دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

آنکارا: آذربایجان تنها نیست، ایروان با آتش بازی می کند! 

یکشنبه، 06 مهر 1399
کد خبر: 103905
با تشدید تنش ها در منطقه قره باغ که مورد اختلاف دو کشور آذربایجان و ارمنستان است، مقامات ترکیه با صدور پیام های جداگانه به ایروان هشدار دادند که هر نوع خشونت بر علیه دولت و ملت آذربایجان توسط ترکیه به شدیدترین وجه ممکن پاسخ داده خواهد شد. ابراهیم کالین سخنگوی دولت ترکیه در توئیتر به ایروان هشدار داد که ارتش این کشور با آتش بازی می کند.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از آر تی روسیه، موج جدیدی از ناآرامی ها در منطقه قره باغ که مورد اختلاف آذربایجان و ترکیه است، ظاهر شده است. آذربایجان مدعی شده است که ایروان یک جنگنده این کشور را در منطقه مرزی ساقط کرده است و به همین دلیل حملات توپخانه ای بر علیه ارمنستان شروع شده و جنگ در حال شدیدتر شدن است. وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرده است که نیروی هوایی ارمنستان به مناطق مسکونی حمله ور شده و آنجا را بمباران کرده است. در این میان، ترکیه به عنوان دوست و همسایه بسیار نزدیک آذربایجان اعلام کرده است که ارتش ترکیه در هر نوع جنگ احتمالی بر علیه آذربایجان، پاسخ محکمی به دشمن خواهد داد. سخنگوی دولت اردوغان در توئیتر نوشت که کشور برادر، هم زبان و هم فرهنگ ما، آذربایجان تحت حمایت کامل ترکیه قرار دارد و هر نوع خشونت بر علیه این کشور توسط ترکیه تحمل نخواهد شد.

به گزارش ساعد نیوز، دبیر کل حزب عدالت و توسعه نیز در یک پیام اعلام کرده است که "ارمنستان با آتش بازی می کند. ترکیه هر نوع حرکت را که باعث به خطر افتادن صلح در منطقه شود، به شدیدترین وجه ممکن پاسخ خواهد داد". وزیر امور خارجه ترکیه نیز اعلام کرد "ارمنستان بزرگترین مانع بر سر راه صلح و ثبات در منطقه است. آذربایجان حق دارد در دفاع از تمامیت ارضی و ملت خود از هر نوع ابزار جنگی استفاده کند و ارتش ترکیه به طور کامل در خدمت آذربایجان خواهد بود!"


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
مراحل اکسپت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟