دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

آمریکا تحریم فلزات ایران را ذیل تحریم‌های «حقوق بشری» قرار داد 

پنجشنبه، 17 مرداد 1398
کد خبر: 42136
ساعد نیوز : ترامپ در این دستور اجرایی اعلام کرد: «در راستای کاهش درآمدهای ایران از جمله درآمدهای ناشی از صادرات محصولاتی نظیر آهن، فولاد، آلومینیوم و مس که ممکن است برای تامین مالی و حمایت از توسعه سلاح‌های کشتار جمعی، گروه‌ها و شبکه‌های تروریستی و توسعه نظامی استفاده شود، گام‌هایی اتخاذ شده است.»

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده تحریم های اعمال شده علیه بخش فلزات ایران را ذیل تحریم های حقوق بشری قرار داده است.

بنا براین گزارش، وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد مقررات مربوط به تحریم های ایران را تغییر داده و تحریم های مربوط به بخش فلزات ایران را ذیل تحریم های حقوق بشری قرار داده است.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا اردیبهشت ماه سال جاری با امضای فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۷۱ صنایع آهن، فولاد، آلومینیوم و مس ایران را تحت تحریم قرار داد.

ترامپ در این دستور اجرایی اعلام کرد: «در راستای کاهش درآمدهای ایران از جمله درآمدهای ناشی از صادرات محصولاتی نظیر آهن، فولاد، آلومینیوم و مس که ممکن است برای تامین مالی و حمایت از توسعه سلاح های کشتار جمعی، گروه ها و شبکه های تروریستی و توسعه نظامی استفاده شود، گام هایی اتخاذ شده است.»

دفتر دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای کوتاه سه شنبه شب اعلام کرده که این وزارتخانه عنوان «مقررات مربوط به نقض تحریم های حقوق بشر ایران» را به «مقررات مربوط به تحریم های حقوق بشر و تحریم های بخشی ایران» تغییر داده است.

وزارت خزانه داری آمریکا از ارائه توضیحات بیشتر درباره ارتباط بین مسائل حقوق بشری و تحریم های بخش فلزات ایران خودداری کرده است. این وزارتخانه همچنین درباره تبعات عملی این تغییر در دسته بندی تحریم ها هم توضیحی ارائه نکرد. یک دلیل احتمالی این اقدام می تواند دشوارتر کردن رفع این تحریم ها باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک