دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

آشنایی با بازی‌های پنکیک (Pancake Games) 

یکشنبه، 18 دی 1401
امروزه بازی‌های کرپیتویی یکی از راه‌های کسب درآمد هم برای گیمرها، هم برای کاربران عادی است؛ این بازی‌ها فرصتی واقعی برای کسب درآمد و افزایش سود محسوب می‌شوند. در این مطلب Pancake Games رابررسی می کنیم.

هر روز به محبوبیت بازی های کریپتویی رایگان یا به نوعی بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند، افزوده می شود و افراد بیشتری به این سرگرمی جذاب روی می آورند. مخصوصا بازی های آنلاینی که بازی هایی که پول میدهند طرفداران زیادی پیدا کرده اند و کمتر نوجوانی را می تواند پیدا کرد که به این بازی ها علاقه نداشته باشد. میزان استقبال از بازی های آنلاین به جایی رسیده که پای آنها به گوشی های موبایل هم باز شده و حالا، تعداد زیادی از افراد با گوشی هوشمند خود به انجام بازی هایی مانند فورتنایت و پابجی می پردازند. سازندگان چنین بازی هایی همواره در تلاش هستند تا سیستم های بهتر و کارآمدتری برای پاداش دادن به بازیکن ها طراحی کنند، اما این کار با چالش هایی مانند امنیت، سازگاری و نحوه پرداخت مواجه است. به نظر می رسد این چالش ها با کمک فناوری بلاک چین و بازی های کریپتویی قابل رفع خواهند بود.

Pancake Games چیست؟

تعداد بازی های بلاکچین برای کسب درآمد در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. بسیاری از این پروژه ها حول متاورس متمرکز هستند و ممکن است در آینده وارد فضای وب 3 شوند. متأسفانه، بسیاری از آنها مفهوم مشابهی دارند، یعنی سرگرم کردن گیمرها و در عین حال راهی برای کسب پاداش. در حالی که Pancake Games یک بازی برای کسب درآمد مبتنی بر NFT است، اما از دیگر پروژه های بزرگ به روش های هیجان انگیزی متمایز است. با نگاهی دقیق به Pancake Games چیست و چگونه کار می کند، ممکن است بخواهید بازی کنید.

Pancake Games یک پلت فرم بازی هوشمند NFT است که به کاربران امکان دسترسی به انواع بازی های مختلف بلاکچین را می دهد. علاوه بر ارائه پاداش و سرگرمی، طراحی منحصر به فرد این پلتفرم به کاربران خود در مورد بازی های بلاکچین آموزش می دهد. بسیاری از بازی های بلاکچین در کریپتوسفر معمولاً به جمع آوری و استفاده از امتیاز یا سکه نیاز دارند، در حالی که Pancake Games از GCAKE استفاده می کند.

این توکن را می توان در Pancake Swap و Uniswap مبادله کرد و در صرافی های محبوب متعددی از جمله Bybit فهرست شده است. با بازی های پنکیک، کاربران می توانند یک جریان درآمد غیرفعال از طریق پاداش ها و استیکینگ ایجاد کنند و می توانند دانش و مهارت های خود را در مورد استراتژی ها و توسعه بازی گسترش دهند. گیمرها حتی می توانند بازی های NFT را قبل از انتشار آن ها رزرو کرده و رویدادها را سازماندهی کنند. به علاوه، با توجه به توانایی های عملکرد توکن، فشار صعودی بر ارزش GCAKE وجود دارد که فرصت سرمایه گذاری خوبی را برای کاربران پلتفرم ایجاد می کند.

تاریخچه بازی های پنکیک

در حالی که اطلاعات کمی در مورد سازندگان Pancake Games وجود دارد، هدف آن مشخص است: ایجاد یک پلتفرم خاص در دنیای غیرمتمرکز بازی. Pancake Games علاوه بر پر کردن همان جعبه هایی که سایر پلتفرم های ارائه دهنده بازی های بلاکچین انجام می دهند، بر تبدیل گیمرهای روزمره به گیمرهای حرفه ای با بسیاری از ویژگی های خاص خود متمرکز شده است. از زمانی که این پروژه به طور رسمی در نوامبر 2021 راه اندازی شد، از 14 سرمایه گذار سهام در سراسر جهان کمک نقدی دریافت کرده است.آنها شامل یک سرمایه گذار خصوصی ایالات متحده، یک شرکت بازی کره ای، یک سرمایه گذار NFT ارز دیجیتال هنگ کنگ و یک شرکت تبلیغاتی ژاپنی هستند. در واقع، این پلتفرم توجه زیادی را به خود جلب کرده است، که تا حدی با افزایش 40 درصدی در سرمایه بازار آن در شش ماه اول نشان داده شده است.

شناسنامه توکن GCAKE

نام پنکیک گیمز، Pancake Games
اختصار GCAKE
آدرس سایت pancakegames.finance
قرارداد مشاهده
وایت پیپر مشاهده
توییتر NFTpancakegames
تلگرام PancakeGames
استاندارد ERC20

هدف بازی های پنکیک چیست؟

به عنوان یک پروژه جدید GameFi که در کره جنوبی تأسیس شده است، Pancake Games تلاش می کند تا کاری را انجام دهد که سایر بازی های بلاکچین انجام نداده اند. سایر بازی های مبتنی بر NFT سرگرمی را فراهم می کنند و به سرمایه گذاران اجازه می دهند تا از راه های مختلف پاداش و درآمد کسب کنند. این پلتفرم ها به استفاده مداوم گیمرها از آنها بستگی دارد. با این حال، زمان بازی بسیاری از گیمرها به دلیل نیاز آنها به پرداختن به مسئولیت های مهم آفلاین، مانند کار برای پرداخت صورت حساب، محدود است.

با در نظر گرفتن این موضوع، Pancake Games متعهد است که در صورت تلاش برای انجام این کار، به بسیاری از کاربران خود کمک کند تا با آموزش جدیدترین و آینده بازی های NFT و استراتژی های برنده شدن آن ها، به گیمرهای حرفه ای تبدیل شوند.Pancake Games نه تنها کاربران را به بازی های مختلف متصل می کند، بلکه از پیش سفارش بازی های جدید نیز به عنوان یک مزیت انحصاری برای کاربرانش پشتیبانی می کند. این به کاربران Pancake Games زمانی که جدیدترین بازی ها برای استفاده عمومی در دسترس قرار می گیرند، می توانند شروع کنند.

بازی های پنکیک چگونه کار می کند؟

تمام ویژگی های ارائه شده در پلتفرم Pancake Games برای دارندگان GCAKE قابل دسترسی است، که می توانند از توکن های خود برای پیش سفارش بازی های جدید استفاده کنند و ابتدا به NFT های انحصاری دسترسی داشته باشند. دارندگان GCAKE همچنین ممکن است بر اساس افزایش ارزش توکن، سود مالی در دارایی های خود ببینند. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که ارزش توکن افزایش یابد، Pancake Games از مکانیزم سوزاندن قدرتمندی برای ایجاد فشار کاهش دهنده استفاده می کند.علاوه بر این، دارندگان توکن می توانند واجد شرایط کسب طیفی از جوایز باشند که در طول زمان متفاوت است، بنابراین به زمان در دسترس بودن جوایز توجه کنید. کاربران همچنین می توانند هنگام سازماندهی رویدادها، شرکت در مسابقات بازی یا فعالیت به روش های دیگر جوایزی کسب کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس