دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

انتقادات تند و جنجالی شهاب حسینی: با این تقدیرها نمی توانید فیلمساز خوب تولید کنید! بازیگران حرفه ای به فیلم های کوتاه ضربه می زنند+ ویدئو 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
ساعدنیوز: در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه، شهاب حسینی انتقادات تندی درباره همکاری فیلم سازهای کوتاه با بازیگران حرفه ای کرد.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد 14 بهمن 1352 در تهران است. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.

شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد. او چند سالی را نیز در دوران کودکی همراه با خانواده در خرم‌آباد زندگی کرد. تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشتهٔ روان‌شناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. او کار خود در بخش هنر را با تئاتر دانشجویی و سپس، گویندگی در رادیو آغاز کرد.

حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواج کرد. فرزند نخست او با نام سیدمحمدامین در زمستان 1382 و فرزند دوم او به نام سیدامیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمدند. حسینی در سال 1398 با عکاس ساناز ارجمند که 17 سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد.


برای مشاهده سایر اخبار هنر و رسانه با سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی