دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ارسلان مطهری از استقلال خداحافظی کرد/ 10 مورد از لحظه های ویژه و فوق العاده ارسلان مطهری در استقلال+عکس 

دوشنبه، 30 بهمن 1402
کد خبر: 376220
ساعدنیوز:ارسلان مطهری بعد از 123 بازی با پیراهن استقلال و زدن 29 گل، دوران این بازیکن با پیراهن آبی تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از پایگاه خبری فوتبالی، بازیکنی که توسط هواداران پرستیده می‌شد و شایستگی رفتار و پایان بهتری را داشت. این بار برخلاف دوران ساپینتو، به شماره 72 فرصت داده نشد تا بازهم خودش را اثبات و توانایی‌هایش را نشان دهد. این 10 لحظه را از این همکاری تقریبا 4 ساله به عنوان یادگاری‌های مطهری در استقلال تماشا کنید.

دبل در دربی

ارسلان مطهری در چهارمین بازی‌اش برای استقلال در لیگ برتر، برابر پرسپولیس قرار گرفت؛ بازی برگشت لیگ نوزدهم. و زننده هر دو گل تیم مجیدی در این بازی شد.

یک گل در نیمه اول و یک گل در نیمه دوم. حالا هواداران، بازیکنی داشتند که می‌شد برای رقیب کری خواند.

بعد از 267 روز

267 روز طول کشید تا مطهری یک بار دیگر برای استقلال گل بزند. گلی که ارزش زیادی داشت: فتح سوپرجام. مردی که حتی روی نیمکت هم نمی‌نشست، وارد ترکیب اصلی شد و با یک ضربه سر، جام دومش را با استقلال فتح کرد.

شروع با دبل

اولین گلهای مطهری برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا زده شد. او برابر الریان در دقایق پایانی وارد زمین شد درحالیکه تیمش با 3 گل جلو بود. مطهری بعد از کری با دروازه‌بان رقیب، دروازه او را 2 بار باز کرد و برد استقلال را 5گله کرد.

ژوکر طلایی

برابر نفت مسجدسلیمان بود که از اولین گل مطهری برای استقلال در لیگ برتر رونمایی شد. او که چند روز قبل به استقلال پیوسته بود، جانشین دیاباته مصدوم شد و دقایقی بعد با یک ضربه زمینی دروازه رقیب را باز و بازی را به تساوی کشید.

گره باز شد

کار استقلال برابر پیکان در جام حذفی به مشکل خورده بود. بازی در 90 دقیقه بدون گل تمام شد و حالا کار به وقت‌های اضافه کشیده بود. مطهری از روی نیمکت بلند شد، به زمین رفت و با یک ضربه فوق‌العاده تک گل بازی را زد.

جشن با گیتار

ورزشگاه پر از جمعیت آزادی، میزبان جشن قهرمانی استقلال در لیگ 21 بود. و اوج این هیجان، وقتی بود که ارسلان مطهری با عینک دودی به چشم و گیتاری در دست وارد زمین چمن شد. این قطعا به یادماندنی‌ترین لحظه مطهری در استقلال است.

شادی قبل از گل

مطهری در آخرین بازی فصل قبل، صحنه‌ای را رقم زد که نشان می‌داد او چقدر به مهدی قایدی اطمینان دارد. توپ با ضربه سر مطهری به قایدی رسید و او را با دروازه‌بان تراکتور تک به تک کرد. مطهری اما قبل از گل شدن توپ، دستانش را به نشانه شادی بالا برد.

من برگشتم

بازی با هوادار، تولد دوباره مطهری بود. بازیکنی که در 10 بازی قبلی به ندرت بازی می‌کرد و بیشتر زمانش در تمرینات را پشت دروازه می‌گذراند، بالاخره خودش را به ساپینتو ثابت کرد. او در ترکیب اصلی قرار گرفت و پاس تک گل بازی را به محبی داد.

چه گلی

مطهری تنها 3 دقیقه قبل وارد زمین شده بود. پشت محوطه جریمه استقلال، رضاوند با یک پاس کوتاه، مطهری را صاحب توپ کرد. گیتاریست با توپ تا درون محوطه صنعت نفت حرکت کرد، دروازه‌بان را دریبل زد و تور را لرزاند.

آخرین صحنه: گریه

آخرین فریم ماندگار از دوران ارسلان مطهری در استقلال مربوط است به حضورش در دربی فینال جام حذفی فصل قبل. مردی که آمده بود رکورد بشکند، خیلی زود مصدوم شد و با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد. آن لحظه، کسی فکر نمی‌کرد ارسلان مطهری دیگر در دربی نباشد.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍