دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

آشنایی با لینک های فالو و نوفالو به زبان ساده 

چهارشنبه، 17 شهریور 1400
ساعدنیوز:لینک سازی اهمیت بسیار زیادی در سئو و بهینه سازی سایت ها دارد و در واقع جزو اصول مهم سئو محسوب می شوند و یکی از کارهایی است که باعث می شود شما بتوانید جایگاه بسیار خوبی را در گوگل به دست آورید. پس باید بسیار آنرا جدی و حرفه ایی پیگیری کنید. ما در تیم حرفه ای ریراکو می خواهیم شما را با لینک های فالو و نوفالوآشنا کنیم.

لینک سازی اهمیت بسیار زیادی در سئو و بهینه سازی سایت ها دارد و در واقع جزو اصول مهم سئو محسوب می شوند و یکی از کارهایی است که باعث می شود شما بتوانید جایگاه بسیار خوبی را در گوگل به دست آورید و در نتیجه وقتی جایگاه خوبی کسب کنید بیشتر دردید قرار می گیرید و شناخته تر می شوید. پس باید بسیار آنرا جدی و حرفه ایی پیگیری کنید. ما در تیم حرفه ای ریراکو می خواهیم شما را با لینک های فالو و نوفالوآشنا کنیم تا بتوانید با این کار از رقیبان خود پیشی بگیرید.

لینک سازی

شما از طریق لینک سازی هم باعث می شوید که موتورهای جستجو از طریق لینک ها صفحات شما را پیدا کنند و نکنته دیگر این است که وقتی شما به یک سایتی لینک می دهید در واقع می خواهید نشان دهید که چقدر برای شما ارزشمند بوده است ودرواقع به آن سایت رای مثبت داده اید و ایناز نظر گوگل دارای امتیاز بالایی استو هر چقدر این امتیاز بالاتر بروی در نتیجه جایگاه شما در رتبه بندی گوگل بالاتر می آید. حالا لینک سازی به دو صورت داخلی و خارجی انجام می شود.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی همان طور که از نام آن هم مشخص است یعنی انکرتکست ها به قسمت های دیگر سایت لینک داده می شود و هدف از این کار چرخش کاربر در سایت است و باعث می شود که سایت بازدید بیشتر یا به اصطلاح ترافیک بالاتری داشته باشد. شما اگر در سایت خود قسمتی به نام مقالات داشته باشید میتوانید از طریق انکرتکست ها آنها را به هم ربط دهید و باعث ارتباط آنها شوید. مثلا یک مقاله درباره پیر گوشی دارید ودر مقاله دیگر علت پیرگوشی که به راحتی می توانید این مقاله ها را بهم ربط دهید.

لینک سازی خارجی

لینک سازی خارجی یعنی شما از یک سایت دیگر که دارای آدرس متفاوت است لینک بگیرید. یکی از راه هایی که از این طریق میتوانید به افزایش بازدید سایت خود کمک کنید رپورتاژ آگهی است. مثلا شما تصور کنید که در یک سایتی که بازدید و الکسای بسیار خوبی دارد و رتبه آن در گوگل بالا است یک مقاله انتشار دهید با این کار با انکرتکست هایی که در مقاله خود دارید و مربوط به سایت شما می شود درواقع لینک سازی خارجی انجام داده اید. اگر سایت های زیادی به سایت شما لینک دهند درواقع شما نزد گوگل اعتبار زیادی کسب کرده اید. حال که اهمیت آن را می دانید برای انجام خدمات سئو بهتر است از مشاوران سئوبا تجربه کمک بگیرید.

لینک نوفالو

لینک هایی که در واقع با تگ rel=nofollow مشخص می شوند به گوگل نشان می دهند سایت مورد تایید سایت نیست و در رتبه بندی گوگل درنظر گرفته نشود و به آن اعتباری اختصاص داده نشود. یعنی به زبان بی زبانی به گوگل می گوییم که از این لینک عبور کن و آن را نادیده بگیر. این روزها بحث های زیادی درمیان سئوکاران وجود دارد که آیا لینک نوفالوخوب است یا نه ولی هنوز به جمع بندی دقیقی نرسیده اند ولی اتفاق نظر آنها بر این است که این لینک ها بی ارزش هم نیستند. بهتر است ریسک نکنید و برای اینکه به یک باره با این صحنه روبه رو نشوید که شب بخوابید و صبح بیدار شوید ببینید سایت شما سقوط کرده است سئو سایت خود را به بهترین شرکت سئو بسپارید.

لینک فالو

لینک فالو یا dofollow دقیقا نقطه مقابل لینک نوفالو است. به خاطر داشته باشید همه لینک ها در حالت عادی ماهیت فالو دارند مگر اینکه دارنده سایت به صورت نوفالوآنها را ایجاد کند. لینک های فالو به ما اعتبار می دهند وبه دلیل اینکه گوگل بسیار حساس و سخت گیر است و دوست ندارد که سایتی الکی جایگاهی پیدا کند بسیار بر روی آنها دقت می کند. برای همین در لینک های خارجی خود به مرتبط بودن مطلب خود با موضوع سایت بسیار هوشمندانه عمل کنید.

جمع بندی

گوگل همان طور که برای خرید بک لینک و کارهای غیر قانونی و بر خلاف اصول گوگل جریمه قرار داده است برای لینک های درست و فالو هم اعتبار و ارزش بسیار زیادی قائل شده است. گوگل کاملا متوجه می شود یک لینک واقعا توسط کاربر و به خاطر مفید بودن ساخته شده است یا توسط خود سایت و برای بالا بردن بازدید سایت! حال که با اهمیت لینکسازی که یکی از اصل های مهم سئو است آشنا شدید بهتراست بدانید سئو نیاز به تخصص و به روز کردن اطلاعات به صورت روزانه دارد برای اینکه شما همیشه به روز باشید وسایتتان در رتبه بندی بالا باشد و بتوانید رقیبانتان را شکست دهید سری به ما در تیم حرفه ای ریراکوسئو بزنید ما با تضمین سئو سایت شرکتی گرفته تا انواع سئو خبری، فروشگاهی و هرچیزی که در ذهنتان باشد تا موفقیت در کنار شما هستیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب