دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

عربستان خواستار مقابله با برنامه هسته‌ای و موشکی ایران شد 

چهارشنبه، 18 تیر 1399
کد خبر: 89377
ساعد نیوز: وزیر اطلاع‌رسانی عربستان از جلسه هیئت وزیران این کشور و درخواست آنان برای مقابله با برنامه هسته‌ای و موشکی ایران خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی با اشاره به جلسه هیئت وزیران به ریاست «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی -که دیروز به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد- اعلام کرد هیئت وزیران عربستان خواستار برخورد با برنامه هسته ای و بالستیک ایران شد.

هیئت وزیران عربستان سعودی در این جلسه آخرین تحولات جهان و منطقه را بررسی کرد و در این میان خواستار بررسی ادعای بی اساس سازمان ملل متحد مبنی بر دست داشتن ایران در حمله موشکی سال گذشته به خاک عربستان سعودی بود.

هیئت وزیران سعودی در چارچوب مواضع خصمانه ریاض علیه کشورمان در این جلسه تاکید کردند باید «موضع گیری قاطعانه» علیه ایران از سوی جامعه بین الملل و اقدامات مناسبی برای تداوم ممنوعیت تسلیحاتی ایران اتخاذ شود. همچنین در این جلسه برخورد با برنامه هسته ای و بالستیک ایران مطرح شد.

یادآوری این نکته نیز لازم است که در حمله روزانه عربستان به یمن کودکان و شهروندان بسیاری قربانی می شود، اما ریاض مدعی برقراری ثبات در منطقه است، بر آن پافشاری می کند و می گوید اجازه نخواهد داد که امنیت ملی و مرزهایش نقض شود!

در این جلسه، وزیران سعودی با «خصمانه» خواندن اقدامات ایران در منطقه و ادعای به خطر افتادن امنیت آبراهه ها و اقتصاد جهانی، گفتند به ایران اجازه ادامه اقدامات را نخواهند داد.

از دیگر موارد این جلسه بحث درباره «عواقب امنیتی توافقات تسلیحاتی که نفوذ ایران در منطقه را نادیده گرفته اند» و هشدار درباره این مسئله بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)