دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

ارباب بندگی جنسی یا بی دی اس ام (BDSM) 

دوشنبه، 19 اسفند 1398
بی دی اس ام (BDSM) به نوعی از تمایلات در روابط جنسی اشاره دارد که در آن طرفین با توافق یک دیگر، رابطه خود را بر اساس ارباب و بردگی شکل می‌ دهند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از سلام دنیا،

1. رابطه بی دی اس ام (BDSM) چیست؟

بی دی اس ام یا رابطه ارباب و برده، مخفف کلمات بردگی جنسی/ تحت کنترل داشتن/ تسلط/ تسلیم/ بی رحمی/ مازوخیسم جنسی است که طیف وسیعی از سلیقه ها و فعالیت ها را پوشش می دهد.

2. ممکن است فکر کنید که این رابطه، مانند برخی از فیلم ها یک رابطه جنسی رمانتیک و ایده آل است اما همیشه این گونه نیست. این رابطه می تواند رابطه ی کثیفی باشد و اگر شما این کار را را شروع کنید و بخواهید ادامه پیدا کند، خواهید دید که می تواند بسیار پیچیده باشد مگر این که بسیار با دقت عمل کنید.

3. در این رابطه تسلیم بودن به معنای ضعیف بودن نیست. تحت کنترل بودن در طول این رابطه نوعی هدیه برای طرف مقابل است، و فرد در این نوع رابطه خود را به شدت آسیب پذیر جلوه می دهد. در این رابطه شخص جسم و روح خود را برای لذت طرف مقابل خود ارائه می کند.

4. همه افراد نمی توانند در این رابطه ها یک ارباب خوب باشند، اگرچه افراد زیادی این عنوان را به خودشان می دهند. یک ارباب خوب همه چیز را کنترل می کند و اجازه نمی دهد چیزی از از کنترل او خارج شود. آن ها می توانند با یک نگاه یا زمزمه به برده خود دستور اطاعت بدهند. آن ها می دانند چه موقع و چگونه باید عمل کنند.

5. وارد شدن به رابطه بی دی اسم ام، لزوما نشانه این نیست که در همه زمینه های زندگی فردی مطیع و تسلیم پذیر باشید. تعداد زیادی از افراد باهوش و با اعتماد بنفس از این رابطه لذت می برند و تمایل به داشتن چنین رابطه ای دارند.

6. بی دی اس ام همیشه نیازی به رابطه جنسی ندارد و می تواند یک فعالیت کاملا ذهنی باشد. تفکرات ذهنی فریبنده بین ارباب و برده، بخش بزرگی از این رابطه است. همچنین همه چیز در این رابطه در مورد شلاق، دست بند و درد نیست. تحت کنترل درآوردن می تواند به اندازه کافی هیجان انگیز باشد بدون این که از ابزارها به شما آسیبی برساند.

7. بی دی اس ام می تواند بخشی از یک رابطه طولانی با یک نفر یا یک رابطه موقتی با چند نفر باشد. هیچ قانونی وجود ندارد که نتوانید آن را در رابطه طولانی مدت خود با یک نفر، انجام دهید.

8. هر دو نفر می توانند از این رابطه لذت ببرند. هم ارباب و هم فردی که نقش برده را است. حتی زوج ها ممکن است بخواهند جای خود را عوض کنند و نقش طرف مقابل را بگیرند.

9. طرفین باید از ابتدا یک کلمه را بین خود انتخاب کنند و از همان ابتدا روی آن توافق کنند. اگر از دهان بند برای برده استفاده می شود، این کلمه بین شما می تواند حرکت انگشت باشد. برده می تواند تحت هر شرایطی نه بگوید، در واقع او بیش ترین قدرت را در این رابطه دارد و می تواند در هر زمانی رابطه را متوقف کند.

10. رابطه برده و ارباب می تواند خطرناک باشد و با خطرات واقعی همراه باشد. باید هر دو فرد در این زمینه اطلاعات کافی به دست آورند تا آسیب را به حداقل و لذت را به حداکثر برساند. شخصی که تمایل به انجام این رابطه دارد باید مطمئن باشد که طرف مقابلش محدودیت های او را می داند. ایمنی در چنین رابطه ای اهمیت زیادی دارد.

11. صحبت های زیادی وجود دارد که قبل از رابطه باید درمورد آن ها بحث شود، از صحبت کردن در مورد حرکات و محدودیت های سخت گیرانه و ملایم گرفته، تا برنامه ریزی برای رابطه بعدی و مرور کردن آن.

12. این رابطه کاملا با چیزی که انتظارش را دارید متفاوت است. اما وقتی به درستی انجام شود، می تواند برای علاقه مندان آن، سرگرم کننده و جالب باشد و روی شخصیت و همچنین زندگی آینده شما تاثیر گذار باشد


40 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

پسری یادختری؟
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

من یکیو میخوام هم کنترلم کنه هم بهم اسیب نزنه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

چه خوب
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

باید دنبال نیمه گمشده اتون بگردید
پاسخ
.
3 سال پیش

من مازوخیسم دارم خیلی علاقه به بی دی اس ام دارم فقط این رابطه ها چه مدت زمانی دارد ؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تجهیزات فوق حرفه‌ای پدر ایرانی برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ سازمان بهداشت جهانی باید به این دکترای افتخاری بِده😂
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟