دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

اسب اصیل و میلیاردی سردار آزمون 

پنجشنبه، 08 دی 1401
ساعدنیوز: سردار آزمون تصویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، سردار آزمون علاوه بر آنکه در دنیای حرفه ای فوتبال نامی برای خودش دست و پا کرده، دل در گرو دو ورزش دیگر هم دارد: والیبال و اسب سواری. هر دو هم برگرفته از بندر ترکمن است که این دو ورزش در آن بسیار رایج است و به نوعی خودشان را در این دو رشته ورزشی صاحب سبک می دانند. سردار آزمون هم مثل بسیاری دیگر از ترکمن ها در این دو رشته ورزشی تبحر دارد و هربار که فرصتی دست دهد برای هم تیمی و رفقایش، به غیر از فوتبال، در والیبال و اسب سواری هم کری خوانی می کند.

عشق سردار آزمون به اسب تا حدی است که حالا بسیاری از روس ها از علاقه اش خبر دارند؛ پیش تر یکی از مربیان سردار آزمون گفته بود وقتی با این پسر درباره اسب صحبت می کنید چشمانش برق می زند. شناختی که سردار آزمون از اسب ها دارد آن قدر تخصصی است که در چشم به هم زدنی می تواند نوع خوب و بد آن و ویژگی هایش را برشمرد.

البته که علاقه و تبحر سردار آزمون در رشته اسب دوانی او را به جایی کشانده که به صورت حرفه ای هم در این عرصه فعالیت کند. او این روز ها صاحب اسبی مشهور به نام سریک است که در رقابت های اسب دوانی استرالیا، یکی از مطرح ترین رقابت ها مسابقه می دهد. او برای سریک یک مربی و سوارکار مشهور به نام خانم میشل پین هم دارد و در زمینه خرید و رقابت همواره با او مشاوره مستقیم دارد. سریک گران ترین اسب سردار آزمون محسوب می شود. او این اسب را نزدیک به یک سال پیش در استرالیا خریده و برایش هزینه ای ۵۰۰ هزاردلاری کرده است. هرچند می گویند به دلار استرالیا خریده و به دلار آمریکا این رقم نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار است. هزینه ۳۰۰ هزاردلاری برای سریک، این اسب را گران ترین اسب اصطبل سردار آزمون هم کرده و با ضرب و تقسیمی ساده مشخص می شود که قیمت سریک این روز ها حدود هفت میلیارد تومان است. سردار آزمون تصویرسریک و خودش را به تازگی در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.


3 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
سلیم بابی
1 سال پیش

با عرض سلام.......این اسبی که سردار آزمون باهاش عکس گرفته درسته اسمش سریک هستش اما این اسب داخل ایران کورس می‌کرده نه در استرالیا.......در ضمن این اسب یکی از سرعتی آرین اسب های تولید داخل ایران می‌باشد و در حال حاضر از مسابقات بازنشسته شده و در کار زادوولد مشغول میباشد؟؟اسب سریک در مسابقات کورس هزار متر رکورد دار کمترین زمان می‌باشد........با تشکر
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل اکسپت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه