ساعدنیوز
ساعدنیوز

ارز دیجیتال هولو HOT چگونه است؟

  یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 11 دقیقه
ارز دیجیتال هولو HOT چگونه است؟
هولو holo توسط آرتور بروک و اریک هریس-براون بنیانگذاری شد. آرتور به عنوان یک متخصص هوش مصنوعی در Hughes ، GM و Chrysler کار کرده است. وی بسیاری از سیستم های ارزی را طراحی کرده است. اریک در زمینه زیرساخت های نرم افزاری تجربه ای دارد. وی چندین سیستم عامل Cryptocurrency را تأسیس کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ارز دیجیتال Holo که با نماد HOT در معاملات شناخته می شود، توکن پلتفرم Holochain است که در حال حاضر با 142 میلیون دلار ارزش بازار در جایگاه چهل و چهارم ارز های دیجیتال ایستاده است. Holochain یک پلتفرم بلاکچین که توکن و ارز دیجیتال آن با نماد HOT شناخته شده است. این پلتفرم اخیرا به منظور بهینه سازی عملکرد قراردارد های هوشمند (Smart contracts) به خوبی اپلیکیشن های غیرمتمرکز ارائه شده است.

ارز هولو در عمل یک توکن غیر قابل استخراج است. توکن های غیر قابل استخراج در ابتدا توسط خالق آن توکن استخراج شده اند و سپس به عموم عرضه می شوند. تعداد کل توکن های موجود هولو 177,619,433,541 عدد می باشد.

ارز دیجیتال هولو holo یک پلتفرم میزبانی از همتا و همسالان توزیع شده برای برنامه های Holochain است و یک پل به اینترنت جدید هم شناخته می شود. هولو به عنوان پلی بین برنامه های توزیع شده هلو چین و وب متمرکز فعلی عمل می کند. هولو با ایجاد یک اکوسیستم و ارز دسترسی به برنامه های توزیع شده را به مرورگر آشنا دسترسی می دهد و خدمات میزبانی توزیع شده را توسط همسالان امکان پذیر می کند. هولو یک پلتفرم غیرمترقبه چند منظوره است و هدف اصلی ایجاد فضای میزبانی برای برنامه های اجتماعی است. این برنامه ها در خارج از اینترنت متمرکز از طریق زیرساخت های همتا به نظیر مبتنی بر محاسبات ابری میزبانی می شوند.

ارز دیجیتال (holo (HOT را بیشتر بشناسید.

هولو با میزبانی وب آنچه را که Airbnb در هتل ها انجام داد ، انجام می دهد. هرکسی می تواند با تبدیل رایانه خود به منبع درآمد ، با میزبانی در هولو فیول برای میزبانی برنامه های توزیع شده ، میزبان شود. نرم افزار هولو در پس زمینه اجرا می شود و منابع ذخیره و پردازش اضافی را نیز برای ارائه hApps به وب میراث اختصاص می دهد. میزبان انتخاب می کند که اچ اپس برای خدمات ، قیمت میزبان خود را تعیین کرده و اولویت های خود را مدیریت کند.

هدف ارز هولو چیست؟

پلتفرم Holo به کاربران خود اجازه می دهد تا چندین نرم افزار توزیع شده را بر روی رایانه های خود بدون نیاز و تخصص خاصی در میزبان خود قرار دهند. این درآمد را در قالب قیمت میزبانی که کاربران در انتخاب آزاد دارند ، جبران می کند.به عنوان برنامه پرچمدار ما که روی هولو چین ساخته شده است ، هدف هولو این است که hApps را به راحتی در دسترس کاربران اصلی اینترنت قرار دهد. این کاربران ممکن است آماده نصب و آزمایش با نرم افزارهای رمزنگاری نسل بعدی مانند هولو چین نباشند ، زیرا اکثر آنها با برنامه های وب توزیع شده کاملاً آشنا نیستند. اما ، با تایپ کردن یا کلیک کردن بر روی URL در یک مرورگر وب ، که آشنا باشد ، کاربران قادر خواهند بود به اچ اپس به روشی که قبلاً عادت کرده اند ، دسترسی پیدا کنند.هولو روی هولو چین اجرا می کند یک چارچوب نسل بعدی که بسیار مقیاس پذیر است ، از لحاظ ظاهری سریع تر ، به مراتب با انرژی بیشتر و 10،000 برابر ارزان تر از blockchain.

توسعه دادن ارز دیجیتال هولو HOT

هولو holo توسط آرتور بروک و اریک هریس-براون بنیانگذاری شد. آرتور به عنوان یک متخصص هوش مصنوعی در Hughes ، GM و Chrysler کار کرده است. وی بسیاری از سیستم های ارزی را طراحی کرده است. اریک در زمینه زیرساخت های نرم افزاری تجربه ای دارد. وی چندین سیستم عامل Cryptocurrency را تأسیس کرده است.

هولوچین چیست؟

1 . چارچوب مرکزی هولو Holo ، به نام هولوچین ، سیستمی از blockchain ها است که در آن هر گره بر روی زنجیره جداگانه خود عمل می کند. تمام بلاکچین ها با کلیدهای رمزنگاری که منحصر به فرد برای هر گره است ، کار می کنند.
2 . این مفهوم مشکل مقیاس پذیری در بلاک چین ها را حذف کرده است ، جایی که هر گره مجبور شد رکورد خود را در یک شبکه عمومی به روز کند. از آنجا که هر گره دارای بلاک چین مخصوص به خود است ، بنابراین وقتی یک گره آفلاین می شود ، هیچ داده ای از دست نمی رود. بلاک چین اولیه عمومی بدون هیچ گونه تأثیر ادامه می یابد.
3 . Holochain برای تأیید داده ها در هر بلاکچین گره ای ، از یک جدول Hash توزیع شده (DHT) استفاده می کند. این جدول توسط زنجیره مرکزی هولو چین نگهداری می شود. توسعه دهندگان این مفهوم را از طریق قیاس DNA موجودات زنده توضیح داده اند. جدول هش داده های مربوط به بلاکچین گره ای فردی مانند سلول زنده را ذخیره و ذخیره می کند.
4 . سوخت هولو اعتباری رمزنگاری است که کاربران برای خدمات میزبانی خود دریافت می کنند. سوخت هولو توسط یک قدرت محاسباتی مشترک بین میزبان پشتیبانی می کند که باعث می شود شبکه با ارزش باشد ، از این طریق قدرت خرید بیشتری به اعتبارات می بخشد.

5 . تمام تراکنش های موجود در این سکو به عنوان ورودی های حسابداری مضاعف ثبت می شوند. بنابراین ، سیستم حسابداری داخلی آن شبیه به ترازنامه است که هیچگونه احتکار ، احتراق و استخراج سکه را امکان پذیر نمی کند. به این ترتیب ، توازن مثبت و منفی همیشه برابر است و عرضه ارز خالص هولو همیشه صفر است.
6 . این پلتفرم دارای یک معماری غیرمتمرکز همتا (P2P) است که در آن همه گره ها از یکدیگر متفاوت هستند. از پروتکل Proof-of-Service برای تولید فاکتور برای خدماتی که ارائه می دهد استفاده می کند. سیستم آن به عنوان پلی بین شبکه متمرکز و blockchain عمل می کند.

روند معامله در پلتفرم

1 . روند انجام معاملات بر روی پلتفرم شامل ارائه دهنده برنامه است که ابتدا یک سرویس میزبانی را خریداری کند. در مرحله بعد ، میزبان گزارش های خدمات امضا شده و ارسال فاکتور PoS را تولید می کند. ارائه دهنده برنامه سپس پرداخت را به صورت اعتبار میزبانی انجام می دهد.
2 . هولو کلیه معاملات را به عنوان سوابق حسابداری دو ورود ثبت می کند. هر معامله ای که کاربر انجام می دهد به وعده هزینه معامله متصل است. این درخواست پرداخت نیست. در عوض ، مشابه فرایند PoS با وعده پرداخت است.
3 . هر معامله ای که کاربر می تواند به شما امکان پذیر باشد و بتواند تصمیم گیری کند معامله متصل است. این درخواست می کنید در عوض ، این فریدن PoS با و استراحت استر.
4 . از طریق این فرآیند هزینه، Holo اطمینان می دهد که خدمات خود را تحریک می کنند و ضمن اطمینان از اینکه هزینه های بالایی را در مقایسه با سیستم عامل های رقیب پرداخت نمی کنند.

طریقه استفاده

تقسیم اقتصاد : هولو مفهوم اقتصاد اشتراکی را تبلیغ می کند. این امکان را به کاربران می دهد تا تعاونی های قابل تعامل ایجاد کرده و با جوامع بزرگ ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند از طریق تسهیلات مربوط به معاملات خرد ارائه شده توسط هولو ، منابع ، هر چقدر کوچک یا بزرگ را به اشتراک بگذارند.
اشتراک گذاری ایمن : هولو سیستم مشترکی را برای بخش پزشکی ارائه می دهد. این پلتفرم متخصصان پزشکی را قادر می سازد تا داده های پشتیبانی شده با تجزیه و تحلیل و بینش را ضبط و مدیریت کنند.
اکوسیستم ارتباطی : زیرساخت های همتا به همتا که هولو بر روی آن کار می کند، کاربران را قادر می سازد بدون نظارت در شبکه متمرکز از امکانات ارتباطی استفاده کنند. کاربران می توانند داده ها را از طریق اکوسیستم سالم هولو به سیستم عامل منتقل کنند.

HOT نشانه این ارز است.

نشان هولو HOT یک نشانه کاربردی است که برای مشارکت کنندگان در اکوسیستم آن ساخته شده است تا بتوانند در این سیستم عامل و مشارکت کنند. در صرافی هایی مانند CoinCodex ، IDEX ، DDEX و Binance برای خرید در دسترس است.

ذخیره سازی (holo-(HOT

نشانه های HOT می توانند در هر کیف پول ETH مانند MyEtherWallet ذخیره شوند زیرا سازگار با ERC20 است. در مای اتر ولت ، ابتدا باید یک آدرس ولت ایجاد کرده و مراحل تنظیم را تمام کنید. در مرحله بعد ، برای تجارت آن با ارزهای هات ، باید مقداری ارز اتر اضافه کنید. پس از اتمام مبادله ، برای سکه های هات خود فضای ذخیره ایمنی خواهید داشت.
سایر گزینه های ذخیره سازی شامل کیف پول سخت افزاری مانند Ledger Nano S و Trezor است. Exodus و Jaxx همچنین کیف پولهای ذخیره سازی سازگار برای HOT هستند. هولو در تلاش است تا کیف پول رسمی خود را نیز راه اندازی کند.

آینده هولو چیست؟

1 . هولو دارای یک کاغذ سبز پیشبینی شده است که جزئیات نقشه راه آینده شرکت را نشان می دهد. در سه ماهه اول سال 2018 ، این پروژه با موفقیت یک کمپین جمع آوری کمک مالی و ICO را انجام داد. برخی دیگر از مناطق تمرکز برای این سه ماهه شامل رشد شبکه هولو و تبلیغات در بین توسعه دهندگان اولیه است.
2 . این شرکت ویژگی های جدیدی را در Holochain معرفی کرده است:
بسته بندی معاملات
اشکال زدایی
معیار عملکرد
پالایشگاه شایعات و دیگران.
3 . همچنین برخی از برنامه های خدمات هسته اصلی مانند رفل و برنامه های نسخه ی نمایشی مانند HoloChat را تقویت کرد.
4 . سه ماهه دوم سال 2018 بر آزمایش نرم افزار Holo Alpha و توسعه Holochain Alpha 2 متمرکز شده است. این تیم برای ادغام آسانتر برنامه های مدیریتی کار کرده است.
5 . سه ماهه سوم سال 2018 شامل اولین معامله هولو با استفاده از سوخت هولو است. همچنین به علامت 2000 میزبان رسید. این تیم در حال توسعه Holochain Alpha 3 است که شامل ویژگی هایی مانند ممیزی امنیتی و تنظیم پارامترهای DHT است. این مرحله همچنین شامل توسعه خدمات اصلی برنامه هایی از قبیل:
دایرکتوری هولوچین
فهرست هولوچین
ذخیره هوشمند
خدمات DPKI و هویت
6 . اهداف برای سه ماهه چهارم سال 2018 شامل 100 میلیون معاملات آزمایش در ساعت از طریق سوخت هولو است. همچنین تست آزمایشی Holo بر روی 10،000 دستگاه میزبان راه اندازی می شود. این سه ماه آماده است تا نسخه بتا هولو چین را نیز راه اندازی کند. این تیم همچنین در نظر دارد فروشگاه اپ هولو چین را به همراه بیش از 50 برنامه مبتنی بر هولو چین معرفی کند.

چگونه هولو با دیگر ارزهای رمزنگاری شده تفاوت دارد؟

هولو ویژگی های مختلفی را تشکیل می دهد و از چندین مفهوم استفاده می کند که آن را از رقبا متمایز می کند.
1 . در این پروژه از سوخت هولو استفاده می شود ، یک رویکرد عامل محور برای رمزنگاری. این متفاوت از رویکرد محور داده ای است که بسیاری از سیستم عامل ها روی آن کار می کنند. این روش هولو را قادر می سازد یک سیستم حسابداری بسیار کارآمد ایجاد کند که بدون مکانیسم های توزیع مبتنی بر اجماع کار کند.
2 . هولو برای کاربر رایج اینترنت است. این برنامه امکانات بلاکچین و دسترسی به برنامه های غیرمتمرکز را بدون نیاز به هیچ نرم افزار اضافی فراهم می کند. این سیستم میزبانی کاربران را قادر می سازد بدون استفاده از دانش فنی زیادی درباره cryptocurrency و blockchain از این سیستم عامل استفاده کنند.
3 . این بستر در اتصال به اشتراک گذاری اطلاعات با هاستینگ بی نظیر است. مدل میزبانی آن کاربران را قادر می سازد تا با حداقل سرمایه از طریق میزبانی ابری ، مشاغل خود را توسعه دهند. این شرکت با بهره گیری از پتانسیل صنعت محاسبات ابری ، به دنبال ارائه راه حل های تجاری است.
4 . این پروژه با توجه به اینکه شبکه ای از بلاک چین ، اجتماع برنامه نویسان برنامه ها ، شبکه ای برای میزبانی و به اشتراک گذاری داده ها و یک جامعه پر رونق را شامل می شود ، با رقبا متفاوت است.

باید روی (holo-(HOT سرمایه گذاری کنید.

  1. هولو تلاش دارد تا مشکل تمرکزگرایی را که حتی در درون فناوری blockchain وجود دارد حل کند. این پروژه بدون فشار نیازهای محاسبات و تخصص فنی ، خدمات بلاک چین را ارائه می دهد. برای مرد معمولی ساخته شده است.
  2. این پلتفرم براساس مفهوم سنتی حسابداری دو ورود ساخته شده است که از دیدگاه کاربران نوعی مشروعیت مفهوم آن را فراهم می کند. بخش عمده ای از پتانسیل های آن به این واقعیت است که این یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای فناوری بلاک چین است.
  3. Holochain از نظر اشتراک و میزبانی اطلاعات ضمن ایجاد همزمان درآمد ، چیزهای دیگری برای ارائه دارد. این تیم دارای یک تیم حرفه ای باتجربه است تا به بهترین شکل پروژه را ارائه دهد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

3 دیدگاه
  دیدگاه ها
Morteza
3 سال پیش

لذت بردم بابت نگارش این مقاله، حضورتان قابل تقدیر است
Mehran
4 سال پیش

واقعا مقاله کامل و جامعی بود ممنون
حسین
4 سال پیش

سلام خدمت تمامی دست اندرکاران این سایت جالب مقاله ای به این ریز بینی دردهیچ یک از سایتهای دیگر ندیده ام واقعا دست مریضاد به نویستده مقاله البته اگه مشخصات نویسنده ذکر میشد جای تشکر فراوان بود و هست با ارزوی بهترینها برای شما عزیزان سایت ساعدنیوز
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (370 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (123 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (65 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (27 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (24 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (16 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (15 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس مراسم تشییع محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ از مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا سحر دولتشاهی و امیر آقایی... معرفی 6 قلعه‌ عظیم و شکوهمند تاریخی برای بازدید در تور هند پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن نگاهی به کارت دعوت به مراسم عقد در دوره قاجار +عکس/ با اینکه پولدار بوده ولی خبری از شام و ریخت و پاش نیست! خوانندگی خنده دار احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت با صدای زنانه/ آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی تو که منو رسوا کردی😂 خلاقیت خنده دار چوپان برای حفظ گوسفندش از سرما حماسه آفرید+ویدئو /مغز تو رو باید طلا گرفت😂 هدیه ارزشمند امام خمینی(ره) به مادر عادل فردوسی پور سر عقدشان+ویدئو بی ربط ترین و خصوصی ترین سوالی که یک دانشجو از آیت الله هاشمی رفسنجانی پرسید+ ویدیو/ این سوال باید توی گینس ثبت میشد بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال و حضور چند ساعتی در محل کار سابقش+ویدیو (عکس) نگاهی به امضای زیبا عادل فردوسی پور مجری پُرحاشیه/ چه هنرمندانه و زیبا، امضاش شبیه خودشه پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بود+ویدئو میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس کیک تولد و جشن لاکچری پوریا پورسرخ+عکس/این کیکه یا پادشاه کاخ سلطنتی... مراسم آشتی کنان بهاره رهنما و بهنوش بختیاری با حضور جمع زیادی از مردم+ویدیو/ دعوا بر سر چه بود؟ شیرین و سلمان نون خ بچه دار می شوند/ چه اسمی هم رو بچه شون گذاشتن!! سلیمان +فیلم تغییر چهره هوش پران فاطمه گودرزی با گریم مردانه و ریش+عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز کم سن و سالِ علاقمند به ازدواج در پاسخ به سوال درسی حماسه آفرید+عکس/ فقط جواب معلمش منو کُشته😂 هنرنمایی خلاقانه دکتر دندانپزشک در طراحی دندان مشتری هایش به شکل نقوش چینی/ دکترای افتخاری هنر حق توئه +عکس نگاهی به خونه زندگی لاکچری و اعیانی سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی+ عکس/ خونه نه انگار کاخه اینجا😍 حدیث میرامینی همبازی مرد عنکبوتی شد/ شاهکاری جدید از اُسکار مهران مدیری +فیلم شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!+ ویدئو جشن تولد ساده و بدون تجملات پسر پرویز پرستویی در خانه زیبایش و با دکوری های نوستالژی‌اش با رونمایی از نوه بانمک آقای بازیگر+عکس / مبارک باشه غوغای خوانندگی بی نظیر بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت در نانوایی/ مردم چه استقبالی میکنن+ویدیو خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد دانش آموزی که داماد معلمش شد+ ویدئو/به این میگن دانش آموز زرنگ ... 7 راه حل ساده برای جلوگیری از سر خوردن فرش روی سرامیک 5 ترکیب ساده و ارزان برای تمیز کردن لیوان کدر با 3 ترفند ساده لباس آب رفته را به حالت اول بازگردانید 4 خاصیت عجیب وایتکس برای شاداب شدن گیاهان آپارتمانی (فیلم) حامد آهنگی: ما تو جکوزی چیزایی از سید جواد هاشمی دیدیم که تا حالا ندیده بودیم! معرفی مهم‌ترین موزه‌های استانبول
تیتر امروز   
شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟ میرتل، زنی که با 4 پا به دنیا آمد و در نهایت مادر شد! +عکس شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم/ ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد اعتراف جالب طناز طباطبایی/ عاشق این فوتبالیست بودم! خودداری مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است!
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ...