ترند های آرایشی شیک 2022

  شنبه، 18 تیر 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
ترند های آرایشی شیک 2022
روند آرایش در سال 2022 به عبارت ساده، تاکید به ظاهر طبیعی و درخشان است، بنابراین برای درخشش امسال خود آماده شوید. نیک لوجان، رئیس جهانی آموزش و هنر در Kevyn Aucoin Beauty و آرایشگر مشهور آریل تجادا درباره روندهای آرایشی که در طول امسال شاهد خواهیم بود و اینکه چگونه می توانید آنها را در خانه انجام دهید، توضیح داده است .

مدل آرایش 2022

انتخاب نوع ارایش صورت کاملا سلیقه ای میباشد. اما این را بدانید با رعایت نکات میکاپ ارتیسها میتوانید بهترین مدل ارایش صورت 2022 را داشته باشد. فرم و حالت صورت در ارایش صورت و جذابیت شما نقش بسیاری دارد. در ادامه به بررسی مدل های مختلف صورت و آرایشهای مناسب برای آنها می پردازیم که با رعایت آنها می توانید زیبایی و جذابیت صورت را دو چندان کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. همچنین می توانید از تکنیک لایه بندی استفاده کنید. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. می توانید بین دو لایه از پودر فیکس نیز استفاده کنید. رنگ کرم پودر را مطابق با رنگ پوستتان انتخاب کنید. از رنگ های روشن تر از پوستتان استفاده نکنید. استفاده از رنگ های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه ها می شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

ترندهای آرایشی امسال

آنچه در سال ۲۰۲۱ همه ی ما را شگفت زده کرد ظهور ترندها و روندهای جدید در صنعت زیبایی بود. بر خلاف دیگر سال ها، آرایش چشم با اغراق بیشتری خود را به نمایش گذاشت، چرا که تنها قسمتی از صورت بود که بیرون از ماسک خودنمایی می کرد. به دلیل حضور بیشتر مردم در خانه، روتین های مراقبت پوستی گسترش یافت و محصولات ارائه شده در این بخش، به طرز عجیبی سبد محصولات خریداری شده را پر کرد. آرایشگران سایه ی مات و رژلب های درخشان را وارد پک آرایشی خود کردند و حس نوستالژی قدیمی را دوباره به سالن های آرایشی برگرداندند. اما در سال ۲۰۲۲ چه خواهد گذشت؟ آیا این روند در سال جدید نیز ادامه دارد؟

در این مقاله در نظر داریم نظرات کارشناسان این حوزه را بررسی کرده و شما را با ترندهای زیبایی در سال ۲۰۲۲ آشنا کنیم، اگر به این حوزه علاقه دارید با ما همراه باشید.

رژگونه روشن

رژگونه روشن یکی از جدیدترین ترندهای آرایش امسال است. رنگ های روشن تر، مانند هلویی پررنگ و صورتی پررنگ، در حال حاضر در کانون توجه قرار گرفته اند و انجام آن در خانه آسان است. "با کار کردن مقدار کمی از محصول رژگونه در عمق موهای برس خود، می توانید رنگ های ملایم زیبایی ایجاد کنید."

روشی که باید رژگونه بزنید برای این ترند این است که: "رنگ روی سیب گونه اعمال می شود و به شقیقه و چین چشم کشیده می شود."

رژگونه

کرم پودر کم اما درخشان

کرم پودر یک محصول آرایشی است که برای موارد مختلف استفاده می شود، تاریخچه استفاده از پودر صورت که از مصر باستان سرچشمه می گیرد، کاربردهای مختلف اجتماعی در فرهنگ ها داشته است و در دوران مدرن، به طور معمول برای آرایش،روشن شدن پوست و پنهان کردن لک و خطوط صورت، ایجاد رنگی یکنواخت و یکدست در صورت و پوشاندن نقص و گاهی تغییر رنگ پوست طبیعی ایجاد می شود.

از مرطوب کننده صورت در ترکیب با کرم پودر استفاده کنید تا رنگ چهره را یکدست کنید.لوجان می گوید: «هدف این است که از کمترین حد کرم پودر استفاده کنید تا پوششی درخشان داشته باشید. برای این ترند از یک زیرسازی درخشان و شبنم دار یا رنگ پوست استفاده کنید. "برای پوشش بیشتر، پوشش نقطه ای را با فونداسیون متوسط تا کامل پوشش دهید."

کانتورینگ

در حالی که روزهای گرم تری در راه است، اکنون یک سبک برنزی به خط مقدم تبدیل شده است. به جای استفاده از برنز برای ایجاد ظاهری براق،کانتورینگ را امتحان کنید. کانتورینگ با برنزه کننده برای استایلی طبیعی تر. چند قطره از سرم برنزه کننده را در مرطوب کننده مخلوط و روی نقاطی که می خواهید کانتور کنید (مانند بینی، خط گونه، فک و غیره) بزنید .کانتورینگ و زاویه سازی صورت مانند فتوشاپ عمل می کند. با کانتورینگ و زاویه سازی صورت، استخوان های گونه شما برجسته شده، صورت شما جذاب و درخشنده می شود و به طور کلی ساختار استخوانی صورت شما بیشتر نمایان می گردد. البته همه این موارد به این بستگی دارد که شما بدانید چگونه صورت خود را کانتور کنید.

کانتورینگ

ابروهای روشن رو به سفید

ابرو یکی از اجزای صورت ما است و نقش بسزایی در جذابیت و زیبایی ظاهر دارد. تنها با ایجاد یک تغییر کوچک در ابروهایتان و شاید انتخاب یک مدل ابرو جدید می توانید چهره ای خود را تغییر داده و ظاهری جدید برای خود ایجاد کنید .لینسکی Lynski معتقد است از جمله ترندهای زیبایی در سال ۲۰۲۲ رنگ های بسیار روشن برای ابروها خواهد بود. از نظر او مردم در دو سال گسترش کرونا آنقدر محدود شده اند که دیگر هر ریسکی را قبول کرده و دوست دارند رهایی را تجربه کنند. حتی فکر می کند بسیاری از افراد ابروهای خود را سفید می کنند و این تغییر برای آن ها خوشایند است.

ابرو روشن روبه سفید

لب های براق

امسال لب های براق بسیار ترند است ، این روزها لبهایی که ظاهری شیشه ای دارند همه جا هستند. برق لب برای درخشان کردن لب و حجیم تر نشان دادن آن استفاده می شود. برق لب اولین بار برای استفاده در صنعت فیلم سازی تولید شده است. برق لب یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد است. از آن برای براق کردن و یا دادن رنگی جزئی به لب ها استفاده می شود. برق لب با درخششی که بر روی لب ایجاد می کند لب را زیباتر و لطیف تر جلوه می دهد.

لب براق

ورود خط چشم های رنگی

احتمالا این روزها شاهد عکس های زیادی از سلبریتی با خط چشم های رنگی روی مجلات معروف مد و فشن و صفحات مجازی بسیاری هستید. خرید خط چشم رنگی بیشتر از همه ترند محبوب فصل بهار و تابستان است که به واسطه آن در فصول شاد و رنگارنگی مانند بهار و تابستان، معجزه رنگ ها حتی روی چشم هایتان هم می توانند بنشیند.ماتا ماریل (Mata Mariélle) معتقد است که خط چشم های رنگی چشم را درشت کرده و شگفتی خوبی خواهند داد. به همین دلیل در سال جدید شاهد ورود این خط چشم ها خواهیم بود. احتمالا گرایش مردم به خط چشم های پررنگ بیشتر بوده و خیلی از افراد از نمونه های براق استفاده خواهند کرد.

خط چشم رنگی

کک و مک

همه ما همیشه دوست داریم پوستی شاداب و جوان و بدون هیچ لکه یا جای جوشی داشته باشیم. یکی از عوارض پوستی که می تواند بخصوص از نظر روانی بسیار اذیت کننده باشد وجود کک و مک در صورت بخصوص در قسمت گونه ها می باشد که تأثیر زیادی در زیبایی دارد. دوران تلاش برای پنهان کردن کک و مک بسیار گذشته است. درعوض، ایجاد کک و مک مصنوعی یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی امسال است. برای ایجاد این استایل آفتابی می توانید از حنا، خط چشم، مداد ابرو یا ماژیک برای ایجاد کک و مک استفاده کنید.

صورت با کک و مک

ابروهای پر

همانطور که می دانید ابروی زیبا تأثیر زیادی در تناسب اجزای صورت دارد. داشتن ابرو های پر و خوش حالت ، جلوه جذاب تری به چشم های شما خواهد داد و آن ها را چشمگیر تر نشان می دهد. فراتر از چشم های معمولی، ابروهای پر و پف به عنوان یکی از ترندهای برجسته امسال هست. لمینیت ابرو امسال نیز به روند خود ادامه می دهد. برای برجسته کردن ابروها، از ژل ابروهای رنگی استفاده کنید و ابتدا یک برنامه سبک تر را امتحان کنید و سپس اعتماد به نفس خود را افزایش دهید تا بیشتر بمالید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (445 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (260 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (118 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (57 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (22 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (17 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (11 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (10 نظر) نشسته نماز خواندن احمدرضا عابدزاده در خانه اش در کنار کریم باقری+عکس (8 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی با برگزاری مهمانی در خیابان جلوی خانه اش حماسه آفرید/ این مهمونا برن پشت سرشونم نگا نمیکنن🤣 (8 نظر) گریه های تلخ سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه در خانه ابدی پدرش / روحش شاد و یادش گرامی (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد