دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

معرفی شهر ارلانگن 

یکشنبه، 02 آبان 1400
شهر ارلانگن آلمان یکی از شهرهای دانشجویی است که در استان بایرن (باواریا) قرار دارد و دانشگاه ارلانگن نورنبرگ، یکی از دانشگاه‌های باکیفیت آلمان را در خود گنجانده است. این دانشگاه دومین دانشگاه بزرگ استان بایرن شناخته می‌شود که بسیاری از افراد آن را برای تحصیل انتخاب می‌کنند. جمعیت شهر ارلانگن حدود ۱۰۳هزار نفر و مساحتش ۷۶.۹۰ کیلومترمربع است.

ارلانگن (آلمانی: Erlangen ) شهر دانشگاهی واقع در ایالت بایرن کشور آلمان است. این شهر در فاصله ۲۰ کیلومتری در شمال شهر نورنبرگ و در محل تلاقی رودخانه رگنیتز و انشعاب اصلی آن قرار دارد.

وضعیت آب وهوای شهر ارلانگن

شهر ارلانگن آلمان تابستان های معتدل به همراه آسمان نیمه ابری دارد و زمستان هایش بسیار سرد به همراه باد و آسمان ابری است. دمای هوای این شهر در طول سال از منفی ۳ تا ۲۵ درجۀ سانتی گراد متغیر است و دمای کمتر از منفی ۱۱ و بیشتر از ۳۱ درجۀ سانتی گراد در آنجا به ندرت دیده می شود. فصل گرم سال در شهر ارلانگن آلمان از ۲۸می آغاز می شود و تا ۸سپتامبر با متوسط دمای ۲۰ درجۀ سانتی گراد در روز ادامه می یابد. گرم ترین روز سال در ارلانگن ۳آگوست با حداکثر و حداقل دمای ۲۵ و ۱۳ درجۀ سانتی گراد است. فصل سرد سال در شهر ارلانگن آلمان نیز با متوسط دمای ۱ درجۀ سانتی گراد از ۱۵نوامبر آغاز می شود و تا ۴مارس ادامه می یابد. ناگفته نماند سردترین روز سال در این شهر ۹فوریه است که حداقل و حداکثر دما به منفی ۳ و ۴ درجۀ سانتی گراد می رسد. گردشگران نیز بهترین زمان سال برای سفر به شهر ارلانگن را از اواسط ژوئن تا اوایل سپتامبر می دانند.

جاذبه های گردشگری شهر ارلانگن

ارلانگن یکی از شهر های مهم آلمان است که شما می توانید با آن در جنوب این کشور و در ایالتی به اسم بایرن آشنا شوید. سرشماری هایی که در سال های اخیر صورت گرفته نشان می دهد که این شهر جمعیتی در حدود 105 هزار نفر دارد. از ارلانگن به عنوان یکی از مهم ترین مراکز دانشگاهی آلمان یاد می شود به طوری که در آن بیش از 45 هزار دانشجو زندگی می کنند. دانشگاه ارلانگن-نورنبرگ یکی از اصلی ترین مراکز آموزشی در ایالت بایرن به شمار می رود. اگر دوست دارید با برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر بیشتر آشنا شوید، ما را همراهی کنید.

برگکیرشوایه

یکی از مهم ترین اتفاق هایی که در این شهر می افتد، جشنواره آبجو خوری به اسم برگکیرشوایه می باشد. این جشنواره که به مدت 12 روز در این شهر برگزار می شود، یکی از برجسته ترین آبجو خوری ها در جهان به شمار می رود. در طول این 12 روز بیش از 1 میلیون نفر از شهر دیدن می کنند. براورد می شود که در طی این جشنواره، درامدی چند میلیون یورویی نسیب ساکنین شهر می شود. اگر دوست دارید در برگکیرشوایه شرکت کنید، باید در اوایل ماه اکتبر به این شهر سفر کنید.

رود رگنیتس

در این شهر چندین مکان طبیعی زیبا وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها رود رگنیتس می باشد. این رود که از فراکونی سرچشمه می گیرد، در نهایت به رودی بزرگی به اسم ماین منتهی می شود. این رود فضای زیبایی خلق کرده و به همین دلیل بازدید از آن می تواند یک تجربه فراموش نشدنی را برای شما رفم بزند. این رود که بیش از 58 کیلومتر دارد، یکی از بهترین قسمت ها برای انجام فعالیت هایی مانند ماهیگیری و رفتینگ می باشد. در سال های اخیر در نزدیکی رود رگنیتس امکانات رفاهی فراوانی را فراهم کرده اند.

باغ گیاه شناسی ارلانگن

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر که بهتر است بازدید از آن را در لیست خود قرار دهید، باغ گیاه شناسی ارلانگن نام دارد. شما می توانید با این باغ در مرکز شهر آشنا شوید. اگر به دنبال مکانی آرام می گردید که چند ساعتی در آن به آرامش فکر کنید، بهتر است از این باغ گیاه شناسی زیبا دیدن کنید. این باغ که تحت مالکیت و اداره دانشگاه شهر می باشد، بیش از 4 هزار گونه مختلف گیاهی را در خود جای داده است. یکی از مهم ترین بخش های باغ گیاه شناسی ارلانگن مربوط به قسمت گیاهان کمیاب می باشد.

باغ وحش شهر

اگر با خانواده خود از این شهر دیدن می کنید، بهتر است از باغ وحش دیدن کنید. از این مجموعه به عنوان یکی از برترین باغ وحش ها در ایالت بایرن یاد می شود. جالب است بدانید که در باغ وحش شهر بیش از 400 گونه مختلف جانوری زندگی می کنند. از جمله مهم ترین حیوانات این مجموعه می توان به مواردی مانند زرافه، فیل، گورخر، خرس قطبی و فیل اشاره کرد. در طول سال بیش از 350 هزار نفر از این مجموعه دیدن می کنند.

و در پایان...

شهر ارلانگن با 76.9 کیلومترمربع مساحت در جنوب شرقی کشور آلمان در ایالت باواریا در کنار رودخانه رگنیتز واقع شده است. این شهر همان جای است که همه ساله در ماه اکتبر به مدت 12 روز جشن آبجو در آن برگزار می شود که در این مدت میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب می کند.امیدواریم از خواندن این مطالب لذت ببرید با ساعد نیوز همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه