دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

اولین مصاحبه محسن افشانی و افشاگری‌ و ابراز پشیمانی او در صدا و سیما بعد از 6 سال / خدایا الان که منو دزدیدن بردن ترکیه، خودت به پدر و مادرم رحم کن 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: محسن افشانی بازیگر، چهره جنجالی و پرحاشیه متولد سال 1368 است که حواشی و جنجال های او به خصوص در فضای مجازی او را به چهره ای جنجالی و پر سر و صدا تبدیل کرده است.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، محسن افشانی بازیگر، چهره جنجالی و پرحاشیه متولد سال 1368 است که حواشی و جنجال های او به خصوص در فضای مجازی او را به چهره ای جنجالی و پر سر و صدا تبدیل کرده است.

محسن افشانی برای اولین بار در برنامه آستانه برای نخستین بار، محسن افشانی به عنوان مجری حضور یافت و در دو برنامه دیگر به نام‌های "دوتا"، "بوم سفید" و "سلام بهار" نیز به عنوان مجری ایفای نقش کرد. همچنین، در حوزه بازیگری نیز در سری های "کاراگاهان" و "ترانه مادری" نقش آفرینی کرد.

محسن افشانی بازیگر، مجری و تهیه‌کننده در حوزه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های تلویزیونی، فعالیت داشته است و چندین فیلم را نیز کارگردانی کرده است.

بازی در سریال «ترانه مادری» باعث شد که محسن افشانی به شهرت برسد. با این حال، بازیگری در این سریال، فرصتی برای وی به شمار می‌رفت تا با وجود سن کم، تجربه تهیه کنندگی و کارگردانی نیز در کارنامه هنری خود به دست آورد.

محسن افشانی با بازی در فیلم‌ «کیمیا و خاک» و با استفاده از گریم‌های متفاوت، به عرصه سینما نیز راه یافت.

محسن افشانی در سال 1389 و در سن 21 سالگی در سریال ساختمان 85 به کارگردانی مهدی فخیم زاده در نقش حمید پسر اختربانو،پسر خوانده تیمور ایفای نقش نمود.

حواشی محسن افشانی

  • دستگیری

محسن افشانی در تیر ماه 1398، سویل خیابانی در یک کلیپ در اینستاگرام، سلاح سرد و گرم را به دوربین نشان داد. این ویدیو بسیار سریعاً از پیج اینستاگرام این بایگر حذف شد، اما در شبکه های اجتماعی به سرعت پخش شد. طبق گزارشات مختلف، او یک روز پس از انتشار کلیپ، دستگیر شد.

  • ماجرای بادیگاردهایش

پیرو حواشی ازدواج خود، افشانی با استخدام چندین بادیگارد در رویدادهای مختلف از جمله فیلم‌های سینمایی، توانست تمام توجه‌ها را به خود جلب کند. وی ادعا کرد مورد تهدید کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و به همین دلیل مجبور به استخدام بادیگارها شده است. به نظر می‌رسد استخدام بادیگارد برای افشانی ضروری شده است تا از هرگونه خطری محافظت شود.

محسن افشانی یکی از پر حاشیه‌ترین بازیگران کشور می‌باشد، بعد از 6 سال اولین بار در مورد تمامی حواشی پیش آمده در یکی از برنامه‌های شبکه نسیم در صدا و سیما توضیحاتی را ارائه کرد که برشی از آن برنامه در این مطلب تهیه و آورده شده و برای شما عزیزان قابل مشاهده می‌باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه