دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

امین زندگانی در واکنش به حضور الیکا عبدالرزاقی در جوکر احسان علیخانی: بهم گفتن بی غیرت!/ ما هنوز در جامعه ای زندگی میکنیم که خیلی از آقایان بلند خندیدن خانم ها رو نمیتونن تحمل کنن! 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: جوکر یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی است. فصل اول این مجموعه از شنبه 6 آذر 1400 در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از سه هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد. فصل دوم نیز با عنوان جوکر 2: طبقه‌ی بیست و یک از چهارشنبه 16 خرداد 1403 در پلتفرم فیلیمو در حال پخش است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعد نیوز،امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در پنجمین روز شهریور ماه 1351 در تهران و در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد، پدر او سیاوش زندگانی یکی از اساتید موسیقی بود که در سال 1382 از دنیا رفت. او یک برادر به نام امید دارد که در عرصه بازیگری و موسیقی فعالیت میکند و 4 سال از او بزرگتر است.آقای بازیگر در تهران متولد شده است اما اصالتا اهل خوزستان است.

امین زندگانی و مینا لاکانی سال 1376 در سریال زن شرقی آشنا باهم آشنا شده و ازدواج کردند که این ازدواج چند سال بعد به جدایی انجامید.امین مدتی بعد از جدایی و در سال 1391 با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرد. فاصله سنی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی 7 سال بوده و آقای بازیگر 7 سال بزرگتر از همسر دوم خود است.


10 پسندیدم 9 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
خانه مرحوم هاشمی رفسنجانی زیر ذره‌بین؛ از پذیرایی دلباز با چشم نوازی صنایع دستی اصفهان تا تردمیل کوچک و جمع و جور در گوشه اتاق مطالعه+عکس/منزلی باصفا و بزرگ که شما را یاد گذشته می‌اندازد👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به میز صبحانه وسوسه برانگیز بهروز تابانی رقیب تبریزی هادی چوپان +فیلم/ شیرشاه ایرانی عاشق نیمروی هرکولی و دسر موز
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
علی شادمان و پوریا پورسرخ، کیوان و آرش سریال کیمیا مهمان آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه به صرف قیمه و فسنجون+عکس/ نوش جان
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
وقتی بهرام افشاری با سامسونیت و کراوات رئیس آسانسور بیمارستان میشود +فیلم/ شکمت رو بده تو بی حیا 😁
مروری بر استایل بازیگران زن ایرانی بر روی فرش قرمز جشنواره کَن؛ از لباس حریر سحر دولتشاهی تا لباس سنتی نسیم ادبی و لباس مجلسی گوهر خیراندیش به سبک مادرهای داماد در تالار!+عکس