دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

آرژانتین با غلبه بر ایتالیا برنده جام بین‌قاره‌ای جدید شد 

پنجشنبه، 12 خرداد 1401
کد خبر: 207925
ساعدنیوز: مصاف قهرمانان آخرین دوره جام ملت‌های اروپا و جام ملت‌های آمریکا با پیروزی نماینده آمریکای لاتین به پایان رسید.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، نبرد بین قاره ای تیم های ملی آرژانتین به عنوان قهرمان کوپا آمه ریکای 2021 و تیم ملی ایتالیا به عنوان قهرمان یورو 2020 در بازی موسوم به «فینالیسیما» شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن به قضاوت پیرو ماتزا از شیلی برگزار شد که این بازی را آرژانتینی ها با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

در این بازی نخست لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته در دقیقه 28 گلزنی کرد، در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول آنخل دی ماریا اختلاف را به دو گل افزایش داد و در نهایت پائولو دیبالا مهاجم سابق یوونتوس در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه دوم سومین گل را برای قهرمان کوپا آمه ریکا به ثمر رساند تا اولین فینالیسیما یا همان جام بین قاره ای جدید با برتری نماینده آمریکای جنوبی همراه شود.

این بازی آخرین بازی جورجو کیه لینی مدافع و کاپیتان تیم ملی ایتالیا برای آتزوری بود و او به صورت رسمی به دوران بازیگری اش در رده ملی پایان داد. همچنین این دومین جامی است که لیونل مسی در رده ملی به همراه آرژانتین کسب می کند. ستاره پاری سن ژرمن در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. این سی و دومین بازی بدون باخت متوالی آرژانتینی ها بود که 21 مورد آن را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی