آموزش روش صحیح رژلب زدن

  دوشنبه، 05 خرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
آموزش روش صحیح رژلب زدن
روش صحیح رژلب زدن , آرایش صورت بدون رژ لب تکمیل نخواهد شد اما اگر اصول درست رژ لب زدن را ندانیم، تمام زحمات مان بر باد خواهد رفت. بسیاری از خانم ها فکر می کنند که رژ لب زدن کار ساده ای است: رژ را روی لبان مان می کشیم و تمام! اما موضوع به این سادگی هم که آنها فکر می کنند نیست.

رای رسیدن به یک ظاهر چشم گیر شما نیاز دارید تا چگونگی رژلب زدن را بیاموزید، یک راه ساده این است که برای انتخاب رژلب دقت کنید، در حالی که سایه های روشن می توانند ظاهر شما را کاملا تغییر دهند و خطایشان کمتر است، اگر نمی توانید به سادگی رژلب بزنید ظاهر خود را خراب می کنید، طبیعی است که فکر کنید رژلب زدن نیاز به هیچ ترفندی ندارد اما رژلب زدن بی عیب و نقص نیاز با هدف پرحجم شدن لبها به آموختن چند نکته دارد، اکثر زنان امروزی نحوه رژلب زدن را می دانند

روش صحیح رژلب زدن , آرایش صورت بدون رژ لب تکمیل نخواهد شد اما اگر اصول درست رژ لب زدن را ندانیم، تمام زحمات مان بر باد خواهد رفت. بسیاری از خانم ها فکر می کنند که رژ لب زدن کار ساده ای است: رژ را روی لبان مان می کشیم و تمام! اما موضوع به این سادگی هم که آنها فکر می کنند نیست. بسیاری از خانم ها هنگام رژ لب زدن اشتباهاتی را مرتکب می شوند که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره کرده ایم تا شما نیز از آنها اجتناب کنید.

ابتدا با لایه برداری از لب ها شروع کنید.

یک لب صاف به داشتن یک ظاهری شیک کمک می کند، از ماسک لب برای مرطوب کردن آن استفاده کنید، شما حتی می توانید از یک بالم لب فوق العاده استفاده کنید و مطمئن شوید تا پایان آرایش کردن شما از روی لب هایتان پاک نشود و تا جای ممکن به خوبی جذب شود، سپس بالم لب را از روی لب هایتان پاک کرده و خشک کنید .

قبل از هر چیز از کرم پودری مات استفاده کنید.

این کرم پودر به نگه داشتن رژلب شما کمک می کند، از خط لبی به رنگ پوستتان استفاده کنید، رژلب خود را برداشته و ابتدا برروی ناحیه کمان دار لب هایتان قرار دهید و سپس به گوشه های پایین و بیرونی لب بروید و در نهایت بقیه لب را پر کنید.حالا با یک قلم موی کوچک پودر فیکس را برروی لب قرار دهید.(از انگشت حلقه نیز می توانید استفاده کنید).مجدد رژلب بزنید و پس از انجام این کار از کانسیلر برای جاهایی که نیاز است پاک شود، استفاده کنید، یک گوش پاک کن نیز به خوبی عمل می کند.

مقداری واریاسون برروی رژلب خود قرار دهید.

اگر می خواهید لب هایتان گوشتالو(حجیم) به نظر برسد از دو سایه متفاوت رژلب استفاده کنید،برای این کار ابتدا رژلب معمول خود را بزنید و سپس سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید درست مثل تصویری که در دنیای مد نمناک مشاهده می کنید. اگر دقت کنید در اکثر تصاویر قبل از استفاده از رژ لب با یک فرچه لب ها بی رنگ می شوند و بعد زیرسازی لب و در انتها رنگ نهایی را به لب ها میزنید.

نکشیدن خط لب

اگر دوست ندارید که رژ از لبان تان بیرون بزند و دور لب تان پخش شود، خط لب را فراموش نکنید. زدن خط لب باعث می شود که رژ لب به لبان تان بچسبد. اما چیزی که باید به آن دقت کنید رنگ خط لب است. بهترین انتخاب رنگ برای خط لب، رنگی است که یک درجه از رنگ رژ لب تان تیره تر باشد. با این ترفند لب های شما حجیم تر نیز به نظر می آید، بدون آنکه توی ذوق بزند.

کشیدن خط لب بالاتر از لب ها

آیا می دانید چه چیزی بدتر از خط لب نکشیدن است؟ خط لب اشتباه کشیدن! اگر چه خط لب می تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند اما اگر این کار را به درستی انجام ندهید، تمام زحمات تان را بر باد داده اید.برخی از خانم ها برای این که لبان شان حجیم تر جلوه کند، خط لب را بالاتر از لبان شان می کشند.

این کار چهره شما را از حالت طبیعی خارج کرده و بدتر توی ذوق می زند. بنابراین کاری که شما باید انجام دهید این است که ابتدا کانسیلری بردارید و به دور لبان تان بزنید. سپس با یک شت روی آن بکشید تا کاملا پخش شود. پس از آن خط لب را بردارید و به دور لبان تان بکشید. اگر می خواهید لبان تان حجیم تر به نظر آید، وسط لب های پایینی تان را با سایه ای هایلایت بزنید. در این شرایط دیگر نیازی به کشیدن خط لب بیرون از لبان تان نیست.

رنگ رژ لب

اگر دوست ندارید که رژ از لبان تان بیرون بزند و دور لب تان پخش شود، خط لب را فراموش نکنید

عدم لایه برداری

برخی از خانم ها برای از بین بردن خشکی لب هایشان، از رژ یا برق لب استفاده می کنند در حالی که آنها با این کار در واقع خشکی و ترک های لبانشان را شدت می دهند. از آنجا که رژ لب گزینه خوبی برای نرم کردن لب ها نیست، قبل از زدن آن باید لایه برداری کنید. برای از بین بردن سلول های مرده پوست یک اسکراب مرطوب کننده می تواند کارساز باشد.

استفاده از رژ لب های خشک

این بار قبل از خرید رژ لب به خشکی یا مرطوب بودن آن نیز دقت کنید. به بیان دیگر، به دنبال رژهایی باشید که از روغن های طبیعی ساخته شده اند. بهترین نوع رژ لب آنهایی است که شامل روغن های طبیعی چون روغن نارگیل، درخت روغن قلم، انبه و موادی چون ویتامین ای و اسید هیالورونیک هستند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (120 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (44 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (35 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (27 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (26 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (21 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (20 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (11 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز