ساعدنیوز
ساعدنیوز

انواع گیفت کارت استیم

  پنجشنبه، 25 اسفند 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
انواع گیفت کارت استیم
در ایم مقاله به بررسی انواع گیفت کارت استیم می پردازیم و به نحوه ردیم کردن این گیفت کارت و کاربردهای آن نیز می پردازیم پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

استیم نام برنامه ‌ای است که در سال 2003 توسط شرکت ولو (Valve) راه‌اندازی شد تا کاربران پی سی بتوانند ساده ‌تر از قبل بازی ‌های خود را به‌ صورت دیجیتالی خریداری کنند. همچنین استیم از 28 زبان مختلف پشتیبانی و کاربران هر منطقه از جهان، می‌ توانند بازی‌ های مورد علاقه خود را قیمتی بومی ‌سازی شده، خریداری کنند. کاربران برای خرید بازی ‌های مورد نظر خود در استیم، باید حساب کاربری داشته باشند و پس از خرید بازی، می‌ توانند آن را از بخش Library دانلود و به تجربه محصول خریداری شده بپردازند.

سرویس استیم به کاربران خود این اجازه را می دهد که بازی های انلاین را به طور مستقیم بر روی دستگاه خود دانلود کنند و یا اینکه بازی را به طور مستقیم بر روی کلود خود پس از خرید انتقال دهند. کاربران سرویس استیم این امکان را دارند که بر روی این سرویس نظرات خود را درباره بازی ها به اشتراک بگذارند، محتوای خود را روی سرویس استیم بارگزاری کنند، DLC خریداری کنند و غیره. اکنون که با سرویس استیم بیشتر آشنا شده اید در ادامه به بررسی انواع گیفت کارت استیم می پردازیم و به نحوه ردیم کردن این گیفت کارت و کاربردهای آن نیز می پردازیم پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

انواع گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت های یکی از خدماتی است که شرکت استیم در اختیار کاربران خود قرار داده است و یکی بهترین راه‌ های خرید بازی‌ های استیم به خصوص برای کاربران ایرانی است. می توان با جرات گفت که گیفت کارت استیم از ساده ترین و بهترین راه ها برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم برای خرید بازی های استیم و انجام بازی های آنلاین است.

یکی از دلایلی که گیفت کارت استیم از محبوبیت زیادی در بین کاربران و گیمرها برخوردار است، نبود هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

گیفت کارت استیم مانند پول برای والت شما عمل می کند که در شبکه استیم برای خرید نرم افزار ، بازی ها و هر چیز دیگری می توانید از آن استفاده کنید. همچنین توسط گیفت کارت استیم به گیمرها و کاربران این شبکه این امکان داده می شود که بتوانند بروزرسانی بازی ها و نرم افزارها را به صورت خودکار دریافت کنند.

انواع گیفت کارت استیم کدامند؟

اگر بخواهیم که به انواع مختلف گیفت کارت های استیم اشاره کنیم باید در ابتدا بگوییم که گیفت کارت های استیم تنها در ریجن و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند و تفاوت بسزای دیگری با یکدیگر ندارند. به دلیل اینکه در بعضی از ریجن ها قیمت گیفت کارت استیم ارزان است برخی از کاربران ترجیحشان بر این است که گیفت کارت استیم آن کشورها را تهیه کنند.

در ارتباط با قیمت ها متنوع گیفت کارت های استیم، اعتبار موجود در گیفت کارت های استیم از 1 دلار شروع می شود و تا 1000 دلار ادامه دارد و شما می توانید با توجه به نیازتان هر مبلغی از این گیفت کارت را که می خواهید تهیه کنید.

کاربرد گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت های استیم کاربردهای فراوانی دارند که از مهم ترین این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد که به صورت یک لیست برای شما آورده ایم:

· دسترسی به تعداد بالایی بازی و خرید آسان و ذخیره روی فضای ابری یا همان Cloud

· دریافت خودکار آپدیت بازی ها در اعلام زمان به روز رسانی

· خرید افزونه های بازی ها از Steam workshop

· امکان عضویت در شبکه مجازی STEAM برای ارتباط با دیگر گیمرها و گفت و گو با آنها در حین بازی که به هیجان بازی می افزاید

· بهره گیری از همه امکانات با هر دستگاه و پلتفرمی مانند: PC – Mobile – TV – Linux

· تبدیل شدن اکانت استیم شما به استیم والت یا همان Steam Wallet که با این کیف پول قابلیت پرداخت برای شما فراهم می شود .

آموزش ساخت اکانت استیم

برای استفاده از استیم، شما باید حساب کاربری استیم داشته باشید. برای دانلود برنامه استیم، می‌ توانید به سایت استیم مراجعه کنید و پس از دانلود و نصب استیم، تنها کافی است مراحل زیر را تکرار کنید.

با اجرای برنامه استیم، صفحه ورود به حساب کاربری را مشاهده می‌ کنید. اگر از قبل حساب کاربری دارید، مشخصات خود را وارد کرده و سپس گزینه لاگین را انتخاب کنید. درغیر این صورت، گزینه Create a New Account را انتخاب کنید.

انواع گیفت کارت استیم

در بخش ساخت حساب کاربری، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس کشور خود را انتخاب کنید. و این نکته را به یاد داشته باشید که کشور را به ‌خاطر قوانین جدید استیم و ریجن‌ ها قادر به عوض کردن نیستید. برای انجام ثبت نام هم اشاره کنم که حتما باید آی ‌پی شما با آی ‌پی کشوری که قرار می ‌دهید، یکسان باشد.

در ادامه، یک ایمیل تایید به آدرس ایمیل شما ارسال می ‌شود و تنها کافی است ایمیل خود را باز کرده و روی لینک تایید کلیک کنید.

پس از تایید کردن حساب، وارد آخرین مرحله می‌ شوید؛ جایی که باید اسم و رمز عبور خود را انتخاب کنید. یادتان باشد از اسم‌ هایی استفاده کنید که در دسترس باشند. درغیراین‌ صورت استیم چند اسم را برای انتخاب کردن به شما پیشنهاد می‌ دهد.

پس از عضویت در استیم، برای آنکه بتوانید به تمام امکانات Steam دسترسی داشته باشید، لازم است یک بازی اورجینال خریداری کنید. برای خرید بازی‌ ها نیاز به گیفت کارت استیم دارید.

آموزش ردیم کردن گیفت کارت استیم

برای فعالسازی گیفت کارت استیم ابتدا شما باید طبق مراحلی که در بالا به شما توضیح دادیم، وارد اکانت استیم خود شوید و پس از آن می توانید با طی کردن مراحل زیر به آسانی با استفاده از گیفت کارت استیم، استیم والت خود را شارژ کنید.

1. در ابتدا باید وارد لینک مقابل شوید و Sign in کنید(https://store.steampowered.com/account/redeemwalletcode)

2. اگر لایه امنیتی اکانت خود را روشن کرده باشید باید رمزیا همان توکن ارسال شده به موبایل خود را وارد کنید

3. سپس کد خریداری شده که به گیفت کارت استیم تعلق دارد را در قسمت Steam Wallet Code وارد نمایید و Continue را انتخاب کنید ؛ در صورتیکه سایت از شما درخواست آدرس کرد، برای بار اول باید فیلد های آدرس را پر کنید تا ریدیم گیفت کارت نهایی شود.

4. قبل از وارد کردن کد گیفت کارت و یا خرید از استیم حتما آیپی خود را به آمریکا یا ریجنی که گیفت کارت استیم آن را تهیه کردید تغییر دهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (604 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (298 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (122 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (83 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (78 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (54 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (43 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (40 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (37 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (30 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (29 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (27 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (27 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست! داستان جالب زباله گردی که عضو شهرداری شد/ رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند کشف عجیب بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت /+عکس دورهمی خانوادگی گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا با شوهر و برادر شوهرش سینا مهراد در یک رستوران خوشگل/چقدر صمیمی هستن باهم (ویدئو) خلاقیت دیدنی امیرعلی نبویان در شوخی با اشعار حافظ تعطیلات آخرهفته دلچسب شاهرخ استخری سعید سریال دلنوازان با دختر خوشگلش در پارک جنگلی+عکس خلاقیت خنده دار حامد آهنگی برای لباس پوشیدن با ترکیب مانتو مجلسی و زیرشلواری/ اون زیرشلواری کجا گیر کرده😂😂 خلاقیت خنده دار راننده کامیون شیرازی برای نشون دادن ادب و شخصیتش/ چه فکر بکری کرده😂👌 بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند ! ناهار فصل خوشمزه و خوشرنگ مینا مختاری برای همسرش بهرام رادان/ با بچه کوچیک چجوری میرسه اینهمه کار خونه میکنه تغییر چهره دختر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها بعد از فوت پدرش/ راسته که میگن خاک سرده اولین روز پدر شدن رضا قوچان نژاد/ ماشالا خدا حفظش کنه😍+عکس شام عزای شبانه منوچهر هادی برای خانواده پرجمعیتش در یک رستوران شیک و لاکچری بدون حضور یکتا ناصر/ خدا بهش صبر بده دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس خونه پدری لوکس و هوش پران محسن تنابنده نقی سریال پایتخت که عین کاخ میمونه/ چه مبلمان خوشگلی جشن عروسی فرزندان رهبر معظم انقلاب در منزل پدری بدون میوه و تنوع شام که اشرافی نبود آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد رونمایی از برادر قد بلند و دومتری لیلا بلوکات/ چقدر شبیه به هم هستن ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است (ویدئو) لو رفتن سوالات آزمون سمپاد در برنامهٔ تلویزیونی! (ویدئو) اعتراف باورنکردنی سلبریتی‌های محبوب در برنامهٔ اسکار/ در کنکور تقلب کردیم! بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید رونمایی از برادر خوش تیپ و قدبلند آزاده زارعی، باران آوای باران +عکس/ته چهره هاشون شبیه هم هست افشاگری شهاب حسینی از برخورد قابل تامل پدرش با او؛ بابام بهم گفت دیگه نمیخوامت و ...+ویدیو فوری: گزارش لحظه به لحظه از انفجارهای اصفهان / ریزپرنده ها توسط «عوامل نفوذی» از «داخل کشور» پرواز داده شده است بغض و گریه لیلا حاتمی درباره پدرش؛ ناگفته‌های جدید خانم بازیگر درباره علی حاتمی+ویدیو غوغای صدای بهشتی و اجرای عاشقانه بی‌نظیر امیرحسین مدرس با آهنگ شجریان/ غلام نرگس مست تو تاجدارانند😍+ویدیو مراسم سالگرد ازدواج ساده و خلوت شاهرخ استخری و خانومش در حیاط باصفا و دلباز خونشون/ عجب کیک شیک و منحصر به فردی+عکس نگاهی به خانه لوکس و باکلاس ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها با چیدمان شیک و منحصر به فرد+عکس کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای گرفتن اولین عکس نوزادی از فرزندش حماسه آفرید/ کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت
تیتر امروز   
(عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست! داستان جالب زباله گردی که عضو شهرداری شد/ رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند کشف عجیب بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت /+عکس بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند ! دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس جشن عروسی فرزندان رهبر معظم انقلاب در منزل پدری بدون میوه و تنوع شام که اشرافی نبود آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم