انگشتر مردانه و معنای آن

  پنجشنبه، 26 تیر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
انگشتر مردانه و معنای آن
انگشتر مردانه خود را بهتر است در کدام انگشت قرار دهید؟آیا تا به حال به این فکر کرده اید که انگشترهای مردانه در هر انگشت آنها چه معنایی دارد؟اغلب افراد مخصوصا آقایان  از این موضوع که تاثیرات انگشتر در هر انگشت به چه معناست بی اطلاع هستند.پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم.

انگشتر مردانه خود را بهتر است در کدام انگشت قرار دهید؟آیا تا به حال به این فکر کرده اید که انگشترهای مردانه در هر انگشت آنها چه معنایی دارد؟اغلب افراد مخصوصا آقایان از این موضوع که تاثیرات انگشتر در هر انگشت به چه معناست بی اطلاع هستند.پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم.

کاربرد جواهرات و انگشتر در استایل مردانه

بسیاری از آقایان تصور می کنند جواهرات مخصوص خانم ها هستند و آقایان نه تنها به جواهرات نیازی ندارند بلکه نباید هم از آن ها استفاده کنند و فقط یک انگشتر ازدواج برای آن ها کافی است. اما این تصور به هیچ عنوان درست نیست، واضح است که نحوه استفاده از جواهرات در آقایان با خانم ها تفاوت های اساسی دارد و نباید انتظار داشت یک آقای شیک پوش به همان شکل و همان مقداری از جواهرات استفاده کند که خانم ها استفاده می کنند اما این به معنای مذموم بودن و ممنوع بودن جواهرات در استایل مردانه نیست. آقایان شیک پوشی که آیکن مد محسوب می شوند از جواهرات به مقدار کافی و صحیح در استایل خود بهره می برند و همین جواهرات ساده و روزمره شیک پوشی آن ها را چندین مرحله ارتقاء می دهد.

انگشت کوچک:

انگشت کوچک، اولین انتخاب برای آقایانی است که می خواهند به راحتی از یک انگشتر استفاده کنند، چراکه انگشتر در انگشت کوچک برخلاف انگشت حلقه هیچ معنا و مفهوم مذهبی یا فرهنگی ندارد و مانند انگشتر در انگشت چهارم یا انگشت انگشتری هیچ تداخلی با انگشت اشاره ندارد و انگشتر در این انگشت بیشتر به چشم می آید. شما می توانید انگشتر را در حالتی استفاده نمایید که بیشتر جلب توجه کنید.
برای افرادی که به طالع بینی و ستاره شناسی علاقه دارند انگشت کوچک نماد هوش و عقیده شخص است. سیاره ی مربوط به انگشت کوچک سیاره ی عطارد است که عنصر اصلی آن جیوه است. آنچه مسلم است شما نمی توانید انگشتری از جیوه که مایع و سمی است داشته باشید.

انگشت انگشتری:

در اغلب کشورها انداختن انگشتر در انگشت چهارم یا انگشت انگشتری، نماد ازدواج می دانند.انگشتر در انگشت چهارم دست راست نشانه ی حلقه نامزدی است.و در دست چپ نشانه ی ازدواج است.

انگشت وسط:

انگشت وسط بزرگترین و برجسته ترین انگشت در دست شما به حساب می آید. قرار دادن انگشتر در این انگشت معمول نیست و این به دلیل مجاورت آن با انگشت اشاره است که قرار دادن یک انگشتر درشت در آن مانع انجام کارهای دستی می شود. بنابراین بهتر است اگر قرار است انگشتری در این انگشت قرار بدهید یک مدل ساده و ظریف باشد.اغلب افرادی که برای اولین بار از انگشتر استفاده می کنند شاید انگشتر وسط را به دلیل راحتی آن انتخاب کنند. انتخاب این انگشت به دلیل حس مرکزیت و احساس مردانه تر آن است. این انگشت برای افرادی که نمی خواهند هیچ گونه شک و شبهه ای درباره مجرد بودن آنها ایجاد بشود بهترین انتخاب برای استفاده از انگشتر است. انگشتر وسط به دلیل مرکزیتش نماد تعادل و مسئولیت است و با زحل ارتباط دارد.

انگشت اشاره

انگشت اشاره کاربردی ترین انگشت در دست شما است که به طور سنتی انگشترهای رسمی، خاتم و مهر و نشان های خانوادگی روی آن مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی افراد سطح بالا مثل نجیب زادگان، پادشاهان و سناتورها و اعضای خاندان های سلطنتی انگشترهای خود را در این انگشت قرار می دهند و به این ترتیب جایگاه بالای خود را نشان می دهند اما شما می توانید انگشترهای سطح بالای خود را در این انگشت قرار دهید و جایگاه اجتماعی خود را بالا نشان دهید. در طالع بینی انگشت اشاره با خدای ژوپیتر مرتبط است که مفهوم افتخار و قدرت می دهد.

انگشت شست

از دیدگاه سنتی انگشت شست نماد شخصیت شما است. در آسیای دور کمانداران حلقه ای به انگشت شست خود می کردند تا کار کشیدن زه کمان را ساده تر کند و باعث آسیب به انگشت شست نشود. اما امروزه به ندرت در انگشت شست از انگشتر استفاده می شود و تنها افرادی این کار را انجام می دهند که حس خلاقانه زیادی دارند. در فرهنگ غربی استفاده از انگشتر روی انگشت شست رواج زیادی ندارد اما در فرهنگ های دیگر انگشتر در انگشت شست به معنای ثروت و نفوذ بیشتر است. اگر شما هم می خواهید انگشتری را روی این انگشت خود امتحان کنید بهتر است بدانید که انجام این کار ممکن است حس عجیبی داشته باشد و عادت کردن به آن زمان بر خواهد بود اما انگشتر روی انگشت شست هم می تواند زیبا و جالب باشد و اگر از فرم انگشت خود راضی نیستید و تصور می کنید بیش از حد ضخیم است بهتر است از انگشترهای درشت تر استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (668 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (120 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (96 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (70 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (53 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (41 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان