دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

آرمان رمضانی در ماسال بهشت پنهان در دل کوه‌های شمال / یکی از جاهایی که قبل از مردن باید دید😍+ ویدیو 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعد نیوز : پست اینستاگرامی آرمان رمضانی پسری از دیار ماسال را مشاهده می کنید که ویدیویی از کوه های پوشیده شده از ابر و منظره رویایی این شهر زیبا را با ما به اشتراک گذاشته است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، آرمان رمضانی زادهٔ 1 تیر 1371 در ماسال است . وی بازیکن فوتبال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

آرمان رمضانی در ابتدای فصل لیگ برتر 04–1403 قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. وی در اولین بازی پنجمین فصل حضور خود در استقلال، اولین گل فصل استقلال و خودش را در مقابل شمس آذر قزوین به ثمر رسوند.

در این صفحه از سایت مان پست اینستاگرامی آرمان رمضانی پسری از دیار ماسال را مشاهده می کنید که ویدیویی از کوه های پوشیده شده از ابر و منظره رویایی این شهر زیبا را با ما به اشتراک گذاشته است .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ آب‌پاکی "محمدرضا باطنی"، استاد سابق زبان‌شناسی دانشگاه تهران بر زبان فارسی/ در آینده برای کتب حافظ، سعدی و شاهنامه زیرنویس باید اضافه کنید
سوژه شدن موجودی حساب 12 رقمی و میلیاردی مشتری حواس پرت که رسید کارتش رو توی موبایل فروشی جا گذاشت+ عکس/ شما این همه عدد رو یکجا دیده بودین؟
نگاهی به ماشین رولز رویس هوش پران شاهین رضایی، رقیب تبریزی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/آرنولد تبریزی سوار بر هواپیمای رویاهایش😍
تغییر چهره گرگ پارسی با سِبیل های مشتی ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست +عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
خلاقیت منحصربفرد و دیدنی راننده آبادانی در تبدیل ماشینش به مهدکودک بازدید میلیونی گرفت+ ویدیو/ انصافا ابتکارش حرف نداره👌
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟