دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

عشقبازی یک دختر برزیلی با مدال المپیک پربازدید شد +فیلم/ کاملاً معلومه خیلی براش زحمت کشیده 

چهارشنبه، 21 شهریور 1403
ساعدنیوز: یکی از جذابترین صحنه های المپیک پاریس را این دختر ورزشکار برزیلی خلق کرد. او بعد از دریافت مدال در حالی که ماسک به صورت دارد ماسک اش را در می آورد و مدالش را از ته دل می بوسد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بازی‌های المپیک تابستانی 2024، که به‌طور رسمی بازی‌های المپیاد XXXIII (سی و سوم) و با نام رسمی پاریس 2024 شناخته می‌شود، یک رویداد بین‌المللی چند ورزشی بود که از 26 ژوئیه تا 11 اوت 2024 (5 مرداد تا 21 مرداد 1403) در فرانسه برگزار شد. پاریس شهر میزبان بود و رویدادهایی در 16 شهر دیگر در سراسر متروپولیتن فرانسه (سرزمین اصلی فرانسه واقع در اروپا)، به علاوه جزیره تاهیتی در پلی‌نزی فرانسه واقع در اقیانوس آرام برگزار شد و رشته بریکینگ دنس نیز برای اولین بار در المپیک رونمایی شد.

مراسم افتتاحیه در ساعت 19:30 (21:00 به وقت ایران) در 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد) آغاز شد. دومین بار در تاریخ بود که افتتاحیه بازی‌های المپیک در خارج از یک استادیوم برگزار شد، اولین مورد، مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی جوانان 2018 بود. در مجموع 206 تیم ملی المپیک در بازی‌های تابستانی 2024 با 54 تیم از آفریقا، 48 از اروپا، 44 از آسیا، 41 از قاره آمریکا، 17 از اقیانوسیه، انفرادی ورزشکاران بی‌طرف و تیم المپیک پناهندگان حضور داشتند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 21 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
این عکس مسعود پزشکیان در بدرقه به اولین سفر خارجی شاید هیچگاه تکرار نشود؛ نگاه امیدوار و زاویه ایستادن در مقابل آجودان این قاب را پربازدید کرد
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ببینید | پزشکیان قبل از سفر به عراق: خیلی خراب نکردم که؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدیو) خنده دارترین سکانس عصر جدید/ صدای حیات وحش با امین حیایی/ فقط صدای جغدش 😂 احسان علیخانی از خنده ترکید 😂
(فیلم) اسکورت سنگین رئیس جمهور پزشکیان در عراق با شاسی‌بلندهای آمریکایی / شورلت تشریفاتی عراق پربازدید شد
الهام حمیدی: دوست نداشتم مسائل خصوصی زندگیم بازگو بشه به آقای مدیری گفتم تا حالا ازدواج نکردم ولی در سن کم یه ازدواج ناموفق داشتم