دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / طلا و جواهرات /

انواع مدل انگشتر مردانه 2021 

شنبه، 18 اردیبهشت 1400
شاید تصور کنید زیور آلاتی مانند گردنبند و انگشتر مخصوص بانوان است و برای آقایان کاربرد آن عیب است اما این باور کاملا اشتباه است. زیور آلات مردانه هم طرفداران زیادی دارد و افراد خوش پوشی هستند که تمایل دارند با لباس و اکسسوری های مختلف، ست های زیبا ایجاد کنند. انگشتر مردانه شیک یک انتخاب خاص برای مشکل پسندان است.

در اینبخش مجموعه اي از مدل انگشتر مردانه را می بینیم. انگشتر مردانه بدلیل جذابیت بیشتر نسبت بـه سایر اکسسوری ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از روی مدل انگشتر هرکسی می توانیم تا حدودی شخصیت وی را بشناسیم، امروزه خصوصا نسل جوان بیشتر از انگشترهای اسپرت استفاده می کنند.

انتخاب انگشتر مردانه شیک

برای اینکه یک انگشتر مردانه شیک انتخاب کنید اول از همه باید به روحیات و علایق خود توجه داشته باشید و پس از آن توجه کنید که این انگشترها را به چه نوع لباسی ست می کنید. معمولا انگشترهای اسپرت با طرح های کلاسیک و مدرن با لباسهای اسپرت استفاده می شوند.

توجه داشته باشید که اگر دست های ظریف و کشیده ای دارید باید از انگشترهای متناسب و کوچکتر استفاده کنید اما اگر انگشتان و دستان شما درشت است می توانید انواع انگشتر مردانه شیک که نگین های بزرگی هم دارند را به دست کنید. به هرحال هارمونی و ترکیب لباس و اکسسوری های مختلف را در نظر بگیرید. هر چند گاهی کمی سنت شکنی جذاب است اما پا را بیشتر از حد جلو نگذارید.

ست کردن دستبند و انگشتر هم جذابیت بی نظیری را به وجود می آورد. امروزه صنعت زیور آلات و اکسسوری ها پیشرفت زیادی کرده است و تولید کننده های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. هر طرحی را که اراده کنید می توانید به این مغازه های اکسسوری سفارش دهید و مطابق سلیقه تان انگشتر مردانه شیک ساخته می شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی