دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / اطلاعات دارویی /

عوارض و موارد مصرف قرص ول من 

شنبه، 21 اردیبهشت 1398
قرص ول من (Wellman) از مولتی ویتامین‌هایی ساخته شده است که به منظور افزایش انرژی و قوای مردان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اضطراب، اسهال و سردرد از عوارض مصرف قرص ول من است.

قرص ول من چیست؟

قرص ول من (Wellman) از مولتی ویتامین‌هایی تهیه شده است که به منظور افزایش انرژی و قوای مردان، مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد تشکیل‌ دهنده این قرص شامل گیاه جینسنگ، سیر، آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، آمینواسیدها و پارا آمینو بنزوئیک اسید است. این دارو تنها برای آقایان تجویز می‌شود و می‌تواند برخی از مشکلات روحی و جسمی آن‌ها را حل کند، نوع زنانه این قرص با عنوان ول وومن (Wellwomen) در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. به دلیل وجود جینسینگ، روی و سایر ترکیباتی که در ساخت نوع مردانه این قرص به کار رفته است، از آن برای رفع برخی مشکلات جنسی آقایان از جمله زود انزالی استفاده می‌شود. ول من با حفظ سطح تستوسترون در بدن آقایان، عملکرد جنسی آنان را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، آلت تناسلی مردان بر اساس فشار خون آن‌ها کار می‌کند، از اینرو لازم است از سلامت سیستم گردش خون خود، اطمینان حاصل کنند. یکی از داروهایی که علاوه بر تقویت جنسی مردان، به سلامت عمومی آن‌ها مخصوصا سلامت سیستم قلب و عروق کمک می‌کند،ول من است.

ول من خاصیت سم‌زدایی داشته و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان را کاهش می‌دهد. همچنین از این قرص برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی، رفع خستگی، انزال زودرس، استرس، آرتروز، پیشگیری از آسیب‌های سلولی، درد قفسه سینه، درد پا به علت مسدود شدن شریان‌ها، فشار خون بالا، تسهیل کردن روند التیام زخم‌ها، بازسازی بافت‌های بدن، آفتاب‌سوختگی و پیری زودردس پوست نیز استفاده می‌شود.

هر بسته ول من حاوی ۳۰ عدد قرص است.

عوارض

هر دارویی به موازات اثرات مفیدی که دارد، می‌تواند برای مصرف‌کننده اثرات جانبی نیز به دنبال داشته باشد که البته در همه افراد به یک میزان نبوده و ممکن است حتی در برخی افراد اصلا بروز نکند. عوارض این قرص شاملاضطراب، اسهال، سردرد، عصبانیت، مشکلات خواب و نفس بد بو است. در صورتی‌که با مصرف این دارو دچار هر یک از عوارض فوق شدید و این عوارض به مرور زمان از بین نرفت، حتما به پزشک مراجعه کنید.


69 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی