دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

اولین عکس ها و فیلم از قبر رومینا اشرفی در تپه ای مشرف به خانه شان 

پنجشنبه، 08 خرداد 1399
رومینا اشرفی که توسط پدرش و با داس به قتل رسیده است در قبرستانی دفن شده است که مشرف به خانه شان است.شاید مادر باور نداشت که روزی وقتی از پنجره خانه اش بیرون خیره می شود روی تپه ای در نزدیکی شان دختر شیرین زبانش را می بیند که برای همیشه آرمیده باشد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، آخرین باری که روستای سفید سنگان بخش حویق تالش سیاهپوش شد هیچ کس تصور نمی کرد عزای بعدی برای دختر 14 ساله تالشی باشد که همه او را همیشه خندان دیده بودند.

در قبرستان روستای سفید سنگان آخرین قبر که هنوز سنگی ندارد و نام و نشانی هم روی آن نوشته نشده است متعلق به رومینا اشرفی است یک چراغ گردسوز روی آن دیده می شود اهالی می گویند رومینا بچه بود شاید از تاریکی بترسد و این چراغ را آورده اند تا شب ها روشن کنند رومینا آسوده بخوابد.

روی قبر یک پارچه توری سفیدرنگ و قرمز انداخته اند اهالی می گویند در سفید سنگان رسم است روی قبر دختران جوان عروس نشده این توری را می اندازند و روی قبر پسران داماد نشده پارچه مشکی قرمز می اندازند.

یکی از مردان روستا گفت:پسری که رومینا اشرفی را دوست داشت - بهمن خاوری - به قبرستان آمده بود و سعی داشته قبر را بکند و جنازه رومینا را با خود ببرد که اجازه نداده اند.

رومینا اشرفی روز یکم خردادماه وقتی در خانه شان خوابیده بود و مادرش در حمام لباس می شست توسط پدرش و با داس سر بریده شد.او دل به پسری 30 ساله داده بود و برای 5 روز هم با او فرار کرده بود که پدرش همراه پلیس این دختر را در خانه خواهر بهمن پیدا کرد و به آنها تحویل داد.


8 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
وحیدمرادی
1 سال پیش

رومینا یادت گرامی روحت شاد
پاسخ
پژمان عدالهی
2 سال پیش

روحش شاد
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

پدرت بی غیرته اخه
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خداروشکرکه بابات بی غیرته
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

عزیزم توهم اگه باپسری میرفتی بابات میکشتت اگه نکشه جامعه توصورتش تف میندازن
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

نمی دانم در ایران به سازی برقصند و فضای مجازی شده محفل ابروی خانواده ها و شاید اگر فضای مجازی نبود الان این دختر زنده بود و خانواده ش و برادرش سردرگم یه عمر در حسرت نمی ماندند پارسال دختر کم سال را به عقد پسری با اجازه و رضایت طرفین دراوردن و ورسانه ها باعث برهم زدن عقد و کم سن بودن دختر شدن و حالا کسی اسمی از این پسر نمی اورد که چیکار دختر کم سن داشته و چرا اخفالش کرده ومقصر اصلی پسری که خدا می داند چه وعده وعیدی به دختر داده و او را اخفال کرده گیرم که دختر سر به هوا شده چرا پسر کوتاه نیامد ..
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خدارو صد میلیون بار شکر که پدر من از مثل پدرت نیست رومینا جان حسابی اراحت شدم چون منم ١٣ سالمه و با پدرم انقدر رابطه احساسی برقرار میکنم که از نظر خودم خونم امن ترین جا برامه چون اعضای خانوادم فوق العاده باهام صمیمین و همه پدران که مثل اون عوضی نیست که بچه خودشونو زنده زنده سر ببرن به ولله که خوشحال شدم که توی اون خانواده نیستم به خدا نميدونم چرا اما خیلی ناراحتم و خدارا صد هزار بار شکر میکنم که پدر من نه معتاد و نه سيگار و قلیان میکشه خدا رحمتش کنه مظلوم رفت.😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ
الی
4 سال پیش

بمیرم براش😔
پاسخ
م پ
4 سال پیش

کاشکی کشور ما انقدر از لحاظ آزادی بیان ومطبوت به اون نقطه از بلوغ رسیده بودکه جامعه به این روز دچار نمیشه بخاطر عشق کسی کشه میشه؟چون رکن جامعه پیشرفته اول آزادی بیان وقلم است..
پاسخ
علی
4 سال پیش

لعنت و نفرین خدا بر همه پدران بد جنس و بیسواد و احمق که نمیتوانند به دخترشان محبت کنند و تقریبا بیشتر پدران ایرانی بعلت، اعتیاد و بیکاری، بیصدا و خاموش دختران خود را نکشته، سر میبرند،
پاسخ
سید فاضل حجت
4 سال پیش

روحش شاد
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟