دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

سمی‌ترین سکانس از «اخراجی ها» با هنرمندی امین حیایی /سکانسی از فیلم سینمایی کمدی «اخراجی ها» با هنرمندی "کامبیز دیرباز و اکبر عبدی" + ویدیو جالب و دیدنی 

چهارشنبه، 02 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید سکانسی از فیلم سینمایی کمدی «اخراجی ها 1» با هنرمندی "کامبیز دیرباز و اکبر عبدی" را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، امین حیایی زادهٔ 19 خرداد 1349، تهران بازیگر کشورمان است. حیایی فعالیت خود را در سال 1370 با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته است. او برای دو فیلم شب (1386) و برف آخر (1400) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلور‌‌ین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

امین حیایی در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد. او در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (1378) حاضر شد. وی در سال 1381 با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت. حیایی همچنین تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی در سال 1386 برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد.

در فیلم «اخراجی ها 1» مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می داند. مجید تصمیم می گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر رزمنده ها آنها به پادگان آموزشی می رسند...

اخراجی ها بعد از شهادت مجید سوزوکی به همراه سایر رزمندگان در محاصره افتاده و اسیر می شوند و به اردوگاهی تبلیغاتی که توسط دشمن تاسیس شده منتقل می شوند.

اخراجی‌ها فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی است که در سه فصل با مضمون جنگ ایران و عراق ساخته شده واز روایتی طنز برخوردار است.

امین حیایی در اخراجی ها در نقش یک دزد به نام بیژن مرتضوی ظاهر شده است که با گروهی خلافکار عازم جنگ شده و اتفاقات طنزی را در دوران جنگ، اسارت و پس از آن رقم می زند. او درباره نقش خود در فیلم اخراجی ها می گوید: نقش بیژن بیشتر خلاقیت خودم بود که باعث بروز و ظهور بیژن شد.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
تبدیل پایان نامه به مقاله
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه