آشنایی با ارز دیجیتال اومیسگو OmiseGO

  یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
آشنایی با ارز دیجیتال اومیسگو OmiseGO
OmiseGO در حال حاضر با بسیاری از نام های بزرگ در صنعت همکاری های خوبی داشته و به رشد و محبوبیت خود ادامه خواهد داد. با آمدن شبکه پلاسما ، ارزش OMG انتظار می رود که در سطح صفحه افزایش یابد. دنیای رمزنگاری که می تواند یک میلیون معاملات در ثانیه را پردازش کند ، مطمئناً راهی برای پذیرش انبوه خواهد بود و OMG رهبری هزینه را به عهده دارد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، OmiseGO یا به اختصار OMG یک پلتفرم غیر متمرکز و بلاکچین با پشتوانه ی دارایی است. برخلاف پلتفرم های مبادلات غیر متمرکز، با اومیسگو می توان بین چندین بلاکچین تبادل انجام داد. اومیسگو با امید ایجاد راه حلی برای مشکلات مالی در هماهنگی بین سیستم های پرداخت روی کار آمده است. OmiseGO با ارائه ی یک صرافی غیر متمرکز در شبکه ی بلاکچین، یک نسل جدید از خدمات انتقالِ دارایی برای ارزهای مختلف را ایجاد کرده است.

با اتصال شبکه ی کمپانی به شبکه ی اتریوم، هر کسی می تواند تراکنش های خود را انجام دهد. علاوه بر این میلیون ها کاربر با این تکنولوژی به جای استفاده از پول، از ارزهای غیرمتمرکز مانند ETH، BTC و غیره استفاده می کنند.

اومیسگو (OmiseGO (OMG چیست؟

اومیسگو OmiseGo در سال 2013 در تایلند توسط جون هاسگاوا و دونی هارینسویت به عنوان یک شروع کار برای ارائه راه حل های پرداخت آنلاین ارائه شد. از آن زمان، به خصوص در بین بازرگانان محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، زیرا معاملات بدون وابستگی به شخص ثالث را امکان پذیر می سازد.تیم مشاوره miseGo شامل Vitalik Buterin و Gavin Wood ، بنیانگذاران اتریوم است. پیشنهاد اولیه سکه آن حدود 25 میلیون دلار افزایش یافت.

کیف پول White-label

کیف پول White-label که قرار است SDK آن را اوایل ۲۰۱۸ روانه بازار کند، به شما اجازه می دهد طیف وسیعی از راه حل های پرداخت که می تواند به راحتی در شبکه OmiseGO انجام شوند را در اختیار داشته باشید. به شما امکان انجام تراکنش هایی با ارزهای دیجیتال، ارزهای سنتی، کارت هدیه، پرداخت های اعتباری و … می دهد. تمامی این تراکنش ها در شبکه OmiseGO انجام و ثبت می شود.

مزایای اومیسگو:

  1. فناوری OMG مبتنی بر فناوری غیرمتمرکز بلاکچین شبکه اتریوم است که با استفاده از معماری پلاسما طراحی شده است و این امکان را فراهم می کند تا سرعت سریع ، و راه حل های خوبی برای امنیت و راه حل های واقعی برای صنعت مالی داشته باشد.این کار نه تنها با اطمینان از انجام معاملات مستقیم به همتا، بلکه امکان استفاده از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز را نیز فراهم می آورد، که می توانند بر روی یک لایه Ethereum ساخته شده و امکان استفاده از فناوری آن را فراهم کنند.
  2. با استفاده از این فناوری ، OmiseGo قصد دارد راه حل های بانکی و مالی جهانی را ارائه دهد ، که شامل می شود اما فقط به تبدیل ارز، اعتبار و بدهی پول ، حواله و غیره محدود نمی شود نه تنها افرادی که حساب بانکی دارند بلکه کسانی که نمی کنند.
  3. این کار با استفاده از رمزنگاری OMG انجام می شود که در صورت انجام معاملات مربوط به نقل و انتقال پول یا نقاط وفاداری یا نشانه ها ، در صورت وجود شرکت هایی مانند شرکت های هواپیمایی مختلف، می توانید با پول فیات رد و بدل شوید.
  4. توکن OMG سوخت شبکه پلاسما است که انتظار می رود به تقویت معاملات کریپتو کمک کند. با استفاده از یک مدل Proof-Of-Stake افرادی که دارای علائم OMG هستند با ایمن سازی شبکه پلاسما می توانند سود کسب کنند.

چرا omisego؟

مسئله عمده ای که افراد در امور مالی انتقال پول از جمله حواله ها ، تبدیل ارز و غیره با آن روبرو هستند ، افراد میانسال (شامل بانک ها) هستند که برای افزایش سود نرخ کمی افزایش می دهند.
این همان چیزی است که فناوری OMG با اجازه انتقال مستقیم بین کاربران از بین می برد ، بنابراین هزینه اضافی افراد میانسال را از بین می برد.
همچنین می توان از OmiseGo برای دادن یا بازپرداخت امتیازهای وفاداری در شرکتهای هواپیمایی (یا هر صنعت دیگری ، برای این موضوع استفاده کرد).
قراردادهای هوشمند روشهای بی خطر برای انجام معاملات مالی به ویژه مواردی است که مبالغ زیادی را شامل می شود. آنها بدون رضایت همه طرفهای ذیربط قابل تغییر نیستند و اطمینان حاصل می کنند که همه طرفها پایان معاملات خود را تأیید می کنند.

روند معامله در اومیسگو

  1. اومیسگو OmiseGo هم در معامله ساده نظیر همتا و هم در فن آوری پیچیده قرارداد هوشمند کار می کند. قراردادهای هوشمند به افراد درگیر اجازه می دهد شرایط خاصی را تعیین کنند و قراردادها فقط در صورت تحقق شرایط اجرا می شوند.
  2. از آنجا که فناوری OMG مبتنی بر اتریوم است ، می تواند فرآیندهای معامله ای را که توسط اتریوم استفاده می شود ، به کار بگیرد و از سکه OMG خود به عنوان سوخت استفاده کند.
  3. اومیسگو از آنجا که از معاملات SWIFT پشتیبانی می کند ، می تواند در معاملات عمده مالی و صرافی ها مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که هزینه ای را که توسط موسسات مالی مانند بانک ها و کارگزاران گرفته شده است ، حذف می کند ، انتخاب روش پرداخت و نقل و انتقالات برای کسانی است که یا باید مبلغ زیادی پول را به ارزهای مختلف تبدیل کنند یا فروشندگانی که به صورت عمده پول پرداخت می کنند.
  4. شرکت هایی که مواد اولیه و کالاهای خام را به کشورهای مختلف وارد و صادر می کنند می توانند از اومیسگو با استفاده از نشانه های OMG به عنوان ارز برای معاملات استفاده کنند و آن را بر اساس آن به ارز فیات تبدیل کنند.

نحوه خرید و ذخیره OMG

بیشتر ارزهای رمزنگاری شده در بازار روشهای معدنی خاصی دارند که به مردم اجازه می دهد آنها را در اختیار داشته باشند. کل عرضه 140 میلیون توکن OMG. شاید تعجب کنید که معدن OmiseGO چگونه کار می کند؟ در واقعیت هیچ معدن OMG وجود ندارد. تمام سکه ها از زمان آغاز به کار خود پیش ساخته بودند.
1 . سکه OMG برای تجارت در صرافی های مهم مانند Binance ، Kucoin ، Cryptopia ، HitBTC و موارد دیگر قابل استفاده است. همه مبادلات به جفت شدن OMG با Bitcoin و Etheruem تمایل دارند و برخی حتی از Litecoin پشتیبانی می کنند.
2 . این بدان معنی است که می توانید با استفاده از ترازوی موجود Bitcoin ، Ethereum یا Litecoin ، نماد OMG را خریداری کنید.
3 . البته بهترین روش برای تعیین اینکه کدام زوج استفاده شود ، اگر بتوانید تمام نرخ ها را در یک مکان مقایسه کنید. این جایی است که CoinSwitch وارد می شود.
4 . CoinSwitch ، بزرگترین صرافی cryptocurrency یکی از بهترین سایت ها برای تبادل رمزهای رمزنگاری است ، زیرا این امکان را به کاربران می دهد تا نرخ های مختلف ارز را از طریق اینترنت مشاهده کنند و به آنها اجازه دهند بهترین گزینه موجود را انتخاب کنند. همچنین این پلتفرم سریع است و به سرعت کلیه معاملات را پردازش می کند ، همچنین به کاربر این امکان را می دهد تا ارزهای رمزپایه را با هم مبادله کرده و در کیف پول خود مبادله کند که این امکان را برای دسترسی تمام وقت به ارز دیجیتال فراهم می کند ، حتی اگر سایت نباشد. کار کردن.

آینده اومیسگو چگونه است؟

حدود 18،825،594 دلار توکن OMG در حال حاضر در بازار وجود دارد.
اومیسگو در بازار رمزنگاری خوب عمل کرده است و یک انتخاب altcoin بسیار محبوب است. طبق اعلام The Coin Telegraph ، عمده پشتیبانی دولت تایلند به کمک آن در برخی مسائل مالی کمک کرده است.
OMG توسط بانک تایلند تأیید می شود و با نام هایی مانند مک دونالد و همچنین Alipay به عنوان نوعی پرداخت پذیرفته می شود. چندین مارک بزرگ – مانند SBI Investments ، Golden Gate Ventures ، SMBC و غیره ، شرکای اومیسگو هستند.
به نظر می رسد آینده اومیسگو کاملا روشن است ، و حتی اگر هیچ بحثی در مورد ساخت نشانه های دیگر وجود ندارد. استفاده از آن در بخش مالی ممکن است به زودی منجر به سفارشی سازی بیشتر برای همین شود و به زودی می تواند به موازات بانکها اجرا شود.

اومیسگو چگونه متفاوت است؟

اومیسگو برخلاف بیت کوین ، صرفاً برای معاملات همتا به همکار مورد استفاده قرار نمی گیرد. کاربرد عمده آن در بخش مالی خصوصاً در مورد صرافی ها و معاملات بزرگ است. بیت کوین در حال حاضر از:
1 .هزینه بالای تراکنش
2 .زمان های زیاد ترخیص معامله
OmiseGo قصد دارد این دو مسئله را با بیان اینکه شبکه پلاسما Etheruem است ، برطرف کند. شبکه پلاسما حداکثر 1 میلیون معاملات در ثانیه را پردازش می کند و موج جدیدی از تصویب رمزنگاری را در پی خواهد داشت.

آیا باید در OmiseGo سرمایه گذاری کنید؟

OmiseGO در حال حاضر با بسیاری از نام های بزرگ در صنعت همکاری های خوبی داشته و به رشد و محبوبیت خود ادامه خواهد داد. با آمدن شبکه پلاسما ، ارزش OMG انتظار می رود که در سطح صفحه افزایش یابد. دنیای رمزنگاری که می تواند یک میلیون معاملات در ثانیه را پردازش کند ، مطمئناً راهی برای پذیرش انبوه خواهد بود و OMG رهبری هزینه را به عهده دارد.اکنون روی OMG سرمایه گذاری کنید و مطمئناً بازده خوبی را به دست می آورید. این کشور قبلا اهمیت و کاربرد آن را در دنیای شرکتی مالی اثبات کرده است و قابلیت اطمینان و فناوری آن فقط بهبود می یابد.

ین و آینده نگران خبره در این عرصه، ارز های دیجیتال در آینده ای نه چندان دور جایگزین پول های سنتی و کارتهای بانکی برای انجام هر گونه معامله و مبادلات می شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (395 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (69 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (51 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس