دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ورزشی: مراسم ازدواج کیه زا در حضور چهره‌های مطرح دنیای فوتبال برگزار شد. البته با توجه به این که پائولو دیبالا نیز در روز مشابهی ازدواج خود را جشن می‌گیرد، مهاجم آرژانتینی آاس رم، در مراسم یاد شده غایب بود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مراسم ازدواج فدریکو کیه زا و همسرش لوسیا برامانی، روز شنبه در میان استقبال آشنایان و نزدیکان این دو نفر، برگزار شد. وینگر یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که از دو سال قبل با خانم برامانی وارد رابطه شده بود، امروز رسما با او ازدواج کرد.

معشوقه 23 ساله او علاوه بر فعالیت در عرصه مدلینگ، یک روانشناس است و در حال حاضر در اینستاگرام، 213 هزار دنبال کننده دارد. مراسم مذهبی ازدواج آن‌ها، رأس ساعت 16:00 امروز به وقت محلی، در کلیسای جامع گروستو آغاز شد. پس از «بله» گفتن زوجین به یکدیگر، آن‌ها برای برپایی جشن اصلی، راهی قلعه باستانی کاستلو دی ویکارلو، واقع در 30 کیلومتری گروستو شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
خوش و بش نمایندگان مجلس با مسعود پزشکیان در حضور اولِ صبحی رئیس جمهور منتخب+ویدیو/ قالیباف: ایشون درباره تشریفات بنای جدیدی می‌ذاره که خوبم هست
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
ویراستاری تخصصی مقاله
تست هوش/ حتی تیزترین ذهن‌ها نمی‌توانند در 10 ثانیه "کاسۀ شیشه‌ای" را در اتاق گربه و سگ پیدا کنند
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب