ردیف سوراخ های مقابل آن عبور بدهید.

پس از انجام این کار، ادامه بند کفش را از قسمت پایین سوراخ چهارم و در ردیف مقابل رد کنید، سپس به همین طریق و به شکل مورب و حالت زیر و رو این عمل را انجام دهید. حال دو سر بند را از زیر اولین سوراخ بالای کفش بیرون بیاورید و به حالت پاپیونی آن را ببندید.

گره ضربدری بند کفش

بستن بند کفش با گره مخفی:

یکی دیگر از مدل های بستن بند کفش، روش گره مخفی می باشد، که برای بستن این گره باید بند را از داخل سوراخ دوم عبور دهید، قسمت بند زیرین را رها کنید و قسمت بالایی بند را داخل سوراخ کفش ردیف مقابل قرار دهید، این عمل را به حالت یکی در میان از سوراخ های کفش عبور دهید. بند زیرین را نیز به همان ترتیب از بین سوراخ های خالی کفش رد کنید و زمانی که به سوراخ سوم روی کفش در قسمت بالا رسیدید، انتهای آن را ببندید(گره بزنید).

گره مخفی بند کفش

گره با بندهای رنگی:

دو بند با رنگ های متضاد و متناسب با رنگ کفش به دلخواه انتخاب کنید. سپس یکی از بند کفش ها را از داخل حفره دوم کفش عبور بدهید و از سوراخ سوم همان ردیف سوراخ های کفش خارج کنید، بعد ادامه بند را از قسمت رویی حفره سوم ردیف مقابل رد کنید و از قسمت زیرین سوراخ پنجم در همان ردیف سوراخ های کفش عبور دهید، سپس از سوراخ انتهای همان ردیف رد نماید و در آخر از داخل سوراخ انتهای ردیف مقابل عبور بدهید و اضافه بند را به وسیله قیچی برش بزنید.

بند کفش رنگ متضاد را به همان ترتیبی که بند قبلی را از داخل سوراخ ها عبور دادید، روی کفش پیاده کنید. البته بند رنگ متضاد را باید از میان حفرهای خالی ردیف مقابل هر سوراخ کفش که بند رنگ دیگر داخل آن ها قرار گرفته است، عبور داده شود و در نهایت ادامه بند رنگ متضاد را درحفره انتهای کفش قرار دهید و اضافه بند را نیز برش بزنید و انتهای بندهای رنگی را به هم گره بزنید، به صورتی که گره در قسمت زیرین لبه کفش پنهان شود.

گره بند کفش با بندهای رنگی

در ادامه چند روش مدرن و جدید بستن بند کفش را به شما آموزش می دهیم.

آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش
آموزش گره بند کفش

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان