دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

6اپلیکیشن برتر برای ساخت استیکر واتساپ 

شنبه، 08 مرداد 1401
شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و واتساپ و اینستاگرام در حال حاضر عضوی جدا نشدنی از زندگی ما انسان‌ها هستند. حال که در حال استفاده از آن‌ها هستیم، بهتر است که به دنبال راه‌هایی برای لذت‌بخش‌تر کردن این استفاده باشیم. یکی از مواردی که باعث زیبا‌تر شدن چت‌ها در واتساپ می‌شود، استیکر واتساپ است.

واتساپ اصولا تغییرات خاصی را در اپلیکیشن خود ایجاد نمی کند، اما ما می توانیم از اپلیکیشن های دیگر برای بهبود آن کمک بگیریم.با وجود معایب بسیار زیاد این اپلیکیشن، اما باز هم در آن تعداد استیکر زیادی وجود دارد. با این حال افراد بسیاری دوست دارند که خودشان به راحتی استیکر مورد نظر خود را بسازند و از آن بهره ببرند. در نتیجه برای ساخت استیکر واتساپ در ابتدا باید به سراغ یادگیری و روش استفاده از آن برویم.

چرا باید از اپلیکیشن های ساخت استیکر واتس اپ استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که برای ساخت استیکر واتساپ باید برنامه نویسی را یاد بگیرند و یا این که به نرم افزارهای گرافیکی مسلط باشند! این تصورات کاملا اشتباه هستند. شما تنها با استفاده از اپلیکیشن های استیکرساز واتساپ به راحتی می توانید هر استیکری را که دوست دارید، ایجاد کنید. اگر بخواهیم نحوه کار این برنامه ها را به صورت خلاصه بررسی کنیم، باید بگویم که شما از تصاویر مختلف استفاده می کنید و همچنین هر برنامه امکاناتی را برای ویرایش استیکرها در اختیار شما قرار می دهد. به همین راحتی شما می توانید هر استیکری را که دوست دارید ایجاد کنید.با این حال اگر با هم صادق باشیم، بهتر است بگویم که احتمالا اولین استیکری که ایجاد می کنید، جذابیت زیادی نخواهد داشت. بنابراین پس از ساخت چند استیکر و به اصلاح روان شدن دست شما با آن اپلیکیشن (یادگیری نحوه کار با اپلیکیشن)، به راحتی می توانید استیکرهایی حرفه ای و جذاب را برای واتساپ خود و یا افراد دیگر ایجاد کنید.

اپلیکیشن های ساخت استیکر واتساپ

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، یکی از راه های آسان برای ساخت استیکرهای واتساپ، استفاده از اپلیکیشن های این حوزه است. پس بدون هیچ حرف اضافی به سراغ معرفی برترین اپلیکیشن های ساخت استیکر واتساپ می رویم.

این برنامه ها عبارتند از:

برنامه Sticker Maker

هدف این برنامه ساخت استیکرهایی سرگرم کننده روی گوشی های موبایل است. کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است. شما باید ابتدا یک تصویر را به آن اضافه کنید. سپس آن را برش دهید و در نهایت کلمات و یا ایموجی های مورد نظر خود را به آن اضافه کنید. جالب است بدانید که شما می توانید تصویری را از گالری خود انتخاب کنید و یا این که از مجموعه ی بزرگ استیکرهای موجود در این برنامه استفاده کنید.همچنین می توانید رنگ متن و فونت را با استفاده از ابزارهای موجود در این اپلیکیشن ویرایش کنید. برای افزودن استیکر به واتساپ، فقط باید آن ها را با استفاده از دکمه اشتراک گذاری به واتساپ ارسال کنید. با استفاده از نسخه پریمیوم نیز می توانید از برنامه بدون وجود هیچ تبلیغی لذت ببرید. این برنامه در حال حاضر تنها برای اندروید موجود است و نسخه ios آن در دسترس نیست. پس با استفاده از دکمه زیر همین حالا آن را دانلود و از آن استفاده نمایید.

برنامه Sticker Maker by Viko & Co

ظاهر این برنامه به اپلیکیشن واتساپ شباهت بسیار بالایی دارد. بنابراین استفاده از آن برای ساخت استیکرهای سرگرم کننده و جذاب و جالب بسیار راحت خواهد بود. همانند برنامه قبلی شما می توانید یک تصویر را از گالری خود انتخاب و یا این که از استیکرهای موجود در این برنامه استفاده کنید و کار خود را آغاز کنید.ابزار freehand به شما برای برش بهتر هر بخش از تصویر که دوست دارید، کمک می کند و ویرایش را برای شما ساده تر از قبل می کند. اگر اکانت خود را به نسخه پرمیوم ارتقاء دهید، تبلیغات برای شما حذف می شوند و به ویژگی های خاص تری دسترسی پیدا می کنید. این اپلیکیشن در دو نسخه مخصوص به اندروید و آیفون عرضه شده است. برای دانلود آن از دکمه های زیر کمک بگیرید.

برنامه Wemoji

اپلیکیشن Wemoji رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی دارد. به همین دلیل بسیار محبوب و پرطرفدار است. در ابتدا تصویر خود را در آن آپلود کنید و به هر شکلی که دوست دارید آن را برش دهید. همچنین می توانید از آپشن بزرگنمایی (زوم) استفاده کنید تا برش خود را دقیق تر انجام دهید. برای استفاده از این آپشن روی گزینه ذره بین ضربه بزنید.همچنین استفاده از ایموجی های مختلف و خاص به شما کمک می کند تا بتوانید استیکرهایی جذاب تری را بسازید. برای دانلود این اپلیکیشن در اندروید از دکمه های زیر استفاده کنید.

برنامه Sticker Create

برنامه Sticker Create به شما امکان می دهد تا استیکرهای خود را به راحتی بسازید و آن ها را در واتساپ به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید استیکرهایی زیباتر و خاص تر را ایجاد کنید.با استفاده از امکانات این برنامه شما می توانید استیکرهای خود را تار کنید و یا این که تصویر پس زمینه آن ها را حذف نمایید. همچنین می توانید افکت های مختلفی را روی آن ها اعمال کنید. این امکانات تقریبا خاص هستند و در هر برنامه ای وجود ندارند.این برنامه در حال حاضر رایگان است و شما می توانید از تمامی امکانات آن بدون پرداخت هزینه بهره ببرید. متاسفانه این برنامه تنها مختص به سیستم عامل اندروید است و نسخه ios آن در دسترس نیست. با استفاده دکمه زیر به راحتی می توانید آن را دانلود نمایید.

برنامه Sticker Maker by Mega Sticker Maker

این برنامه که Sticker Maker نیز نامیده می شود، برنامه ای بسیار محبوب و پرطرفدار است. جالب است بدانید که این اپلیکیشن می تواند استیکرها را برای شما دسته بندی کند. همچنین شما برای ساخت استیکر می توانید از گالری خود استفاده کنید و یا این که به سراغ استیکرهای موجود در این اپلیکیشن بروید.در عین حال امکان افزودن متن و یا ایموجی نیز با استفاده از Sticker Maker برای شما فراهم شده است. همچنین شما می توانید طرح پیش نمایش هر استیکر را در واتساپ مشاهده کنید و سپس تغییرات مورد نظر را روی آن اعمال کنید. این اپلیکیشن نیز در حال حاضر تنها مختص به اندروید است.

برنامه Sticker Studio

اپلیکیشن Sticker Studio چندین گزینه برای سفارشی کردن استیکرهای شما دارد. شما می توانید دوربین خود را در این برنامه باز کنید و یک عکس بگیرید و همان لحظه آن را به یک استیکر تبدیل کنید. همچنین امکان استفاده از تصاویر گالری نیز در آن فراهم شده است. تعداد استیکری که می توانید با این برنامه بسازید هیچ محدودیتی ندارد.شما می توانید برای تهیه نسخه پشتیبان از استیکرها به Google Drive خود متصل شوید. نسخه پرمیوم این برنامه امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال پیشنهاد می کنم که ابتدا با کمک دکمه زیر نسخه رایگان آن را دانلود کنید؛ سپس در صورت رضایت از برنامه، نسخه پرمیوم آن را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این برنامه تنها مختص به اندروید است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل اکسپت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی