آموزش به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان

  شنبه، 13 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
آموزش به دست آوردن ارزهای دیجیتال رایگان
اگر قصد استفاده از فاست ها را برای دریافت ارزدیجیتال رایگان دارید باید بدانید استفاده از آن ها ساده است و کافی است در یکی از این سایت ها ثبت نام کرده و آدرس کیف پول خود را در اختیار آن ها بگذارید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ، راه های متفاوتی برای کسب ارزهای دیجیتال وجود دارد ولی بیشتر افراد به دنبال ساده ترین روش برای بدست آوردن ارزدیجیتال رایگان هستند. در این مقاله به دو روش برای رسیدن به این هدف عنوان خواهیم کرد.

ایردراپ ها (AirDrop)

دانستن معنای لغوی ایردراپ می تواند مفهوم آن را برای شما ساده تر کند. ایردراپ به بسته هایی گفته می شود که با هواپیما بر سر مناطق جنگ زده یا درگیر بحران ریخته می شود تا وسایل و کالاهای ضروری به دست مردم این مناطق برسد. اما در دنیای ارزهای دیجیتال به نوعی می توان گفت این بسته ها محتوی توکن هایی هستند از طرف توسعه دهندگان یا صاحبان سایت های ایردراپ برای کاربران آن رمزارز. کاربران در فرایند ایردراپ ارزدیجیتال رایگان از طرف استارت آپ های مبتنی بر بلاک چین در کیف پول های خود دریافت می کنند. این کار با اهدافی نظیر دادن پاداش به کاربران، جلب توجه، تبلیغات و… انجام می شود. حتی گاهی اوقات پلتفرم های معاملاتی و والت ها نیز ایردراپ انجام می دهند تا کاربران قبلی در پلتفرم بمانند و کاربران جدید به استفاده از آن ترغیب شوند.

بعضی اوقات این ایردراپ ها غیر قابل پیش بینی هستند و بدون اطلاع قبلی کاربران اتفاق می افتند. در این صورت شرکتی که قبلا کار خود را آغاز کرده مقداری ارزدیجیتال رایگان از طریق کیف پول به کاربران اهدا می کند. اما استارتاپ هایی که در آغاز راه هستند برای جذب کاربر روش دیگری را پیش می گیرند و از کاربران می خواهند در ازای انجام کاری ارزدیجیتال رایگان دریافت کنند و این ایردراپ با اطلاع قبلی نام دارد. آن ها فرصتی را به افراد جهت پیوستن به ایردراپ می دهند و اغلب افراد نیز به معرفی آن پلتفرم در اینترنت می پردازند.

ثبت نام در فاست ها (faucet)

فاست (Faucet) در حوزه ارزهای دیجیتال سایت هایی هستند که به گفته خودشان در صورت بازدید از آن ها، هر چند ثانیه یا چند دقیقه یکبار می توانید مقداری بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر دریافت کنید. البته حداقل میزان برداشت از این سایت ها بسیار بالاست و میزان ارز دیجیتال دریافتی بسیار ناچیز است. به همین دلیل در اغلب موارد نمی توانید از این سایت ها برداشتی داشته باشید و در واقع سایت های فاست با دریافت بازدید خیلی زیاد، سود واقعی را می برند.

فاست در زبان انگلیسی یعنی شیر آبی که چکه می کند که می توان معنای «درآمد قطره ای» را از آن برداشت کرد.

بنابراین در بهترین ارزدیجیتال رایگان کسب شده توسط شما از فاست ها قطره هایی است که در کنار یکدیگر جمع شده اند و نه بیشتر. در دنیای ارزهای دیجیتال فاست ها سایت هایی هستند که شما با گذراندن وقت در آن ها و انجام فعالیت هایی می توانید مقدار اندکی بیت کوین یا سایر رمزارزها را بدست بیاورید. فاست ها را این کار را برای رضای خدا انجام نمی دهند.

این سایت ها معمولا محتوی تعداد زیادی تبلیغ هستند که در ازای بازدید بالای این تبلیغات از شرکت مورد نظر پول می گیرند. درواقع سود اصلی نصیب صاحبان سایت یا نرم افزار می شود نه کاربران. به هر حال اگر قصد استفاده از فاست ها را برای دریافت ارزدیجیتال رایگان دارید باید بدانید استفاده از آن ها ساده است و کافی است در یکی از این سایت ها ثبت نام کرده و آدرس کیف پول خود را در اختیار آن ها بگذارید.

می توانید با جستجوی عبارت «Bitcoin Faucet» (فاست بیت کوین) در گوگل یا یک موتور جستجوی دیگر سایت های فاست را پیدا کنید. البته تعداد نتایج این جستجو ممکن است شما را غافلگیر کند. صدها وب سایت فاست وجود دارد که می توانید ضمن مشاهده و انتخاب آن ها تعدادی ساتوشی هم به دست بیاورید. به یاد داشته باشید که یک ساتوشی برابر است با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ یا یک میلیونیوم بیت کوین.

مون بیت کوین (Moon Bitcoin)، بیت کوین زیبرا (Bitcoin Zebra)، بیت کوین ۷۷۷ (Bitcoin 777)، بیت کوینکر (Bitcoinker) و فری بیت کوین (Freebitcoin) از جمله مشهورترین فاست های پادشاه ارزهای دیجیتال هستند.

معرفی چند برنامه برای دریافت ارزدیجیتال رایگان

برنامه هایی وجود دارند که می توانید برای بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان در آن ها بازی کنید، فیلم ببینید ،مطلبی را بخوانید و… که در این جا به معرفی چندتا از آن ها می پردازیم.

Blockchain

این برنامه در ازای بازی کردن به شما واحد بسیار کوچکی از بیت کوین ارائه می کند. می توانید بخشی از اوقاتی که به بازی های کامپیوتری می پردازید را به این برنامه اختصاص دهید تا درآمدی هرچند اندک داشته باشید.

Free Bitcoin

فری بیت کوین برنامه ای طراحی شده برای گوشی های اندروید است که می توانید در آن بازی کنید یا کتاب بخوانید و در هر ساعت 25000 ساتوشی در یافت کنید. فراموش نکنید برای استفاده از این برنامه و دریافت ارزدیجیتال رایگان باید کیف پول داشته باشید.

Storm Play

مجددا برنامه ایست برای گوشی های اندروید که برای دریافت بیت کوین از آن دو راه پیش رو دارید. یا باید به تماشای فیلم در آن بپردازید و هر نیم ساعت بیت کوین خود را دریافت کنید و یا از لیست وظایفی که در اختیارتان قرار می گیرد کارهایی را انتخاب کرده و انجام دهید.

Free Bitcoins

وظیفه ی شما در این برنامه برای دریافت بیت کوین این است که تبلیغات ببینید و همچنین از دوستان خود برای استفاده از آن دعوت کنید. حداقل بیت کوینی که این برنامه به شما می دهد 20000 ساتوشی است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (388 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (50 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (26 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس