دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

اپیزودی از سریال کهنه سوار با بازی درخشان جوان ناکام حسین ابراهیمی و استاد فقید محمدعلی کشاورز +فیلم/ کیا این بازیگر کشتی گیر رو یادشونه؟ 

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
ساعدنیوز: جوانی به نام حسین حسینی‌پور(فوت شده) به ورزش کشتی علاقه‌مند است پدر او نیز خود در سالهای گذشته پهلوان و کشتی گیر بوده اما بدلیل آنکه در این راه، ناجوانمردی‌های بسیاری دیده قسم خورده هرگز اجازه ندهد پسرش به سمت ورزش کشتی برود... حسین ابراهیمی سال 85 در اثر ایست قلبی فوت کرد،در حالی که فرار بود در سریال همسفر هم بازی کند🖤

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، زنده یاد حسین ابراهیمی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان متولد 1355 در تهران که در سن 30 سالگی در 3 بهمن 1385 بر اثر ایست قبلی درگذشت. حسین ابراهیمی با نقش حسین در سریال کهنه سوار به مخاطبان معرفی شد. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی حسین ابراهیمی بازیگر و همسرش با عکس و سوابق هنری و فیلم شناسی و جزئیات درگذشت و فوتش می پردازیم. با ما همراه باشید.

ابراهیمی ابتدا “دستیار کارگردان” بود. او در سال 77 با سریال “کهنه سوار” وارد عرصه بازیگری شد. وی در این مجموعه نقش “حسین” را برعهده داشت که علاقه زیادی به ورزش کشتی دارد. پدر حسین که خود از کشتی‌گیران قدیمی و صاحب نام بود، به شدت مخالف ورود “حسین” به این رشته است. “حسین” به علت علاقه شدیدش نمی‌توانست از کشتی دل بکند؛ به همین خاطر و بدون اجازه پدر در کلاس‎های آموزش فنون کشتی مدرسه ثبت‌نام می‌کند.

بازی در کنار بزرگانی مانند مرحوم “محمدعلی کشاورز” و “حمیده خیره آبادی” و بازیگران جوانی چون “آناهیتا همتی” و “کمند امیرسلیمانی” تجربه خیلی خوبی برای این بازیگر جوان بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 28 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو)تقلب به روش استاد نیکخواه و اعتراف در برنامه شب آهنگی/ چقدر هم صریح و رک تعریف میکنه/ وقتی تقلبم کمکی به غلامرضا نیکخواه نمیکنه!
درک لانسفورد: صادقانه بگم من عاشق تمرین کردن با هادی چوپان هستم/ هیچ کس بیشتر از اون و من تشنه قهرمانی تو مستر المپیا نیست
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی