دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

اقدامات لازم برای دستگیری مقصران ترور شهید فخری زاده در حال انجام است 

چهارشنبه، 17 دی 1399
کد خبر: 127710
ساعد نیوز: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به اینکه تمام مقصران و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده شناسایی شده اند، گفت: اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: امیرسرتیپ سعید شعبانیان عصر چهارشنبه ۱۷ دی ماه در حاشیه مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی و شهادت شهید فخری زاده دانشمند مقتدر جمهوری اسلامی ایران که در محل عروج و ترور این شهید در شهر آبسرد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رابطه با ادامه رسیدگی به پرونده شهید والامقام محسن فخری زاده اکیپی در سطح وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده است.

شعبانیان افزود: قوه قضائیه به طور جدی موضوع رسیدگی و شناسایی عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده را دنبال می کند که ان شالله به نتیجه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تمام عوامل، مقصران و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده شناسایی شده اند و اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است و انشاالله انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود که در زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع درباره خصوصیات شخصی شهید والامقام گفت: از خصوصیات ایشان علاوه بر اینکه دانشمند هسته ای برجسته و بزرگ بود انسانی بسیار فرهیخته، عارف بصیر و شب زنده دار بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی